خرید و قیمت پمپ کارواش صنعتی با مشاوره رایگان

دسته‌ها

آشنایی با خرید دستگاه مه پاش (خانگی،فضای باز،صنعتی)
آوریل 8, 2024
آشنایی با بهترین قیمت پمپ کارواش صنعتی سال 1402
آشنایی با بهترین قیمت پمپ کارواش صنعتی سال ۱۴۰۲
آوریل 28, 2024
خرید و قیمت پمپ کارواش صنعتی با مشاوره رایگان

خرید و قیمت پمپ کارواش صنعتی با مشاوره رایگان

حتما برای شما هم سوال است که پمپ کارواش صنعتی چیست و چه کاربردهایی دارد. از این رو تصمیم گرفتیم در این مقاله به طور مختصر هر آنچه لازم است در مورد پمپ کارواش صنعتی بدانید را بیان کنیم.

با معرفی پمپ کارواش صنعتی مبحث را آغاز می کنیم.

پمپ کارواش صنعتی به طور کلی یکی از بهترین ابزار های شستشو می باشد که جهت شستشوی دقیق و سریع دستگاه ها و ماشین های سنگین استفاده می شود. طرز ساخت و قدرت کارواش صنعتی باعث شده است که این ابزار از ویژگی و مزایای فوق العاده ای برخوردار باشد.

کاربرد های پمپ کارواش صنعتی چیست؟

کارواش صنعتی را در هر موقعیتی که به شستشو و تمیزکاری عمیق نیاز باشد می توان استفاده کرد. برای مثال جهت شستشوی دستگاه های بزرگ صنعتی و کارخانه ای از پمپ کارواش صنعتی استفاده می کنند. در بخش پایین به طور خلاصه کاربرد های پمپ کارواش صنعتی بیان شده است.

  • شستشوی عمیق ماشین های سنگین
  • جهت شستشوی دیوار های ساختمانی
  • شستشوی انواع کف ها اعم از کف کارخانه ها، خانه ها و مجتمع ها
  • جرم گیری و از بین بردن جلبک استخر ها و حوض ها
  • شستشوی عمیق ماشین های سواری
  • شستشوی سالن های دامداری و مرغداری
  • رفع گرفتگی لوله های فاضلاب و شستشوی آن ها
  • شستشوی گسترده خیابان ها به صورت عمیق و اساسی
  • و…

کاربردهای پمپ کارواش صنعتی فراوان هستند ما تنها به بخشی از آن ها اشاره کردیم. کارواش های صنعتی برحسب مدل  و کیفیت ساخت آن ها کاربرد های متعددی دارند. شما می بایست ابتدا هدف خود را از خرید پمپ کارواش صنعتی مشخص کنید سپس متناسب با موقعیت مورد نیازتان مدل مناسب کارواش صنعتی را خریداری نمایید.

استفاده از کارواش صنعتی در کارخانه


استفاده از کارواش صنعتی در کارخانه

انواع مدل پمپ کارواش صنعتی

مدل های پمپ کارواش صنعتی متعدد هستند. هر کدام از مدل ها برای موارد ویژه ای کاربرد دارند. مدل های کارواش ها شامل کارواش های صنعتی ۱۰۰ بار ۱۱ لیتری تا ۵۰۰ بار ۲۱ لیتری می شوند. در صورتی که به میزان آب دهی قدرتمند تری نیاز دارید می توانید از کارواش های ۱۰۰ بار ۳۳ لیتری تا ۱۵۰ بار ۱۲۰ لیتری خریداری کنید.

ویژگی ها و مزایای استفاده از پمپ کارواش صنعتی به شرح زیر است:

  • شستشوی سریع انواع دستگاه ها و سالن ها با صرف کمترین زمان ممکن
  • صرفه جویی حداکثری آب و جلوگیری از اسراف
  • شستشوی بسیار عمیق و دقیق به طوری که حتی کم دسترس ترین بخش ها را می توان به خوبی شست.
  • جرم گیری عمیق بدون نیاز به استفاده  از ابزار های پاک کننده ی دیگر، برای مثال با استفاده از کارواش های  صنعتی می توان حوض و استخر هایی که جلبک گرفته اند را به خوبی تمیز کرد.
  • شستن دیوار های بلند ساختمان ها در کمترین زمان ممکن
  • رسوب زدایی راحت تاسیسات صنعتی و دستگاه های کارخانه

برخی از پرفروش ترین مدل های کارواش های صنعتی عبارتند از:

  • پمپ کارواش برتولینی
  • پمپ کارواش پیستونی
  • پمپ کارواش اینتر
پمپ کارواش صنعتی

پمپ کارواش صنعتی

بررسی مشخصات فنی پمپ کارواش صنعتی

مشخصات فنی پمپ کارواش صنعتی بر حسب نوع و مدل ساخت بررسی می شوند. اگر بخواهیم به طور کلی پمپ های کارواش صنعتی را بررسی کنیم می توانیم بگوییم که تمام کارواش ها به سه دسته ی صنعتی، خانگی و نیمه صنعتی دسته بندی می شوند.

 کارواش های صنعتی از قابلیت آب گرم و آب سرد برخوردار هستند. در مواقعی که دمای هوا بسیار پایین  است جهت آب دهی در برخی از انواع کارواش های صنعتی مشعل های هایی  برای گرم کردن آب وجود دارد. سوخت این مشعل ها توسط گازوئیل و یا بنزین تامین می شود.

بخش های تشکیل دهنده ی پمپ کارواش صنعتی

گیج فشار سنج، شیر فشار شکن، گان، لانس، آکومولاتور و فیلتر پمپ از بخش های تشکیل دهنده ی پمپ کارواش صنعتی می باشند. همچنین بخش هایی همچون پیستون، سیلندر، صفحه ی زاویه گیر، صفحه ی شیار دار و محور متحرک جزء بخش های مهم هر پمپ کارواش هستند.

بدنه ی پمپ کارواش صنعتی بنا بر شیوه ی ساخت شرکت تولید کننده می تواند از جنس آلومینیوم و یا فلز برنج باشد. همانطور که در بخش های بالاتر اشاره شد میزان قدرت کارواش های صنعتی تا ۵۰۰ بار می رسد. این ویژگی نسبت به کارواش های خانگی بسیار بیشتر است.

علامت های اختصاری که بر روی پمپ کارواش صنعتی نوشته شده است هر کدام معنای خاص به خود را دارد. برای مثال علامت GPM به معنای میزان فشار آب می باشد. هر چقدر درجه کنار این علامت را بالاتر ببرید میزان فشار آب کارواش افزایش پیدا خواهد کرد. علامت PSI نیز به معنی فشار الکتریکی وارد بر موتور پمپ کارواش است.

خوب است بدانید که پمپ کارواش صنعتی نسبت به کارواش خانگی می تواند از طول عمر بیشتری برخوردار باشد. همچنین برق مورد نیاز جهت راه اندازی کارواش صنعتی، برق سه فاز می باشد. برق تک فاز نمی تواند انرژی لازم کارواش های صنعتی را تامین کند.

قیمت خرید پمپ کارواش های صنعتی

قیمت خرید پمپ کارواش صنعتی بر حسب نوع و مدل کارواش تعیین می شود. قیمت پمپ کارواش های صنعتی از ۸ میلیون تومان الی ۱۰۰ میلیون تومان متغیر است. شما بر حسب کارکرد و عملکرد مورد نیازتان می توانید کارواش مناسب کارتان را از مراکز معتبر خریداری نمایید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 6 =