فروش انواع پمپ کارواش صنعتی _ کارواش صنعتی ماشین های سبک و سنگین

دسته‌ها

راهنمای انتخاب آبپاش مخفی شونده هانتر _ آبپاش فضای سبز
راهنمای انتخاب آبپاش مخفی شونده هانتر _ آبپاش فضای سبز
ژانویه 30, 2024
3 دیدگاه برای شیر برقی هانتر۱ اینچ
۳ دیدگاه برای شیر برقی هانتر۱ اینچ
فوریه 19, 2024
فروش انواع پمپ کارواش صنعتی _ کارواش صنعتی ماشین های سبک و سنگین

فروش انواع پمپ کارواش صنعتی _ کارواش صنعتی ماشین های سبک و سنگین

پمپ کارواش صنعتی چیست؟

اگر شما می خواهید که محلی کثیف در صنایع خود را تمیز کنید و در شست و شوی انواع ماشین های سبک و سنگین و یا به طور کلی در امر شست و شو به دنبال دستگاهی خوب و مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما کارواش صنعتی خواهد بود. پمپ کارواش صنعتی از آخرین تکنولوژی ساخت پمپ بهره گرفته است.

پمپ کارواش صنعتی یکی از انواع کارواش های پرکاربرد در حوزه شست و شو است. کارواش صنعتی یکی از وسایل به روز و پیشرفته است که با به کارگیری آن می توان انواع ماشین ها و یا اماکن موردنظر را بدون صدمه و آسیب تمیز کرد. استفاده کارواش صنعتی سبب صرفه جویی در مصرف آب، زمان و انرژی صرف شده خواهد شد. شما می توانید فشار دستگاه را با توجه به نیاز و نوع کاربرد تنظیم کنید.

فروش پمپ کارواش صنعتی

فروش پمپ کارواش صنعتی

پمپ کارواش صنعتی

کارواش صنعتی همانطور که از اسم آن مشخص است، کارواشی مناسب جهت استفاده و شست و شو اماکن و قسمت های مدنظر در صنایع و تاسیسات می باشد. کارواش صنعتی دستگاهی بسیار مناسب برای شست و شوی انواع ماشین های سبک و سنگین و وسایل حمل و نقل می باشد. از این نوع کارواش می توان به منظور شست و شوی نرده های وسط خیابان، دستگاه های صنعتی و ساختمانی، سالن های مرغداری، نماهای آجری_سیمانی، کف کارخانه ها و کارگاه ها و تمامی تاسیسات شهری استفاده کرد.

کارواش های صنعتی در رسوب زدایی و چربی زدایی دستگاه ها و تاسیسات صنعتی بسیار موثر و مفید عمل می کنند. کارواش صنعتی به منظور جرم گیری لوله های انتقال آب و فاضلاب و زدودن لجن از شبکه آب و فاضلاب نیز به کار می رود. در واقع این نوع کارواش مانع از گرفتگی لوله های این نوع شبکه خواهد شد. صنایع متعددی همانند: صنایع غذایی، نفت، گاز، پتروشیمی، کشاورزی، سرامیک و لوله سازی از کارواش های صنعتی جهت شست و شوی موارد مدنظر استفاده می کنند.

البته لازم به ذکر است که کاربرد کارواش صنعتی تنها محدود به صنایع نیست و جهت شست و شوی مصارف خانگی نیز به کار می رود. می توان از کارواش صنعتی جهت شست و شوی پارکینگ، حیاط، کف راه پله و نرده های ساختمان استفاده کرد. علاوه بر این موارد، کارواش صنعتی قابل استفاده جهت شست و شوی پنجره ها و زهکشی ها، تمیز کردن گریل ها، لایروبی و نظافت استخرها، تمیزکردن ناودان ها در ساختمان ها و ویلاها و دیگر موارد شست و شو مدنظر در فضای ساختمان خواهد بود.

مزایای استفاده از کارواش های صنعتی

شست و شوی محل موردنظر به روش سنتی سبب مصرف آب و انرژی زیادی می شود اما استفاده از کارواش صنعتی این مشکل را رفع کرده است. با استفاده از کارواش صنعتی می توان محل های موردنظر را با صرف انرژی کمتری تمیز نمود و از مصرف بی رویه آب جلوگیری کرد. همچنین عملیات شست و شو توسط کارواش بر خلاف روش سنتی در زمان کمتری انجام می شود.

کارواش صنعتی با محیط زیست سازگاری بالایی دارد. قابلیت تنظیم فشار آب در این نوع دستگاه تعبیه شده است. عملیات شست و شو توسط این دستگاه با بهترین کیفیت و بالاترین راندمان صورت می گیرد. همچنین باید افزود که این نوع کارواش نسبت به دیگر انواع کارواش ها هزینه کمتری در زمینه نگهداری و تمیز کردن می طلبد.

فروش پمپ کارواش صنعتی

فروش پمپ کارواش صنعتی

انواع پمپ کارواش صنعتی

پمپ کارواش صنعتی در انواع متعددی با توجه به نیاز مشتری  وجود دارد. پمپ های این نوع کارواش به شیوه های گوناگونی در دسته بندی های خاصی قرار دارند. به عنوان مثال، پمپ کارواش صنعتی با توجه به میزان بار فشار آب خروجی در دو دسته ی کم فشار و پرفشار وجود دارد. پمپ های کم فشار با فشاری کمتر از ۲۰ بار هستند. پمپ های پرفشار نیز پمپ هایی با فشار بیشتر ۱۱۰ تا ۲۰۰بار و یا بیشتر می باشند. پمپ های کارواش صنعتی علاوه بر میزان فشار، براساس برق مصرفی موتور نیز دسته بندی می شوند. پمپ های کارواش صنعتی با توجه به این نوع دسته بندی در دو دسته ی تک فاز و سه فاز وجود دارند.

علاوه بر دو دسته بندی فوق، پمپ کارواش صنعتی با توجه به نوع سوخت محرکه موتور دسته بندی شده است. پمپ های کارواش صنعتی ممکن است از الکتریسیته یا سوخت فسیلی جهت عملیات شست و شو استفاده کند. دسته اول، پمپ های برقی پمپ هایی هستند که جهت عملکرد خود به برق نیاز دارند. پمپ های برقی از قابلیت تولید فشار بالایی برخوردار هستند. استفاده از پمپ های برقی جهت استفاده در خانه و محل کار راحت تر و آسان تر خواهد بود. پمپ های دیزلی دسته ی دیگری از پمپ ها هستند که سوخت دیزل، سوخت مصرفی آن ها جهت عملیات شست و شو می باشد. این نوع پمپ ها بیشتر در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین باید افزود که پمپ های دیزلی در صورت عدم دسترسی به برق، بیشترین استفاده و کاربرد را خواهند داشت.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 9 =