سیستم‌ های‌ جدید در کارواش ‌صنعتی

دسته‌ها

پمپ کارواش تک فاز
کارواش صنعتی چیست؟
ژانویه 10, 2021
کف پاش صنعتی
معرفی کف پاش صنعتی
ژانویه 16, 2021
سیستم های جدید در کارواش صنعتی

سیستم های جدید در کارواش صنعتی

 سیستم‌ های ‌جدید در کارواش ‌صنعتی 

سیستم‌ های ‌جدید در کارواش ‌صنعتی باعث شده‌ اند که حتی دیگر لزومی به بردن ماشین‌ های اتومبیل خود به خارج از خانه برای نظافت نیست. یعنی انواع متفاوتی از سیستم‌ های‌ جدید در کارواش ‌صنعتی تولید و به بازار عرضه شده‌ اند که کار انسان را تا حد امکان اسان ‌تر کرده‌ اند. حتما افرادی هستند که نسبت به نظافت و زیبایی خودرو های خود حساس باشند و به خاطر مشغله ‌های بیش ‌از حد کاری توان شستن ماشین‌ های خود را نداشته‌ باشند. به همین دلیل دستگاه‌ هایی در سیستم‌ های ‌جدید در کارواش ‌صنعتی (دستگاه های جدید در کارواش اتوماتیک ) مورد استفاده قرار می‌ گیرند که کار نظافت را در مدت زمان خیلی کمی و با صرف محلول‌ های شست و شوی کم و به اندازه انجام می ‌دهند.  اگر نسبت به ان بی ‌اهمیت باشید تمیز نکردن طولانی مدت ان هم از زیبایی خودرو می ‌کاهد پس بهتر است حداقل برای ۱۰ الی ۱۵ دقیقه وقت  صرف کنید و کار نظافت را به اتمام برسانید.

وجود دستگاه های جدید در کارواش اتوماتیک (سیستم اتوماتیک)

شستو شو و خشک کردن اتومبیل با دستگاه‌ های اتوماتیک و بسیار سریع با سیستم‌ های‌ جدید در کارواش‌ صنعتی که هوشمند و پر قدرت بوده کم ‌تر از ۱۰ دقیقه طول می ‌کشد و کار را با دقت و زیبایی بی‌ نظیری انجام می ‌دهد.سیستم ‌های ‌جدید ‌در کارواش ‌صنعتی شامل قسمت برس زنی و نازل‌های پاشش اب و شامپو یا هر محلول ضدعفونی و تمیز کننده ‌ی دیگر و واکس خشک و …است که کار به بهترین نحو ممکن انجام می ‌دهند .

همچنین برای محافظت از خودروی شخص و جلوگیری از هر گونه اسیبی سیستم ‌های مخصوص حفاظتی روی ان قرار گرفته که به خوبی شرایط خودرو را شناسایی کرده و پنلی که بر روی بدنه ‌ی دستگاه قرار گرفته برای کنترل کارواش مورد نظر و هرچه تعداد برس ‌های شست و شو و دمنده ‌های خشک کن  و رینگ شوی بیشتر باشد دستگاه از کیفیت بالاتری برخوردار است و پیشرفته ‌تر است.سیستم اتوماتیک یعنی بدون هیچ گونه دخالت دست در انجام عملیات شست و شو که همین امر هم باعث شده کار با دقت و سرعت بیشتری انجام شود.

سیستم‌ های‌ جدید در‌ کارواش ‌صنعتی 

قرارگیری دستگاه های جدید در کارواش اتوماتیک با پشرفت تکنولوژی

با پیشرفت روز به رو تکنولوژی و با به کار گیری علم و تجربیات بیشتر تولید کنند گان دستگاه شست و شوی ماشین این امکان فراهم شده که دستگاه‌ هایی با کاربرد‌ هایی بیشتر تولید شود و همچنین چیزی که برای تولیدکنند گان بسیار حائز اهمیت است کم شدن اثرات زیست محیطی و کاهش مصرف اب و برق و مواد شوینده است و از مزایای سیستم ‌های‌ جدید در پمپ کارواش‌ صنعتی می ‌توان بازیابی اب را نام برد یعنی اب مصرف شده دوباره به چرخه ‌ی مصرف باز گردانده می ‌شود و جرم و چربی هر انچه که در اب را کثیف کرده باشد به وسیله‌ی قسمت‌ هایی از دستگاه که مجهز به فیلتراسیون است دوباره قابل استفاده برای شست شو می ‌گردد.

دستگاه های جدید در کارواش اتوماتیک وجود دارند که مطابق اب و هوای مناطق طراحی و ساخته می ‌شوند تا در صورت کوهستانی بودن منطقه نمک و گل و لای به خوبی از تایر و بدنه ‌ی ماشین جدا گردد ویا در صورت کویری بودن منطقه خاک و شن و ریزگرد‌ ها به راحتی شسسته شوند.تمامی قطعاتی که دستگاه را ساخته‌ اند برای شست و شو قابل جدا سازی هستند و به راحتی می ‌توان دوباره ان‌ها را در جای قبل نصب کرد.

 

از جذاب‌ های کارواش ‌صنعتی

رینگ‌شو ‌های مخصوصی در سیستم‌ های‌ جدید در کارواش‌ صنعتی وجود دارد که به شکل دایره و با مو هایی از جنس پلی ‌اتیلن که می‌تواند به خوبی شیار های داخل رینگ را تمیز کند که علاوه بر برس مرکزی و اصلی برس ‌های کوچک‌ تری دور تا دور ان را گرفته که معمولا به ۸ عدد می‌رسند و نفوذ بیشتری به داخل تایر ‌ها دارند و به  سرعت و قدرت ان می ‌افزایند.

از جذابیت‌ های سیستم های ‌جدید در کارواش‌ صنعتی می ‌توان به این اشاره کرد که هم زمان با عملیات شست و شو ابزار هایی به کار می ‌افتند که توجه صاحب اتومبیل را جلب کرده و اندک وقتی که برای شستن صرف می ‌شود به حداقل ممکن می ‌رسد.از ابزار های قابل توجه در دستگاه های جدید در کارواش اتوماتیک که فرد را سرگرم می‌کند حباب‌ ساز و یا فوم‌ های رنگی هستند که شروع به کار می‌ کنند.

انواع کارواش صنعتی

کارواش‌ های صنعتی به دو نوع برقی و بنزینی تقسیم می ‌شوند که نوع برقی ان بیشتر مورد استفاده قرار گرفته زیرا مصرف بنزین بیشتر هزینه ‌بر است که این دو نوع در مدل‌ های چرخ دار و ثابت قابل خریداری هستند.

در دستگاه های جدید در کارواش اتوماتیک یا همان سیستم‌ های‌ جدید در کارواش‌ صنعتی واترجت ‌های اب گرم اب سرد هم پر طرفدار بوده که دمای اب را به خوبی کنترل کرده و مجهز به گرمکن و یا سرد کن هستند.

در سیستم‌ های‌ جدید در پمپ کارواش‌ صنعتی پمپ جابه‌ جایی مثبت قرار گرفته تا رفت و برگشت اب را کنترل نماید و اب را با فشاری معمولی دریافت و با فشاری قوی و سرعتی بالا به بیرون پمپاژ می ‌کند که به راحتی رنگ ‌های قدیمی و زنگ‌زدگی‌ ها و روغن و هرگونه کثیفی را از سطح مورد نظر جدا می ‌کند بدون اینکه کوچک‌ ترین ضربه و اسیبی به جسم وارد شود.در انواعی از دستگاه‌ ها با توجه به شدت کثیفی سطح فشار اب و اندازه‌ی مواد شوینده کنترل می ‌شود و قابلیت افزایش یا کاهش را دارد.

کارواش‌ های خانگی با سرعت و قدرت موتور کم‌ تر قابل استفاده در خانه است که همان‌ طور که بیان شد لزومی برای خارج شدن از خانه وجود ندارد می ‌توانید کار شست و شو را  خودتان انجام دهید و جنس پیستون در ان‌ ها از جنس سرامیک بوده تا در صورت قرار گرفتن در معرض اب ساییده نشود.

یکی از انواع کارواش صنعتی

دیدگاه ها بسته شده است