پمپ کارواش برتولینی ۲۰۰ بار و آشنایی با تولید کننده آن

دسته‌ها

تایمر آبیاری
تایمر آبیاری و نکات مهم استفاده از آن
آوریل 17, 2022
معرفی پمپ فشار قوی کارواش
آوریل 29, 2022
پمپ کارواش برتولینی 200 بار

پمپ کارواش برتولینی 200 بار

آشنایی با تولید کننده پمپ کارواش برتولینی ۲۰۰ بار

شرکت برتولینی، از بهترین شرکت‌های تولیدی انواع پمپ‌ ، از جمله پمپ کارواش برتولینی ۲۰۰ بار است که در سال ۱۹۱۸، تاسیس شد. این شرکت آرزو داشت تا با در اختیار قرار دادن مکانیک در خدمت انسان، خستگی ناشی از کار در مزارع را کاهش داده و همچنین باروری و بازده اقتصادی محصولات را افزایش دهد. در همین راستا، اولین پمپ‌های سمپاشی توسط این شرکت ایجاد شد. از مهمترین کاربردهای سنتی پمپ‌های پیستونی در آن زمان، می‌توان به رفع آفت‌های گندم، در منطقه رجیو امیلیا، اشاره داشت.

تولید پمپ کارواش برتولینی ۲۰۰ بار

متعاقبا و پس از سال‌ها، حیطه فعالیت این شرکت گسترش یافته و به مرور پمپ‌های پیستونی/دیافراگمی، پمپ‌های پیستونی «تک‌کاربردی»، شیرهای تنظیم فشار و بسیاری از نوآوری‌های دیگر از جمله پمپ کارواش برتولینی ۲۰۰ بار ، را تولید و به بازارهای جهانی عرضه داشتند. لازم به ذکر است که امروزه مراکز عرضه متعددی، در حوزه توزیع و فروش این پمپ فعالیت دارند. در این میان، آنچه که حائز اهمیت است خرید این پمپ‌ها از مراکز عرضه و توزیع معتبر می‌باشد.

ماهیت و عملکرد پمپ کارواش

به طور حتم، در موقعیت‌های کاری مختلف همچون کارواش‌ها، استفاده از فشار کم آب، چاره‌ساز نمی‌باشد! پمپ فشار قوی ، از جمله پمپ‌هایی می‌باشد که جهت رفع نیاز کاربران به فشار بالای آب (یا هر محلول دیگری) طراحی شده‌ است.

اندازه جمع و جور این دستگاه و امکان جابه جایی راحت آن را می‌توان از مهمترین مزایای این پمپ‌ها به شمار آورد. در نظر داشته باشید که پمپ کارواش، یک عنصر هیدرولیکی است که جهت ایجاد فشار بالا در خروجی یک سیستم ، طراحی شده است. کارایی و عملکرد کل سازه، به ویژگی‌های پمپ کارواش بستگی دارد.

عملکرد پمپ کارواش

لازم به ذکر است که پمپ‌های مورد استفاده در کارواش‌ها، عمدتا از عملکرد ساده‌ای برخوردار می‌باشند. داخل بدنه این پمپ‌ها، یک موتور الکتریکی و محفظه‌های پیستونی قرار دارد. در اثر حرکت پیستون‌ها، فشار بالایی در داخل محفظه‌های کار ایجاد شده و بدین ترتیب، آب را به داخل شیلنگ خروجی می‌راند. دستگاه پمپ، شامل سیستم کنترل فشار اتوماتیک نیز می‌باشد. اگر شیر خروجی در سیستم، بسته باشد، اتوماسیون موتور، دستگاه را خاموش می‌کند.

پمپ کارواش برتولینی 200 بار
جنس بدنه پمپ کارواش

مزیت اصلی پمپ‌های فشار قوی این است که به طور اثربخشی، انواع مختلفی از آلودگی‌ها را از سطوح مختلف پاکسازی می‌کند. لازم به ذکر است که راندمان شستشو در این پمپ‌ها، به ویژگی‌های پمپ، بستگی زیادی دارد. بدنه پمپ کارواش فشار قوی، معمولا از جنس فلز یا پلاستیک مقاوم ساخته می‌شود. پیشنهاد می‌شود در صورتی که تهیه نوع ارزان این محصول را مدنظر دارید، خرید پمپ‌های دارای بدنه پلاستیکی را مدنظر قرار دهید.

در ساخت بدنه نوع بهتری از این پمپ‌ها، از فناوری ریخته‌گری استفاده شده و جنس آن از آلیاژ فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، برنج یا سایر فلزات غیرآهنی می‌باشد. استفاده از فناوری ریخته‌گری در ساخت بدنه پمپ‌های فشار قوی، موجب می‌شود که این پمپ‌ها در مقایسه با پمپ‌های دیگر، بادوام‌تر باشند.

بهترین مرکز عرضه و نمایندگی پمپ کارواش برتولینی ۲۰۰ بار

برتولینی که به منظور کاهش سختی کار در زمینه‌های مختلف، توسعه یافته است، مجموعه کاملی از پمپ‌های کشاورزی را به مشتریان ارائه می‌دهد. نمونه‌ای از بهترین پمپ‌های این شرکت، پمپ کارواش برتولینی ۲۰۰ بار می‌باشد.

این شرکت، همچنین با به کارگیری راهکارهای سفارشی‌سازی، همواره آماده پاسخگویی به هر نوع درخواست و نیازی از سوی مشتریان صنعتی می‌باشد. پمپ‌های دیافراگمی و پیستونی این مجموعه، هر نوع کاربردی از جمله استفاده در ماشین‌های کشاورزی و موتورهای حرارتی، دستگاه های ایمنی و … را شامل می‌شوند.

خرید پمپ کارواش برتولینی ۲۰۰ بار

در نهایت لازم به یادآوری است که این مرکز به عنوان بهترین مرکز عرضه و نمایندگی پمپ کارواش برتولینی ۲۰۰ بار، توانسته است علاوه بر تامین نیازهای کیفی مشتریان در حوزه پمپ‌های کارواش صنعتی، از نظر قیمتی نیز محصولات خود را در طیف قیمتی مشتری پسندتر! به مشتریان عرضه نماید. در همین راستا، پیشنهاد می‌شود در صورت نیاز به هر گونه پمپ کارواش از جمله پمپ کارواش برتولینی ۲۰۰ بار، از محصولات این مرکز دیدن نمایید. همچنین در صورتی که در طی فرایند خرید با هر گونه مشکل و چالشی مواجه شدید، می‌توانید با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید. متخصصان این مجموعه، به صورت شبانه روزی آماده رفع کلیه نیازهای اطلاعاتی شما عزیزان می‌باشند.

پمپ کارواش برتولینی 200 بار

دیدگاه ها بسته شده است