دسته‌ها

سیستم های جدید در کارواش صنعتی
سیستم‌ های‌ جدید در کارواش ‌صنعتی
ژانویه 13, 2021
کف کش توان
معرفی کامل کف کش توان
ژانویه 19, 2021
کف پاش صنعتی

کف پاش صنعتی

کف پاش صنعتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

برای آشنایی با کف پاش صنعتی یا همان فوم ساز صنعتی باید این مقدمه را بدانید که با توجه به افزایش جمعیت جوامع مختلف و نیز پیشرفت و توسعه تکنولوژی، طیف وسیعی از انواع وسایل نقلیه در خیابان ها یافت می شود. به طبع؛ با تردد زیاد خودروها و عوامل محیطی گوناگون، آلودگی های مختلفی بر روی قسمت های مختلف خودروها و حتی نواحی داخلی آن ایجاد می شوند. برخی از مالکان خودرو توجه و اهمیت بسیار زیادی به حفظ زیبایی و نظافت وسایل نقلیه خود می دهند و همواره زمان زیادی را صرف شست شو و تمیز کردن نقاط داخلی و بیرون آن می کنند.

از طرفی دیگر ممکن است نظافت و خودروها با استفاده از شیوه های سنتی و وسایل دستی فرایندی طولانی و خسته کننده باشد. به ویژه برای افرادی که دارای مشغله های زیادی هستند این امر می تواند یک معضل تلقی شود.

از همین رو در جهت افزایش سرعت و مطلوبیت عملیات نظافتی خودروها و نیز حفظ هرچه تمام تر جلوه های بصری آن ها، راه کارهای مدرن و نوین جایگزین روش های قدیمی و معمولی شده است. کارواش های صنعتی و تجهیزات پیشرفته آن مانند فوم ساز صنعتی یکی از ماشین های بسیار پیشرفته نظافتی به حساب می آیند که با ارائه راه کارهای کارآمد و مؤثر نظافتی به کمک صاحبان خودرو آمده و موجب شده تا تمامی معایب و اشکالات روش های سنتی نظافت برطرف شوند.

در این میان یکی از تجهیزات کاربردی و مکانیزه ای که به عنوان یک مخزن پرفشار آب، می تواند جدیدترین و مدرن ترین راه کارهای نظافتی را برای تمامی وسایل نقلیه به همراه آورد کف پاش صنعتی می باشد. برای آگاهی بیشتر درباره کف پاش صنعتی و کاربردهای منحصر به فرد آن در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

درباره مشخصه ها و ویژگی های پمپ فوم ساز صنعتی چه می دانید؟

کف پاش صنعتی همان طور که از نامش پیدا است یکی از تجهیزات صنعتی مدرن است که در آن کف حاصله از انواع مواد شوینده به صورت کاملاً صنعتی و مخلوط شده با هوای کمپرسور تولید می شود. از این دستگاه در جهت نظافت سریع و با کیفیت قسمت های مختلف خودروها استفاده می شود که معمولاً برای پاشش آن تفنگی یا گان کارواش استفاده می شود.

مدل ها و اندازه های متنوع این نوع کف پاش با رنگ مقاوم و استفاده از مرغوب ترین و با کیفیت ترین قطعات همراه است که طراحی و تولید آن مطابق با خواسته ها و نیاز مشتریان است. در تعریف دیگر از فوم ساز صنعتی باید گفت که به یکی از ابزارهای صنعتی مورد استفاده در انواع کارواش های صنعتی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک گفته می شود که با تولید و پاشش کف بر روی نقاط مختلف و سطوح ماشین پاکیزگی و نظافت بیشتری را برای کاربران خود به ارمغان می آورد.

ظرفیت مخزن کف پاش صنعتی متغیر می باشد که یکی از رایج ترین و کاربردی ترین انواع آن کف پاش صنعتی ۲۰۰ لیتر است. جنس بدنه این مخزن فلزی با رنگ پودری الکترواستاتیک است در جهت رفع نیازهای انواع کارواش های مختلف استفاده می شود. ابزارهای استفاده شده در این نوع کف پاش بسیار مدرن و مجهز می باشد.

کف پاش صنعتی

ویژگی های فوم ساز صنعتی

ویژگی ها و مزایای استفاده از فوم ساز صنعتی اولین نکته ای است که صاحبان خودروها و کارواش های مختلف سطح شهر با آن توجه می کنند. باید بگوییم این نوع کف پاش که از آن به عنوان گان کف پاش صنعتی و حتی پمپ کف پاش صنعتی  نیز یاد می شود می تواند ضمن آسیب نرساندن سطوح انتخاب شده، سختی و چسبندگی انواع آلاینده های سطح و عمیق خودروها را از میان برده و نظافت و شست و شوی هر چه سریع تر را برای کاربران فراهم می آورد.

  • برخورداری از مخزن استاندارد
  • دارای بدنه مخزن مقاوم و با دوام است که باعث می شود این دستگاه طول عمر بالایی داشته باشد و در تماس با آب و مواد شوینده خورنده دچار خورندگی و زنگ زدگی نشود
  • حمل و جا به جایی آسان
  • برخورداری از نشان گر اندازه آب
  • رنگ بدنه مقاوم و ضخیم. به گونه ای که در برابر انواع ضربات و فشار استحکام بالایی دارد
  • برخورداری از نشان گر میزان فشار باد
  • دارا بودن قیف بزرگ جهت ریختن آب و مواد شوینده به درون آن
  • حجم استاندارد که بنا به نیاز و درخواست مشتریان نیز تولید می شود
  • دارا بودن ۱۰ متر شیلنگ فشار قوی
  • برخورداری از تجهیزات کاربردی مانند دسته لانس، تفنگی و نازل که موجبات سهولت در کار را برای کاربران خود فراهم می آورد
  • مناسب برای انواع مواد شوینده اسیدی و قلیایی
  • دارای طراحی کاملاً ارگونومیک، زیبا و کاربر پسند
  • وجود فیلتر داخلی در قسمت انتهایی کف پاش

 

 

برای مطالعه مطالب بیشتر در مورد مه پاش مرغداری و مه پاش صنعتی کلیک نمایید 

دیدگاه ها بسته شده است