دسته‌ها

کف پاش صنعتی
معرفی کف پاش صنعتی
ژانویه 16, 2021
دسته لانس کارواش
دسته لانس کارواش چیست؟
ژانویه 22, 2021
کف کش توان

کف کش توان

 

زمانی که اسمی از کف کش توان آورده می شود منظور همان پمپ کف کش است که قادر است آب را از قسمت انتهایی خود کشیده و آن را تا عمق ۵ متری به درون آب فرو می ریزد. این نوع کف کش، یکی از محصولات تولیدی شرکت معتبر توان تک می باشد که به منظور پیشبرد ادوات کشاورزی و همچنین پوشش دادن طیف وسیع تری از نیازهای بازار تولید و ساخته شد.

کیفیت بسیار بالا، مرغوبیت بی نظیر و نیز رعایت استانداردهای معتبر از جمله ویژگی های بارزی است که با طراحی و تولید این نوع پمپ کف کش همراه است. به همین منظور کف کش توان در ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی توانست خود را با تمامی نیازهای مصرف کنندگان مختلف هم سو سازد و جایگاه ویژه ای در میان سایر برندهای پمپ کف کش از آن خود کند.

همچنین افزایش روز افزون تقاضای مشتریان در جهت تولید و ساخت پمپ کف کش توان سازندگان و تولیدکنندگان این محصول را بر آن ساخت تا با برنامه ریزی های دقیق و منسجم به ساخت و تولید انواع مدل ها و اندازه های متنوع و با کیفیت کف کش توان بپردازند.

معرفی شرکت توان

در حال حاضر شرکت فرهیخته توان تک، یکی از معروف ترین و معتبر ترین سازندگان پمپ کف کش است که با به کارگیری مدرن ترین تجهیزات و ابزارآلات صنعتی، انواع مدل های کف کش با کاربردها و گنجایش های متفاوت که با استانداردهای قابل قبول و بین المللی سازگار هستند را تولید و به بازار عرضه کرده است. با ما همراه باشید تا به معرفی کامل کاربردهای این محصول پرفروش و بی نظیر بپردازیم.

شرکت توان تک

کف کش توان چیست؟

کف کش توان یکی دیگر از دسته های الکتروپمپ های مستفرغ و سانتریفوژ است که از آن در جهت مصارف عمومی انتقال آب در سطوح مختلف استفاده می شود. به طور عمده از این دستگاه در دو مدل TMR4 و  TMR6 ساخته می شود که سری اول آن شامل انواع پمپ های کف کش با میزان خروجی ۱ و ۴/۱ اینچ و پروانه پمپ استیل می باشند. سری دوم نیز که مدل های TMR6 را شامل می شود دارای کف کش هایی باخروجی ۲ اینچ و پروانه پمپ هایی از جنس آلومینیوم می باشد.

این دستگاه اساسا یک موتور الکتریکی در درون خودش دارد که موجب به حرکت در آوردن و فعالیت پمپ آن می شود و باعث می گردد تا انرژی جنبشی سیالات درون آن نیز افزایش یابد. نکته مهم در رابطه با دستگاه کف کش توان این است که میزان شدت یا کاهش فشار سیالات خروجی، به چرخش پروانه های تعبیه شده در دستگاه بستگی دارد.

کف کش توان

معرفی پمپ کف کش

پمپ کف کش توان شامل یک عدد پمپ گریز از مرکز و همچنین شافت عمودی است که موجبات استفاده و کاربری آسان آن را فراهم آورده است. هر دو مدل کف کش توان از نوع پروانه بسته با مدل های ساده و فلوتر دار طراحی و تولید می شوند.

نگهداری و تعمیرات آسان، کیفیت و مرغوبیت عالی و بی نظیر، قیمت های به صرفه و مناسب، لوازم جانبی بسیار و ارزان قیمت، راندمان کاری ایده آل و نصب سریع و آسان از جمله ویژگی های منحصر به فرد این محصول است که باعث شده تا در حد محصولات رقبای اروپایی قرار گیرد.

اساس کار این نوع پمپ کف کش نیز به صورت پمپاژ کردن می باشد.  به این شیوه که با قرار گرفتن آن در درون آب، می تواند انواع مختلفی از آب های صاف و آلوده را که دارای املاحی نظیر: گل و لای، لجن های ته نشین شده، شن های ریز و پسمانده های کوچک و… هستند کف کشی و جا به جا می کند.

کاربردهای پمپ کف کشی

از دستگاه کف کش توان نیز برای مصارف های مختلف نیز استفاده می شود. همچنین این محصول در جهت استفاده از صنایع های مختلف و سنگین که حجم بالایی از آب را به خود اختصاص داده اند و از طرفی آب مورد نیاز آن ها پاکیزه و بهداشتی نیست، بسیار پرکاربرد و رایج است. استفاده در جهت آب های آلوده و املاح دار و مصارفی مانند فاضلاب های رقیق و کشاورزی از جمله کاربردهای بارز و متفاوت کف کش توان به شمار می آید. در ادامه این مطلب به تعدادی دیگر از کاربرهای این محصول بی نظیر و پرطرفدار خواهیم پرداخت:

  • کف کش توان در جهت آبیاری های مختلف از جمله آبیاری باغ ها و مزارع
  • در جهت تخلیه آب های چاه های عمیق و سطحی مانند: استخر و چاله های آسانسور
  • در جهت سیپتینک تانک
  • استفاده در جهت استخرهای پرورش ماهی
  • تخلیه گیر آبگیرها
  • انتقال مواد شیمیایی
  • حفاری چاه های عمیق و سطحی
  • در جهت تخلیه آب های استخر
  • در جهت انواع مختلفی از مصارف خانگی
  • تخلیه پساب های باران
  • پمپاژ و تخلیه فاضلاب های فعال
  • انتقال آب سیالات و مایعات در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی

کاربرد های کف کش توان

 

تعمیرات پمپ کف کشی چگونه انجام می گیرد؟

درباره تعمیرات کف کش توان لازم به یادآوری است که چنانچه این دستگاه به طور مرتب و دقیق، پس از چند بار استفاده کوتاه مدت سرویس شود و از طرفی دیگر شرایط کاری بسیار سنگین و پرفشاری نداشته باشد بسیار کم و به ندرت دچار استهلاک و خرابی می شود. زیرا استحکام و دوام از جمله مزایای بارز پمپ کف کش است. با این حال پس از گذشت مدت زمانی این دستگاه نیز همانند سایر محصولات به تعمیرات و مراقبت نیاز پیدا می کند.

تجهیزات کافی و با کیفیت و یک تعمیرکار خبره و ماهر در این زمینه، به راحتی می تواند مشکلات ایجاد شده این دستگاه در کمترین زمان ممکن برطرف نمایند.

تعمیرات پمپ کف کشی

 

برای مطالعه مطالب بیشتر در مورد مه پاش مرغداری و مه پاش صنعتی کلیک نمایید 

دیدگاه ها بسته شده است