شرح و معرفی انواع آب پاش هانتر مخفی شونده و انواع آب پاش هانتر

دسته‌ها

راهنمایی و نحوه کار با کارواش صنعتی
راهنمایی و نحوه کار با کارواش صنعتی
دسامبر 14, 2023
راهنمای انتخاب آبپاش مخفی شونده هانتر _ آبپاش فضای سبز
راهنمای انتخاب آبپاش مخفی شونده هانتر _ آبپاش فضای سبز
ژانویه 30, 2024
شرح و معرفی انواع آب پاش هانتر مخفی شونده و انواع آب پاش هانتر

شرح و معرفی انواع آب پاش هانتر مخفی شونده و انواع آب پاش هانتر

کاربرد انواع آبپاش هانتر

برای زیباسازی فضای یک شهر، به ابزارهای به روز دنیا نیاز است. در دنیای امروز بهره وری از انواع آب پاش هانتر، کمک زیادی به فضاسازی می کند. بزرگ ترین مزیت این آب پاش، مناسب بودن آن برای فضاهای خانگی و شهری است. برای آبیاری فضاهای مختلف، معمولا از آب پاش هایی با درجه بندی های متفاوت استفاده می شود. برای مثال، آبیاری فضای سبز خانگی به درجه بندی های پایین تری نیاز دارد. هر شماره می تواند نشان دهنده شعاع پاشش نازل مختلفی از ۱٫۲ تا ۵٫۲ باشد. معرفی انواع آب پاش هانتر مخفی شونده و انواع آب پاش هانتر را با بیان کاربردهای آن کردیم.

لیست معرفی انواع هانتر

انواع آب پاش هانتر A

از درجه بندی PS 4 تا ۱۷، می توان انواع آب پاش هانتر را دسته بندی کرد. بر اساس شعاع نازل هم دسته بندی ۱٫۲ تا ۵٫۲ را برای مدل های این آب پاش معرفی می کنند. ترتیب دسته بندی این مدل ها، به صورت زیر خواهد بود:

۱٫۲شعاع،۱٫۸ شعاع،۲٫۴ شعاع۳، شعاع ۳٫۶، شعاع ۴٫۵ و شعاع۵٫۲ .

مشخصات فنی انواع آب پاش هانتر

در لیست معرفی انواع آب پاش هانتر مخفی شونده و انواع آب پاش هانتر، به چند نکته فنی مهم آن اشاره می کنیم.

ارتفاع تلسکوپیک این آب پاش، در حدود ۱۰ سانتی متر است. ارتفاع بدنه اصلی این وسیله، بر اساس شرایط استاندارد ۱۸ سانتی تهیه می شود. قطر خارجی بدنه را در محدوده ۳ سانتی در نظر خواهند گرفت.

ورودی آب پاش نیم اینچی، شاید بزرگ ترین مزیت این نوع باشد. به دلیل مناسب بودن این ورودی، میزان متناسبی از قطرات آب از آن عبور خواهد کرد.

فشار کارکرد معمولی در این دستگاه، بین ۱ تا ۳ بار است. بر اساس محدوده استاندارد ۲٫۱ بار، میتوان فشار بهینه ای را برای انواع آب پاش هانتر در نظر گرفت. دو فیلتر کلی در ساختار اصلی وجود دارد. در قسمت پایین آب پاش و زیر نازل می توان این فیلترها را مشاهده نمود.

محدوده کلی ۸/. تا ۲۰ لیتر در دقیقه را برای دبی متناسب یک آب پاش در نظر خواهند گرفت. تنظیم زاویه شعاع کمان در حد ۱ تا ۳۶۰ درجه از سایر مشخصات اصلی و کلیدی انواع آب پاش است.

ویژگی های انواع آب پاش هانتر

ویژگی های انواع آب پاش هانتر

ویژگی های انواع آب پاش هانتر

یکی از دلایل معرفی انواع آب پاش هانتر مخفی شونده و انواع آب پاش هانتر به مسئولین باغ ها و بوستان ها، مورد زیر است:

این آب پاش حرفه ای توان بسیار بالایی در برابر وزش باد دارد. مقاومت بالای این آب پاش در باد شدید، سبب آبیاری صحیح بوستان ها می شود. جهت آبدهی این دستگاه در شرایط مختلف محیطی، تغییری نخواهد کرد.

تنظیم کمان پاشش با بهترین کیفیت و در کمترین زمان، از دیگر ویژگی های فوق العاده این دستگاه می باشد. پوشش ۳۶۰ درجه این دستگاه، می تواند از برترین مزیت های یک آب پاش حرفه ای باشد.

فشار کارکردی در حد ۱٫۷ یا ۲٫۸ بار از سری ویژگی های منحصر به فرد و مطلوب کمان آب پاش است. تنظیم کمان در حد ۹۰ تا ۳۶۰ درجه، از سری ویژگی های رایج و اختصاصی در این مدل از آب پاش مخفی شونده است.

مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و ساییدگی، میتواند از سایر ویژگی های منحصر به فرد یک نازل آب پاش باشد. استفاده از فیلتر، برای جلوگیری کردن از ورود ناخالصی های آب را هم میتوان به سری ویژگی های خاص این آب پاش اضافه کرد.

مکان مناسب برای نصب انواع آب پاش هانتر

آب پاش مخفی شونده، از سری مدل های جدید آب پاش هانتر خواهد بود. این دستگاه به جهت قرارگیری صحیح در مکان مناسب، سطح آبیاری بسیار مطلوبی خواهد داشت. معمولا این دستگاه را زیر زمین قرار می دهند. در این صورت آبیاری منظمی برای منطقه سبز مورد نظر انجام خواهد گرفت. مشخص نبودن آب پاش در این حالت، سرعت عمل آن را افزایش می دهد. محیط سبز اطراف با این آب پاش بهتر آبیاری خواهد شد. در صورت استفاده کردن از این سبک از آب پاش مخفی شونده، نیازی به مکان خاص برای نصب آب پاش نیست. می توان این نمونه را در هر نقطه از باغ یا فضای سبز، نصب نمود.
ذکر مکان نصب، برای معرفی انواع آب پاش هانتر مخفی شونده و انواع آب پاش هانتر نیز لازم است.

مکان نصب آب پاش

مکان نصب آب پاش

یک آب پاش معمولی هانتر، بهتر است بالاتر از سطح زمین متصل شود. جهت بالاتر رفتن دقت آبیاری با این دستگاه، لازم است مکان مناسبی برای نصب انتخاب شود. مکانی باید مورد هدف باشد که امکان تنظیم سریع و راحت آب پاش را فراهم کند. به همین منظور بهترین کار، انتخاب چند مکان برای نصب است. از بین این مکان ها، شما باید بهترین را انتخاب کنید. زیرا بهترین قسمت باید دارای فشار آب مناسب جهت نصب باشد.

انواع آب پاش هانتر

تا به امروز دو مدل بازاری در لیست معرفی انواع آب پاش هانتر مخفی شونده و انواع آب پاش هانتر قرار داده شده است.

مدل ثابت و مدل مخفی شونده

مدل ثابت، در مکان خود باقی مانده و در مکانی مخفی نخواهد شد. مدل مخفی شونده نیز، به زیر زمین رفته و پس از آبیاری، از دید عموم مخفی خواهد شد. از نظر ویژگی های کلی، این دو آب پاش هیچ تفاوتی ندارند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یک =