دسته‌ها

تایمر آبیاری باغ
یکی از تجهیزات سیستم آبیاری قطره‌ای، تایمر آبیاری باغ است.
دسامبر 17, 2020
آبپاش هانتر
خرید فواره مخفی هانتر
دسامبر 23, 2020
سیستم آبیاری مخفی شونده

سیستم آبیاری مخفی شونده

آیا شما نیز به دنبال خرید یکی از با کیفیت ترین نوع سیستم آبیاری پنهان برای فضای سبز هستید؟ آیا می دانید که برای خرید بهترین آبپاش پنهان شونده بایستی از کجا اقدام کنید؟ شما می توانید در این مقاله ما را همراهی کرده و از این طریق اطلاعات بسیار جالبی را در مورد آبپاش مخفی شونده به دست آورید.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال سیستم آبیاری بسیار آسان و بی نظیری هستند تا بتوانند با مصرف میزان مناسب آب، فضای بسیار گسترده ای را آبیاری کنند. برای این امر نیز به دنبال خرید تجهیزات و ابزارهای بسیار مختلفی هستند که یکی از بهترین و مناسب ترین این تجهیزات، سیستم آبیاری مخفی شونده می باشد.

این مدل از آبپاش مخفی شونده دارای دو قسمت هستند که قسمت اول ثابت بوده و در درون خاک قرار می گیرد و قسمت دوم نیز در بیرون از خاک بوده و متحرک می باشد.

طرز کار آبپاش پنهان شونده

در نظر داشته باشید که طرز کار با آبپاش پنهان شونده بسیار راحت و آسان میباشد. لذا افراد می توانند به سادگی این ابزار را برای آبیاری سطوح مختلف از جمله بوستان ها، باغچه ها، فضای سبز پارک ها و حتی در برخی از مصارف صنعتی مورد استفاده قرار دهند.

لازم به ذکر است که در صورت باز شدن شیر آب و جریان آب در لوله ها، کم کم قسمت های متحرک این آبپاش از خاک بیرون میاید؛ بعد از به اتمام رسیدن فرایند آبیاری، آبپاش به وسیله فنر خود جمع شده و دوباره به خاک و حالت اولیه خود باز می گردد.

در ادامه مقاله سعی بر آن داریم داریم تا در مورد مشخصات و راهنمای خرید سیستم آبیاری پنهان توضیحات بیشتر و مفیدی را در اختیار شما عزیزان ارائه دهیم.

طرز کار آبپاش مخفی شونده

مزیت های استفاده از آبپاش پنهان شونده

بی شک استفاده از سیستم آبیاری مخفی شونده می تواند مزیت ها و فواید بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد که از مهمترین و اصلی ترین این مزیت ها می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  •  مخفی شدن پس از آبیاری : مخفی شدن بعد از آبیاری، سبب شده است امکان سرقت کاهش یابد و همچنین آسیب های بسیار کمتری به آن وارد شود.
  •  یکنواخت پاشش: یکنواخت پاشش بودن این محصول از دیگر مهمترین مزیت های آن می باشد که این ویژگی می تواند برای مصرف کنندگان اهمیت زیادی داشته باشد.
  •  طراحی زیبا و چشم نواز: این مدل از آبپاش نه تنها به بهترین شکل ممکن آبیاری مورد نظرتان را انجام میدهد، بلکه زیبایی به خصوصی به باغچه شما هدیه میکند.
  •  تنظیم شعاع و دبی پاشش: از دیگر مهمترین و اصلی ترین مزیت های استفاده از آبپاش پنهان شونده می توان به قابلیت تنظیم شعاع و دبی پاشش آن اشاره کرد.همین ویژگی و قابلیت سبب شده است تا در هزینه های به وجود آمده صرفه جویی های زیادی صورت گیرد.

شما نیز می توانید آبپاش مخفی شونده مورد نظر خود را تهیه کرده و یا طراحی و ساخت آن را سفارش دهید.

سیستم آبیاری مخفی شونده

انواع آبپاش پنهان شونده

شما می توانید تنوع بسیار بالایی از این آبپاش مخفی شونده را در ویترین فروشگاه های اینترنتی از جمله فروشگاه ما مورد مشاهده قرار دهید. همچنین می توانید با توجه به نیاز و بودجه در اختیارتان یکی از بهترین و باکیفیت ترین انواع این آبپاش ها را از همین فروشگاه پیش روی خود تهیه و خریداری کنید. از مهمترین و اصلی ترین انواع آبپاش مخفی شونده می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

–  آبپاش پنهان شونده پی اس

–  آبپاش پنهان شونده (pgj)

اگر به دنبال خرید یکی از بهترین برندها هستید، می توانید برند هانتر را برای سیستم آبیاری پنهان مورد نظرتان انتخاب کنید چرا که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

انواع آبپاش مخفی شونده

اطلاع از خرید آبپاش پنهان شونده

با توجه به تنوع بسیار بالای این نوع از آبپاش فضای سبز، مزیت های استفاده بی نظیر و قیمت بسیار مناسب خود از محبوبیت بسیار بالایی در نزد خریداران برخوردار می باشد و شما نیز می توانید با در نظر گرفتن قدرت و توان خرید خود، مناسب ترین آبپاش پنهان شونده را تهیه و سفارش دهید. لازم است بدانید که قیمت های ارائه شده در وب سایت اینترنتی ما بسیار مناسب بوده و شما می توانید این اعداد را با قیمت سایر فروشگاه ها مورد مقایسه قرار دهید تا به ارزان بودن محصولات ما پی ببرید.

لازم است بدانید که همکاران پشتیبانی ما به شکل ۲۴ ساعت آماده پاسخگویی به سوالات و پرسش های شما هستند .در صورت داشتن هرگونه سوالی با خیال راحت ارتباط لازم را برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز را جویا شوید. برای خرید آبپاش پنهان شونده مورد نظرتان این فرصت بی نظیر را از دست ندهید.

آبپاش مخفی شونده

 

 

برای مشاهده تمامی مدل های آبپاش مخفی شونده هانتر کلیک نمایید

دیدگاه ها بسته شده است