کف کش راد ، تولید کننده برتر کف کش ایرانی

دسته‌ها

چرا باید هر خانه ای یک تایمر آبیاری داشته باشد؟
چرا باید هر خانه ای یک تایمر آبیاری داشته باشد؟
فوریه 24, 2023
چرا تایمر آبیاری اهمیت دارد؟
چرا تایمر آبیاری اهمیت دارد؟
مارس 1, 2023
کف کش راد ، تولید کننده برتر کف کش ایرانی

کف کش راد ، تولید کننده برتر کف کش ایرانی

خرید محصولات تولید داخلی، علاوه بر رونق چرخ اقتصاد کشور، سبب ایجاد شوروشعف در فرد خریدار می‌شود. با نظر به این نکته، مجموعه صنعتی و کاربلد کف کش راد، به‌عنوان تولیدکننده برتر ایرانی، نیاز داخلی به انواع پمپ‌های کف کش و سانتریفیوژ را برطرف می‌کند. مجموعه مذکور علاوه بر این، طراحی و تولید پمپ‌های خاص و منحصربفرد را در کارنامه خود دارد.

با بروز کم‌آبی طی سال‌‌های اخیر، نیاز به کف‌کش و پمپ فراتر از مصارف کشاورزی و خانه باغ رفته است. در چنین مواقعی، انتخاب کف کش مرغوب، با کارایی مطلوب امری هوشمندانه است که از صرف هزینه مجدد پیشگیری می‌کند. تنوع کف کش‌های راد، امکان انتخاب محصول برای هر شرایطی را به طوری مطلوب مهیا می‌کند.

مجموعه ایرانی کف کش راد، تولیدکننده برتر

گروه صنعتی ایرانی راد (RAD) با هدف تولید محصولاتی نوین و مرغوب در سال ۱۳۶۷ آغاز به کار کرده است. این مجموعه طی این سال‌ها همگام با رشد صنعت و افزایش نیاز به استفاده از ابزارها و تجهیزات پمپی، ابزارهای استاندارد بسیاری وارد بازار کرده است. در واقع مجموعه راد با بهره‌گیری از بهترین سیستم‌های تولید محصول و رعایت استانداردهای لازم، انواع کف کش را به مشتریان عرضه کرده است. طراحی حرفه‌ای، متریال خاص و باکیفیت، مصرف بهینه انرژی و افزایش راندمان کالا نکات مدنظر این مجموعه در تولید محصول هستند.

در پاسخ به سؤال برترین تولید کننده کف کش در ایران؟ کف کش راد اولین گزینه‌ای است که تولید محصولات مرغوب و مدرن را در اولویت گذاشته است. تمام محصولات این مجموعه اعم از پمپ کف کش، پمپ‌های خانگی، سانتریفیوژها و پمپ‌های شناور دارای گواهینامه معتبر CE(اتحادیه اروپا) هستند.

انواع کف کش راد، خاص و کاربردیچرا کف کش‌های راد؟

کف کش به‌طورکلی ابزاری فوق‌العاده کاربردی برای انتقال آب است که از اجزایی چون موتور، پروانه، بدنه، محفظه برق و … ساخته می‌شود. اما سؤال این است که چرا کف کش راد، انتخاب برتر ایرانیان محسوب می‌شود؟ بررسی نیاز مصرف‌کنندگان، رفع اشکالات موجود در نمونه‌های قبلی در کنار طراحی تخصصی و رعایت استانداردها سبب تولید کف کش خاص راد شده است. علاوه بر این به‌کارگیری استیلن استیل مقاوم در ساخت بدنه و پروانه کف کش‌های راد، مقاومت و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد.

از سوی دیگر تعبیه چندین پروانه در کف کش‌ راد، به‌منظور افزایش کارایی و راندمان کالا صورت‌گرفته است. البته که بررسی ساختار این کف کش‌ها، خصوصیات فوق‌العاده‌ آن‌ها را آشکار می‌کند. اما به‌عنوان نکته آخر، بهره‌گیری از سیم‌پیچ مسی باکیفیت در موتور کف کش برند راد، اختلالات موتور و سیم‌پیچی را به حد قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

ویژگی‌های کف کش راد

کف کش راد به‌عنوان محصول ایرانی متمایز موردتوجه مصرف‌کنندگان بسیاری قرار گرفته است که نشان از ساختار و کارایی ویژه آن دارد. همگام‌شدن با تکنولوژی و استفاده از ابزارهای نوین در ساخت کف کش‌های ماندگار سبب تفاوت این محصول با نمونه‌های مشابه شده است. برخی از ویژگی‌ها و خصوصیات جالب‌توجه کف کش راد به شرح ذیل هستند:

  • بدنه و پروانه تهیه شده از استیلن استیل اصل کد ۳۰۴
  • خاصیت ضدآب
  • موتور تک‌فاز کم‌مصرف
  • مقاوم به حرارت
  • بدنه‌ نسبتاً باریک و کوچک
  • تعداد پروانه بالا به‌منظور افزایش توان
  • تعبیه صافی مخصوص جهت پیشگیری از عبور ناخالصی‌ و مواد جامد
  • قرارگیری پمپ و موتور در محفظه مشترک
  • مقاوم به خوردگی و زنگ‌زدگی

انواع کف کش راد

مجموعه کف کش راد در راستای جلب رضایت مصرف‌کنندگان موفق به تولید انواع مختلفی از پمپ‌های کف کش شده است. این کف کش‌ها در دو مدل AS2 و VS2 با موتورهای تک‌فاز دارای توان متفاوت ۱ تا ۳ اسب بخار قابل تهیه هستند. البته که تنوع سایز دهانه پمپ‌ها از ¼۱ تا ۳ اینچ سبب تفاوت ساختار و کارایی آن‌ها می‌شود. به‌طورکلی می‌توان گفت تنوع این محصول به‌گونه‌ای که انتخاب ویژه هر مشتری با هر سلیقه‌ای خواهد بود.

کف کش راد با خاصیت ضدآب

کاربرد کف کش‌ ایرانی راد

کاربرد و کارایی کف کش راد به‌موجب ساختار و جنس خاصی که دارد، بیش از سایر پمپ‌ها است. به عبارتی کارایی این محصول فراتر از چیزی است که تابه‌حال دیده‌ایم. آنچه که نیاز به بیان ندارد، استفاده از کف کش در چاه آب، رودخانه و استخر برای انتقال آب و برآورده‌کردن نیاز است. در واقع کف کش برند راد در انتقال آب نسبتاً صاف فاقد مواد جامد، کاربردی فوق‌العاده چشمگیر دارد. ویژگی‌های ساختاری کف کش مذکور سبب استفاده از این محصول در موقعیت‌های مختلف می‌شود که به شرح ذیل هستند:

  • قابلیت استفاده در مناطق فوق‌العاده
  • قابل‌استفاده در فضاهای فاقد تهویه مناسب
  • قابل‌نصب در محل چاه‌های باریک و موقعیت‌های تنگ و کوچک

قیمت کف کش راد

قیمت کف کش راد باتوجه‌به کارایی و ماندگاری ویژه‌ای که دارد، رقمی منصفانه است. قیمت این محصول بر اساس مدل، توان، میزان آبد‌هی، سایز دهنه و … تعیین می‌شود. در واقع فرد می‌تواند پس از آنالیز موقعیت، کف کش مناسب موقعیت را با قیمتی کاملاً مناسب تهیه کند. صرف هزینه برای خرید این کف کش به دلیل عدم نیاز محصول به تعمیر و سرویس مداوم، به‌نوعی صرفه‌جویی نیز محسوب می‌شود. از سوی دیگر خرید از برترین تولید کننده کف کش در ایران؟ کف کش راد به علت عدم تأثیر قیمت ارز بر محصول، انتخابی اقتصادی است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =