آشنایی با بهترین قیمت پمپ کارواش صنعتی سال ۱۴۰۲

دسته‌ها

خرید و قیمت پمپ کارواش صنعتی با مشاوره رایگان
خرید و قیمت پمپ کارواش صنعتی با مشاوره رایگان
آوریل 18, 2024
روش نصب شیر برقی هانتر یا نحوه عملکرد شیر برقی Hunter
روش نصب شیر برقی هانتر یا نحوه عملکرد شیر برقی Hunter
می 8, 2024
آشنایی با بهترین قیمت پمپ کارواش صنعتی سال 1402

آشنایی با بهترین قیمت پمپ کارواش صنعتی سال 1402

آشنایی با کارواش خانگی و صنعتی

امروزه با توجه به افزایش جمعیت کره زمین و گسترده تر شدن فعالیت های صنعتی مختلف، صاحبان مشاغل و صنایع بهتر است که برای کنترل هزینه ها از تجهیزات مکانیزه استفاده نمایند. یکی از این تجهیزات کارواش صنعتی می باشد. شما با استفاده از این دستگاه مصرف آب را به شدت کاهش می دهید. در این مقاله سعی می شود که مشخصات فنی این کارواش ها را همراه با انواع مختلف و بهترین قیمت پمپ کارواش صنعتی به شما معرفی گردد.

انواع پمپ کارواش صنعتی

به طور کلی این دستگاه انواع مختلفی دارند که با توجه به کاربری مناسب خود، انتخاب می شوند. از جمله این کارواش می توان به مدل هایی با پمپ جابجایی مثبت و پمپ های سانتریفیوژی اشاره نمود.

مدل کارواش صنعتی با پمپ جابجایی مثبت، به تنهایی از چند مدل دوزینگ پمپ، مگنتی، پمپ پیستونی، مونو پمپ، دیافراگمی، دنده ای تشکیل شده است. در رابطه با پمپ سانتریفیوژِی مدل های پمپ لجن کش، کف کش و … نیز در بازار موجود می باشد.

یک مدل از انواع پمپ کارواش صنعتی که در بالا ذکر گردید، مدل پمپ پیستونی می باشد. مکانیسم عملکرد این پمپ ها به صورت رفت و برگشتی می باشد. به این صورت که با حرکت رفت و برگشتی پیستون که درون سیلندر است، آب با فشار بالا به داخل این دستگاه وارد می شود. لازم به ذکر است که گاهاً فشار آب خروجی از این پمپ کارواش صنعتی به ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ بار می رسد.

لازم است بدانیم که پمپ پیستونی با مدل های مختلفی دارد. پمپ پیستونی آب (خانگی)، یا پمپ پیستونی که مناسب برای سم پاشی ، همچنین پمپ پیستونی که برای مه پاش مصرف می گردد، از انواع مدل های این پمپ رفت و برگشتی است. در نهایت ما در این مقاله به پمپ کارواش صنعتی اشاره می نماییم.

دستگاه کارواش صنعتی

دستگاه کارواش صنعتی

معرفی بهترین قیمت پمپ کارواش صنعتی سال ۱۴۰۲

پمپ کارواش صنعتی با قابلیت تنظیم دبی خروجی می تواند به شستشوی هر چه بهتر کمک کند. یکی از دلایل محبوب بودن این دستگاه آسان تر کردن عملیات شستشو و همچنین صرفه جویی در زمان و هزینه می باشد. به دلیل خاصیت ریز کردن و اسپری کردن قطرات آب، این دستگاه در مصرف آب نیز صرفه جویی می کند.

پمپ کارواش صنعتی معمولا به شکل دور متغیر یا دو دور در بازار وجود دارد. این کارواش ها به شکل آب گرم و سرد و یا به شکل الکتریکی و بنزینی تولید می گردند. لازم است بدانید که فشار دبی خروجی در کارواش های خانگی حدوداً ۱۰۰ تا ۱۷۰ بار است، همچنین این فشار در این دستگاه بالغ بر ۲۰۰ بار می باشد.

تفاوت کارواش صنعتی و کارواش خانگی

برای توضیح هر چه بهتر تفاوت کارواش صنعتی و خانگی باید بدانیم که از لحاظ مقاومت و ماندگاری طول عمر دستگاه صنعتی بهترین گزینه می باشد. البته ماندگاری و کیفیت کار هر نوع از این کارواش ها نیازمند نگهداری با کیفیت از آن دستگاه می باشد، اما مدل صنعتی به دلیل استفاده از متریال با کیفیت تر گزینه مناسب تری است. به عنوان مثال برای تولید سر سیلندر پمپ کارواش صنعتی از جنس برنج استفاده می شود. در صورتی که پمپ کارواش خانگی معمولا از جنس آلومینیوم می باشد. همچنین برای تولید بدنه معمولا جنس آن را با توجه به نوع کارکرد آن مشخص می نمایند. این دستگاه معمولا به شکل سه فاز می باشد و کارواش های خانگی به صور تک فاز عرضه می گردند.

عملکرد کارواش صنعتی

همانطور که می دانید این دستگاه باید به یک منبع که می تواند شیر آب باشد، متصل گردد. از مهمترین اجزاء این دستگاه پمپ فشار قوی آن می باشد. این قطعه وظیفه ایجاد فشار در دبی خروجی آب را به عهده دارد. بازدهی بالای دستگاه کاملا به قدرت پمپ کردن آب در آن دستگاه بستگی دارد. با افزایش قدرت پمپ کردن آب میزان نظافت ارائه شده توسط دستگاه به بالاترین حد خود می رسد. مرحله بعدی انتقال آب از پمپ به لنس و نازل می باشد. سپس آب با فشار مورد نظر به بیرون می پاشد.

نازل کارواش صنعتی

نازل کارواش صنعتی

کاربرد کارواش صنعتی

کارواش صنعتی در حوزه کاری خود، بسیار حائز اهمیت و کاربردی می باشد. به عنوان مثال در شستشوی وسایل حمل و نقل عمومی و ماشین های سنگین این دستگاه کمک بسیار شایانی می کند. همچنین بهترین قیمت کارواش صنعتی در سال ۱۴۰۲ را کاربرد آن می تواند مشخص نماید.

همچنین برای شستشوی حیاط و فضای باز و باغ می توان از کارواش صنعتی بهره گرفت. به این دلیل که با ریز کردن قطرات آب مصرف آب را به شدت کاهش داده و همچنین نقاط دور از دسترس را در فضای باز به راحتی نظافت می نماید.

یکی دیگر از کاربرد های این دستگاه، شستشوی نمای ساختمان ها می باشد. معمولا به دلیل دور از دسترس بودن نمای ساختمان ها بهترین گزینه برای نظافت، کارواش ها می باشند. به این دلیل که با فشار خروجی آب را به ارتفاع دلخواه پاشش می کند.

همچنین نکته ای که باید در نظر گرفت پمپ این دستگاه در کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از پمپ کارواش صنعتی در آبیاری قطره ای می توان بهره برد.

مورد آخر شستشوی قطعات و تجهیزات مورد استفاده در صنعت و دستگاه های کارخانجات می باشد. این قطعات بعد از استفاده طولانی مدت، به گرد و غبار و روغن آغشته می شوند که باید با استفاده از کارواش صنعتی به نظافت و نگهداری آن ها کمک نمود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =