جاروبرقی صنعتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

دسته‌ها

رفع زنگ زدگی با واتر سند بلاست، به روزترین روش زنگ زدایی
رفع زنگ زدگی با واتر سند بلاست ، به روزترین روش زنگ زدایی
نوامبر 29, 2022
کاربرد تایمر آبیاری چیست؟
کاربرد تایمر آبیاری چیست؟
ژانویه 9, 2023
جاروبرقی صنعتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

جاروبرقی صنعتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

جاروبرقی صنعتی چه نوع محصولی است؟

جاروبرقی صنعتی یکی از قوی‌ترین انواع جاروبرقی ها می‌باشد. این نوع جارو با توجه به کارخانه های صنعتی و زباله هایی که قرار است درون آن مکش شوند طراحی می شود. با استفاده از جاروبرقی صنعتی می توانیم‌ تمامی آلودگی ها و زباله های کارخانه های صنعتی و اماکن نیمه صنعتی را تمیز کنیم. جاروبرقی‌های صنعتی در مقایسه با جاروبرقی های خانگی مزیت ها و ویژگی هایی متفاوتی دارند. از آن جایی که آلودگی های اماکن صنعتی با آلودگی های موجود در خانه بسیار متفاوت هستند، طراحی جاروبرقی های صنعتی با جاروبرقی خانگی متفاوت است.

کارخانه های صنعتی و امکان صنعتی آلودگی ها و زباله های مختلف تولید می کنند‌. برای اماکن صنعتی و نيمه صنعتی با شرایط متفاوت و با توجه به نوع زباله هایی که در آن ها ایجاد می شود، باید از جاروبرقی صنعتی متفاوت  استفاده کرد. جاروی صنعتی که در محیط های صنعتی مختلف استفاده می شود، مدل ها و اندازه های متفاوت دارد. جاروبرقی های صنعتی در اندازه و تعداد موتور، نیروی موتور، توان کشیدن و مکش با هم مغایرت دارند.

جاروی صنعتی با توجه به این که قدرت مکش آن چه قدر است و بازده آن تا چه میزان است، با قیمت های متفاوت عرضه می شود. با توجه به نوع آلودگی های صنعتی، هنگام خریداری جاروی صنعتی به برند، قیمت و مارک آن دقت کنید تا معتبر و ایمن باشد. اگر دقت کافی داشته باشید می توانید با قیمت مناسب یک جاروبرقی با عملکرد خوب تهیه کنید.

ساختار فیزیکی جاروبرقی صنعتی چگونه است؟

جاروبرقی صنعتی از یک محفظه ساخته می شود؛ درون این محفظه با استفاده از مکنده خلا ایجاد می شود. خلا موجود در محفظه زباله های صنعتی را به درون جاروی صنعتی جذب می کند. به دلیل وجود تفاوت بین فشار هوای درون محفظه و هوای بیرون آن، آلودگی های موجود در بیرون به داخل محفظه کشیده می شوند. در واقع ساز و کار جاروی صنعتی بر محور تفاوت فشار هوای درون و بیرون محفظه است. جاروبرقی صنعتی علاوه بر این که آلودگی ها و زباله های صنعتی را جذب می کند، نیروی زیادی برای انتقال مواد دارد. به دلیل وجود ظرفیت بالای محفظه و نیروی مکش فوق‌العاده بالای جاروبرقی، قابلیت انتقال حجم زیادی از مواد را دارد.

محفظه های بزرگ و قدرت مکش بالا از مزیت های جاروبرقی صنعتی است که باعث ایجاد تفاوت بین آن و جاروی نیمه صنعتی می شود.

جاروبرقی صنعتی

از جاروبرقی‌های صنعتی در چه مکان هایی استفاده می شود؟

از جاروبرقی  صنعتی در مکان هایی مثل داروسازی ها، کارگاه‌ های الکترونیکی، صنایع پلاستیک، صنعت آهن و خودرو سازی و بسیاری از مکان های صنعتی این چنینی استفاده می شود. با توجه به این که از جاروی صنعتی در چه محیط هایی استفاده می شود و نوع زباله ها و آلودگی های آن محیط، نوع جاروبرقی مورد نیاز شما نیز متفاوت است. قدرت زیاد جاروبرقی های صنعتی در پاک سازی اماکن صنعتی، آن ها را در زمره وسایل صنعتی کاربردی قرار داده است.

انواع جاروبرقی های صنعتی چند مورد هستند؟

جاروبرقی صنعتی در انواع مختلف طراحی می شود؛ جاروبرقی های تجاری، جاروبرقی های آب و خاک، جاروبرقی های سطلی، جاروبرقی صنعتی تک فاز و سه فاز، جاروبرقی های صنعتی ضد انفجار و … انواع جاروبرقی های صنعتی هستند. از جاروبرقی صنعتی تجاری در مکان‌هایی مثل مجتمع های تجاری، مراکز درمانی، ادارات‌ و شرکت‌ها، کارواش ها و هتل ها استفاده می شود. جنس بدنه‌ی جاروبرقی تجاری از استیل ضد زنگ  و پلی اورتان است. این جارو ها قابلیت استفاده مداوم و روزانه را ندارند. جاروبرقی صنعتی آب و خاک برای جمع آوری آلودگی های خشک و مرطوب استفاده می شود.

 در محیط هایی که مستعد انفجار هستند به منظور جمع آوری آلودگی ها از جاروبرقی های صنعتی ضد انفجار استفاده می شود. جاروبرقی صنعتی ضد انفجار مجوز استاندارد ATEX را دارد؛ به این معنی که این محصول قابلیت استفاده در محیط هایی با خطر انفجار را دارد. این محصولات طراحی خاصی دارند و تمامی بخش های مکنده آن ها عایق بندی شده است. موتور جاروبرقی صنعتی ضد انفجار توربینی است و قدرت مکش فوق‌العاده ای دارد. شما با خیال راحت می توانید در محیط های صنعتی مستعد انفجار از این جاروی صنعتی استفاده کنید. اگر به دنبال جاروبرقی مناسب برای تمیز کردن آلودگی های موجود در محیط کار خود و … هستید، جاروبرقی صنعتی را به شما پیشنهاد می دهیم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =