همه چیز در خصوص شستشوی کف پارکینگ با کارواش صنعتی

دسته‌ها

واترجت
انواع واترجت صنعتی کدامند؟
نوامبر 19, 2022
رفع زنگ زدگی با واتر سند بلاست، به روزترین روش زنگ زدایی
رفع زنگ زدگی با واتر سند بلاست ، به روزترین روش زنگ زدایی
نوامبر 29, 2022
همه چیز در خصوص شستشوی کف پارکینگ با کارواش صنعتی

همه چیز در خصوص شستشوی کف پارکینگ با کارواش صنعتی

 اهمیت نظافت و شستشوی کف پارکینگ با کارواش صنعتی:

امروزه نظافت و شستشوی کف پارکینگ با کارواش صنعتی، اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که در پارکینگ ها و کف مراکز بزرگ و پر تردد مانند فروشگاه ها دائما افراد رفت و آمد دارند و نظافت سریع سطوح مذکور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در همین راستا اگر این مکان ها به روش دستی نظافت شوند؛ زمان زیادی صرف می شود. حال این که با کارواش های صنعتی به راحتی و در کمترین زمان ممکن، نظافت و شستشو انجام می گیرد. شستشو و نظافت مکانیزه در اغلب مراکز بزرگ ضامن کیفیت خدمات آن مجموعه و آسایش و آرامش کاربران خواهد بود.

   در ادامه به بررسی موارد زیر خواهیم پرداخت:

  • شستشوی مکانیزه با کارواش صنعتی
  • انواع کارواش صنعتی موجود در بازار
  • نکات تکمیلی در خصوص شستشوی اماکن عمومی

   برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص تا انتها با ما همراه باشید.

شستشوی مکانیزه با کارواش صنعتی:

کارواش های صنعتی با برس هایی که در کفشان تعبیه شده است؛ ابتدا کف سنگی مورد نظر را با آب و مایع شوینده، می شویند. سپس از طریق مکش، آب آلوده را جمع آوری کرده و به خشک کردن محیط مورد نظر می پردازند. به همین ترتیب نظافت با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد. در نظر داشته باشید که قبل از شستشوی مکانیزه باید ابتدا مکان مورد نظر را از زباله های درشت پاک کنید. می توانید این کار را با جاروهای دستی انجام دهید و سپس با کارواش صنعتی نظافت را آغاز کنید. ضمن این که بهتر است حین تمیز کاری وسایل اضافی و خودرو نیز در محل مورد نظر نباشد.

کارواش صنعتی

انواع کارواش صنعتی موجود در بازار:

کارواش های صنعتی موجود در بازار از نظر منبع تغذیه به دو دسته ی دیزلی یا بنزینی و الکتریکی، تقسیم بندی می شوند. هم چنین از نظر دمای خروجی آب نیز به دو دسته ی کارواش آب گرم و کارواش آب سرد قابل تفکیک می باشند. در کارواش آب گرم پس از افزایش فشار، آب توسط گرمکن گرم شده و در کف مورد نظر پاشش می شود. با کارواش صنعتی می توانید به راحتی رد لاستیک خودروها را از کف پارکینگ ساختمان ها پاک کنید. فقط لازم است این کار را طی چند مرحله انجام دهید. کار کردن با این دستگاه بسیار آسان بوده و یادگیری آن چندان پیچیده نمی باشد. البته استفاده از این دستگاه ها به فضایی که در اختیار دارید؛ بستگی دارد. به طور مثال اگر فضای کافی برای حرکت اسکرابر ندارید؛ می توانید به جای استفاده از کارواش صنعتی از واترجت صنعتی استفاده کنید.

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص شستشوی کف پارکینگ با کارواش صنعتی با کارشناسان با تجربه ی ما تماس برقرار کنید. مشاوران اختصاصی مجموعه ی ما همه روزه در ساعات اداری آماده ی ارائه ی خدمت به شما می باشند. ضمن این که اگر قصد خرید این دستگاه ها را دارید؛ می توانید با آگاهی بیشتر نسبت به خرید آن ها اقدام نمایید.

نکات تکمیلی در خصوص نظافت اماکن عمومی:

   با شستشوی هر روزه ی اماکن عمومی و پر تردد نظیر پارکینگ، می توان از صرف هزینه های گزاف جلوگیری کرد. شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که چگونه چنین چیزی ممکن است؟ باید بگوییم که با تمیزکاری و نظافت روزانه می توان از عمیق شدن آلودگی ها جلوگیری کرد. بدین ترتیب نیازی به تعویض زود هنگام کفپوش ها نخواهد بود و در هزینه ها صرفه جویی می شود. ضمن این که پاکیزه بودن پارکینگ می تواند در ایجاد ذهنیت مثبت مشتری نیز تاثیر مثبت بگذارد و او را به دریافت خدمات و خرید از مجموعه ی شما ترغیب کند. هم چنین نظافت پارکینگ ها موجب جلوگیری از آسیب و حوادث غیر مترقبه می شود. در واقع روغن های نشت کرده از خودروها می توانند آسیب زا باشند. خصوصا اگر کف مزبور صیقلی و لیز مانند اپوکسی باشد که با شستشوی اصولی نگرانی در این مورد وجود نخواهد داشت.

در پایان از همراهی شما عزیزان با مقاله ی پیش رو کمال قدردانی و تشکر را داریم. امیدواریم مطالعه ی این مقاله اطلاعات شما را در خصوص شستشوی کف پارکینگ با کارواش صنعتی ارتقا داده باشد.

شاد و پیروز در پناه ایزد متعال باشید. ایام به کام

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =