کف کش راد ، صدر نشین کف کش های باکیفیت

دسته‌ها

تایمر آبیاری چیست و چه کاربردهایی دارد؟
تایمر آبیاری چیست و چه کاربردهایی دارد؟
فوریه 4, 2023
چرا باید هر خانه ای یک تایمر آبیاری داشته باشد؟
چرا باید هر خانه ای یک تایمر آبیاری داشته باشد؟
فوریه 24, 2023
کف کش راد، صدر نشین کف کش های باکیفیت

کف کش راد، صدر نشین کف کش های باکیفیت

علت محبوبیت کف کش راد چیست؟ به‌راستی کیفیت کف کش راد از سایرین متمایز است؟ مجموعه صنعتی راد یکی از برندهای معروف در حوزه ارائه تجهیزات متنوع انتقال و پمپاژ آب است. این شرکت با به‌کارگیری بهترین نیروهای متخصص و متریال مرغوب، سعی در اجرای ایده‌های مدرن و کاربردی دارد.

در واقع کف کش راد و سایر محصولات این برند علاوه بر ساختار متفاوت، مطابق استانداردهای جهانی طراحی و تولید می‌شوند. آنچه که این محصول را از سایرین متمایز می‌کند، طراحی اصولی بر اساس نیاز مشتری است. بدنه استیلن استیل، موتور پرقدرت، وزن سبک و از همه مهم‌تر ماندگاری از عوامل مؤثر در کیفیت و کارایی کف کش راد هستند.

کف کش ایرانی راد

پمپ کف کش راد به‌موجب کیفیت و طراحی منحصربفرد موفق به رقابت با برندهای اروپایی و چینی شده است. برای درک بهتر این موضوع ابتدا به بررسی ساختار و عملکرد کف کش می‌پردازیم. پمپ کف کش یکی از تجهیزات انتقال آب است که از اجزایی چون موتور، پروانه، بدنه و … تهیه می‌شود.

کف کش‌های راد پمپ به دو صورت مستغرق و شناور در آب مورداستفاده قرار می‌گیرند. از‌این‌رو بهره‌گیری از متریال و اجزای ضدزنگ و مقاوم در افزایش کیفیت آن‌ها امری ضروری است. پمپ کف کش ایرانی راد به‌موجب مشخصات فنی منحصربفرد کارایی و ماندگاری قابل‌توجهی دارد.

همان‌طور که می‌دانیم موتور، قلب تپنده تجهیزات برقی است‌. موتور کف کش راد نیز علاوه بر طراحی متفاوت، از روتور، استاتور، بلبرینگ و اجزای باکیفیت ساخته می‌شود؛ بنابراین در برابر فشار کار، حرارت و رطوبت مقاومت بالایی دارد. پس از موتور نوبت به بدنه و پروانه‌های پمپ می‌رسد که طبق استانداردهای جهانی طراحی شده‌اند. به‌طورکلی کیفیت بالای این محصول مرهون بهره‌گیری از متخصصان مجرب، دستگاه‌ها و ماشین‌آلات مدرن و متریال مرغوب است.

پمپ کف کش رادبرند ایرانی راد

شرکت صنعتی راد پمپ یکی از مجموعه‌های قدیمی و نامدار ایرانی در حوزه طراحی و تولید جدیدترین و بهترین تجهیزات آبی به شمار می‌آید. این مجموعه در راستای تحقق اهدافش، موفق به عرضه محصولات مرغوب و نوین به مشتریان شده است. گروه راد پمپ علاوه بر توجه به دوام و ماندگاری محصول، به کارایی آن توجه ویژه دارند. این دیدگاه موجب پیشرفت روزافزون مجموعه و دستیابی به تکنیک‌های نوین جهت تولید محصول کاربردی شده است.

به طور مثال این مجموعه پس از ارزیابی نیاز مشتریان و بررسی نقاط ضعف کف کش‌های قدیمی، موفق به تولید مدل‌های جدید فوق‌العاده شده است. تولید کف کش‌های قدرتمند و بادوامی که دارای حداقل قطر و ضخامت هستند، برای این مجموعه موفقیت چشمگیری محسوب می‌شود. علت این امر رفع نیاز مشتریان و برآورده‌کردن نیاز بازار داخلی است.

ویژگی‌های بارز کف کش راد از سیم‌پیچ تا بازدهی

آوازه مرغوبیت و کیفیت به حدی افزایش‌یافته که به انتخاب ویژه خریداران بدل شده است. اما می‌دانیم که کیفیت اتفاقی نیست و تولید محصول مرغوب نیازمند دانش، تلاش و به‌کارگیری مواد باکیفیت بستگی دارد. کیفیت برتر کف کش‌های ایرانی راد نیز در گام اول به طراحی بی‌نظیر آن برمی‌گردد. به طور مثال قرارگیری موتور و پمپ در کنار یکدیگر در این کف کش‌ها، کارایی موتور را افزایش می‌دهد. البته ویژگی‌های کف کش برند راد به اینجا ختم نمی‌شود.

برخی از ویژگی‌های بارز شامل موارد ذیل هستند:

  • بدنه و پروانه تهیه شده از استیلن استیل کد ۳۰۴
  • موتور تک‌فاز کم‌مصرف
  • موتور پرقدرت و توانمند
  • تعبیه صافی جهت پیشگیری از ورود مواد جامد
  • ساخته شده مطابق استانداردهای CE اتحادیه اروپا
  • کاملاً مقاوم به حرارت
  • ساختار کاملاً مقاوم به پوسیدگی و خوردگی
  • تعبیه چندین پروانه سبک و کاربردی
  • راندمان قابل‌توجه
  • مقاوم به ضربه و فشار
  • خدمات پس از فروش

کف کش راد، صدر نشین کف کش های باکیفیت

چرا کف کش راد؟

کم‌آبی و افزایش استفاده از ذخایر زیرزمینی و آب رودخانه برای مصارف مختلف، اهمیت انتخاب کف کش بادوام را بیش‌ازپیش افزایش داده‌اند. اما چه کف‌کشی علاوه بر دوام مطلوب، کارایی بالایی دارد؟ سطح رضایت کاربرانی که از کف کش‌های راد استفاده کرده‌اند، توجه‌ها را به محصولات راد جلب کرده است. قطر و وزن مطلوب کف کش‌های راد امکان نصب آن‌ها در چاه‌‌های تنگ و باریک را فراهم می‌کنند. درحالی‌که سایر محصولات مشابه به علت قطر بالا، مناسب برخی موقعیت‌ها نیستند.

یکی از مشکلات پرتکرار صاحبان کف کش‌ها، افزایش حرارت موتور و داغ‌کردن دستگاه است که در کف کش‌های راد وجود ندارد. در واقع استفاده از سیم‌پیچ مسی در الکتروموتور کف کش راد، مقاومت موتور نسبت به حرارت را افزایش می‌دهد. علاوه بر موارد مذکور، قابلیت نصب در فضاهای فاقد تهویه مطلوب، سبب افزایش محبوبیت این محصول به سایرین شده است.

قیمت کف کش راد

در کنار کیفیت و کاربرد چشمگیری که دارد، با قیمتی بسیار مطلوب قابل تهیه است. تفاوت کیفیت کف کفش‌های راد نسبت به محصولات مشابه، بیش از تفاوت قیمت آن‌ها است. قیمت تمام شده کفش کش برند راد در مقایسه با برندهای خارجی نیز بسیار مطلوب است. از سوی دیگر عدم نیاز به تعمیر سبب کاهش هزینه‌های خریداران می‌شود. در واقع کاربران با یکبار صرف هزینه جهت خرید، مدتی طولانی از صرف هزینه خرید و تعمیر آن بی‌نیاز می‌شوند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =