دسته‌ها

پمپ کارواش برتولینی 200 بار
پمپ کارواش برتولینی ۲۰۰ بار و آشنایی با تولید کننده آن
آوریل 23, 2022
شیر برقی هانتر
راهنمای خرید شیر برقی هانتر
می 5, 2022

معرفی پمپ فشار قوی کارواش

پمپ فشار قوی کارواش از جمله تجهیزات بسیار ضروری جهت تمیزی ساختمان‌ها، اماکن صنعتی، ماشین آلات و سطوح مختلف است. نظافت و پاکیزه نگه داشتن مراکز ذکر شده از اهمیت زیادی برخوردار است. تمیز نگه داشتن دستگاه‌ها و محیط چنین مراکزی مستلزم پرداخت هزینه‌های گزاف و مصرف زیاد انرژی خواهد بود. همچنین مراکز یاد شده باید به تعداد دفعات زیاد انجام شود. لذا برای انجام نظافت به دستگاه‌های مخصوص نیاز است که بتوان عملیات آلودگی زدایی را با سرعت و کیفیت بالا انجام دهد. همچنین از مزیت‌های استفاده از این تجهیزات علاوه بر تسریع در سرعت انجام عملیات پاکیزگی، صرفه جویی در مصرف انرژی است.

پمپ فشار قوی کارواش دقیقا چیست؟

پلانجری و پیستونی القاب دیگر  پمپ فشار قوی کارواش بوده و آن را از سایر پمپ‌ها مجزا می‌کند. این دستگاه از کاملترین تجهیزات شستشوی صنایع بزرگ و کارواش‌های مجهز و ساختمان است و با توجه به نیاز متقاضیان با ظرفیت‌های مختلف عرضه می‌شود. نحوه کار کردن آن با آب است و انرژی مورد نیاز آن از طریق برق تامین می‌شود. البته مدل‌هایی از این محصول وجود دارد که با سوخت دیزلی و گازوئیل نیز کار می‌کند.

وظیفه آن پاشش آب با فشار قوی است که موجب می‌شود آب در سطح وسیع تری، سطوح را پوشش دهد و سرعت شستشو را افزایش ‌دهد. اگر به مراکز فروش این محصول سری زده باشید با مدل‌های بسیار متنوعی روبرو می‌شوید که دارای ظرفیت و قابلیت‌های مختلفی هستند. بدین ترتیب کنترل دستگاه بسیار آسانتر و سرعت نظافت افزایش پیدا می‌کند و برای شستشوی مکان‌های بزرگ نیازی به نیروی اضافه نخواهد بود. از مزیت‌های فشار آب قوی شستشوی محل و درزهایی است که در حالت عادی شستن آن غیر ممکن خواهد بود.

انواع پمپ‌های فشار قوی کارواش

پمپ های فشار قوی کارواش از لحاظ میزان ظرفیت و کارکرد به سه طبقه مختلف تقسیم می‌شود که شامل موارد زیر است.

  • پمپ‌های فشار قوی جهت مصارف خانگی
  • پمپ‌های فشار قوی جهت مصارف نیمه صنعتی
  • پمپ‌های فشار قوی جهت مصارف صنعتی.

نحوه استفاده از پمپ فشار قوی کارواش

در واقع کارکرد پمپ فشار قوی کارواش، شستشوی آلودگی‌هایی است که تمیز کردن آنها بسیار سخت است. در واقع پمپ‌های کارواش شما را از دیگر وسایل شستشو بی‌نیاز می‌سازد. این محصول به دلیل قدرت زیادی که در پاشش آب دارد می‌تواند سخت‌ترین کثیفی‌ها، لکه‌های چربی باقی مانده بر روی دستگاه‌های صنعتی را تمیز کند. برای اینکه توانایی واقعی آن را ببینید باید نحوه استفاده درست از آن را یاد بگیرید. استفاده اصولی از دستگاه علاوه بر کارکرد مفید، موجب افزایش طول عمر آن نیز خواهد شد. برای استفاده از پمپ کارواش باید آن را به یک منبع آب وصل کنید. آب به داخل مخزن دستگاه وارد می‌شود.

در داخل دستگاه پیستون‌هایی تعبیه شده که با حرکات رفت و برگشتی خود باعث پمپاژ آب داخل مخزن می‌گردد. بدین ترتیب آب با فشار زیاد از طریق شیلنگی که به نازل و لانس وصل است خارج می‌شود. این میزان فشار با توجه به نوع پمپ از ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ بار است که معمولا پمپ‌های فشار قوی برای مصارف صنعتی مناسب‌تر خواهند بود. جریان برق آن نیز توسط الکتروموتور تامین می‌شود. میزان مصرف برق آنها بستگی به ظرفیت و توان ۱ فاز و ۳ فاز است. معمولا پمپ‌های مورد استفاده در صنایع سنگین ۳ فاز هستند.

قیمت انواع پمپ فشار قوی در بازار

در دنیا کارخانجات متعددی وجود دارد که در حال طراحی و تولید پمپ فشار قوی کارواش هستند. رقابت آنها بر سر تکنولوژی مورد استفاده در این محصولات، افزایش کیفیت قطعات و همچنین افزایش ظرفیت و کارایی آنها است. بازار ایران نیز عرصه رقابت انواع پمپ‌های خارجی و ایرانی می‌باشد که قیمت هر کدام از آنها با توجه به ظرفیت و توانایی متفاوت است. مسلما قیمت پمپ‌های وارداتی بیشتر است.

این پمپ‌ها با تغییرات ارزی حاصل از تحریم‌ها در این اواخر افزایش قیمت چشمگیری داشته است. با توجه به نوسانات ارزی قیمت آنها نیز روزانه تغییر می‌کند و برای اطلاع از قیمت‌های روز باید به مراکز معتبر مراجعه کنید. برای خرید این محصول بهترین مراکز که آن را با قیمت روز و خدمات پس از فروش عرضه می‌کنند، فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز است. می توانید پمپ انتخابی خود را با الکتروموتور مناسب با توجه به نیاز و بودجه خود کاملا سفارشی کوپله کنید. همچنین سایر لوازم جانبی مورد نیاز را به همراه پمپ دریافت نمایید.

دیدگاه ها بسته شده است