راهنمای انتخاب آبپاش مخفی شونده هانتر _ آبپاش فضای سبز

دسته‌ها

شرح و معرفی انواع آب پاش هانتر مخفی شونده و انواع آب پاش هانتر
شرح و معرفی انواع آب پاش هانتر مخفی شونده و انواع آب پاش هانتر
ژانویه 20, 2024
فروش انواع پمپ کارواش صنعتی _ کارواش صنعتی ماشین های سبک و سنگین
فروش انواع پمپ کارواش صنعتی _ کارواش صنعتی ماشین های سبک و سنگین
فوریه 9, 2024
راهنمای انتخاب آبپاش مخفی شونده هانتر _ آبپاش فضای سبز

راهنمای انتخاب آبپاش مخفی شونده هانتر _ آبپاش فضای سبز

معرفی آبپاش مخفی شونده هانتر

آبپاش مخفی شونده هانتر به عنوان یکی از معروف ترین و معتبرترین برندهای آمریکایی در حوزه آبپاش و آبیاری شناخته شده است. در واقع، هنگامی که نیاز به خرید محصولات آبیاری باشد، محصولات آبپاش های هانتر به عنوان اولین انتخاب مدنظر قرار می گیرد. دلیل این امر را می توان به کیفیت بالا، دوام و ماندگاری این نوع محصولات در شرایط مختلف محیطی تعمیم داد.

آبپاش های مخفی شونده هانتر جهت مصارف گوناگون با تنظیم شعاع پاشش دلخواه مورد استفاده قرار می گیرند. همانطور که از اسم این نوع آبپاش مشخص است، این نوع آبپاش به دلیل نصب در زیر زمین قابل مشاهده نیست. نصب این نوع آبپاش در زیر زمین با زیبایی خاصی همراه بوده و علاوه بر آن، مانع از بروز خطرات احتمالی و سرقت آن ها خواهد شد.

آبپاش مخفی شونده هانتر در شرایط آب و هوایی مختلف از مقاومت بالایی برخوردار است. این آبپاش ها به دلیل کیفیت بالای ساخت خود کمتر در معرض پوسیدگی و پارگی قرار دارند. آبپاش هانتر جهت استفاده در فصول سرد سال بسیار مناسب و کاربردی است. چراکه این نوع آبپاش دارای قابلیت تحمل فشار بالایی بوده و می تواند برای استفاده در فصل زمستان مورد استفاده قرار گیرد. همچنین می توان گفت که آبپاش های مخفی شونده هانتر به راحتی و آسانی نصب و اجرا می شوند. به گونه ای که برای نصب آن ها نیازی به سرویس دهی و پشتیبانی نخواهد بود.

آبپاش مخفی شونده هانتر

آبپاش مخفی شونده هانتر

مزیت های آبپاش مخفی شونده هانتر

آبپاش مخفی شونده هانتر یک نوع سیستم آبیاری اتوماتیک و باکیفیت است که به سبب مزایا و ویژگی های خاص خود به محصولی برتر تبدیل شده است. این محصول در میان رقبای خود در بازار بیشتر مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. در واقع می توان گفت که طراحی این دستگاه به گونه ای است که به صورت خودکار و برنامه ریزی شده قادر به آبیاری مناطق مدنظر خواهد بود.

آبپاش هانتر در آمریکا به دلیل ساخت در تیراژ بالا بیشتر برای پروژه های بزرگ در دنیا به کار می رود اما این محصول در ایران برای هر نوع پروژه بزرگ و کوچکی مورد استفاده قرار می گیرد. می توان گفت که از آبپاش هانتر جهت آبیاری مناطق گلخانه ها، مزارع، چمنزارها، باغ ها، بوستان ها و فضاهای سبز استفاده می شود. آبیاری این نوع مناطق بیشتر توسط آبپاش هانتر صورت می گیرد؛ چرا که دارای بدنه ای باریک و ظریف است و از طراحی ساخت مناسبی برای این کار برخوردار شده است. باید افزود که آبپاش هانتر عمل آبیاری را در زمان کمتری انجام می دهد و آبیاری دورترین نقاط را نیز به راحتی می دهد.

همچنین باید در ادامه افزود که آبپاش مخفی شونده هانتر در زیر زمین قرار دارد و نمایان شدن آن فقط در هنگام آبیاری خواهد بود. در هنگام آبیاری، بالا آمده و پس از اتمام آبیاری مجدداً در زیر زمین مخفی می شوند. در واقع، آبپاش های مخفی شونده به صورت توکار نصب می شوند. این نوع نصب به آن ها برتری خاصی بخشیده که به منظور آبیاری به محصولی متمایز و بی رقیب تبدیل گشته است.

آبپاش زمین فوتبال

آبپاش زمین فوتبال

در هنگام انتخاب آبپاش ها باید به چه نکاتی توجه کرد؟

همانطور که گفته شد، آبپاش های مخفی شونده در انواع متعددی وجود دارند. در هنگام انتخاب آبپاش فضای سبز موردنظر توجه به نکات و پارامترهای خاص بسیار لازم است.
در ابتدا باید نیازهای آبیاری را به صورت دقیق مشخص کنید. در واقع باید مشخص کنید که آبپاش باید چه میزان مساحتی را آبیاری کند و آب مورد نیاز آن به چه میزان است. همچنین، نوع گیاهان مورد آبیاری و نیازهای آن ها در تعیین یک آبپاش مناسب بسیار دخیل است.

آبپاش مخفی شونده هانتر در انواع متعددی وجود دارد. از این انواع می توان به PGJ، PGP، I25، I40 و I90 اشاره کرد. هر یک از این انواع دارای ویژگی ها و مزایای خاص خود هستند. به عنوان مثال، مدل PGJ از کوچکترین روتورهای تولیدی هانتر به شمار می آید که جهت استفاده در ویلاها، زمین های چمن، فضای سبز و پارک ها مناسب می باشد. آبپاش I90 هانتر آبپاش تخصصی و مناسب جهت آبیاری زمین چمن فوتبال است.

هنگامی که می خواهید یک آبپاش مناسب انتخاب کنید، باید به مشخصات فنی آن توجه کنید. میزان آبدهی، فشار کارکرد لازم، مدت زمان پاشش، درجه پاشش و شعاع پاشش از جمله ویژگی های فنی مهم آبپاش است که باید آن ها را در هنگام خرید آبپاش مدنظر قرار دهید. باید بدانید که چه مدل پاشش، مطلوب و مناسب محل موردنیاز شماست. این مدل ها به صورت دایره ای، مستطیلی، پیچی و … می باشد. ورودی آبپاش از دیگر پارامترهای مهم در هنگام انتخاب آبپاش است.

نصب و نگهداری آبپاش دیگر پارامتر مهم در هنگام انتخاب آبپاش موردنیاز شما است. آبپاشی را انتخاب کنید که تعمیر و نگهداری آن آسان تر باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 11 =