دسته‌ها

سیستم‌های‌ جدید در کارواش‌ صنعتی
چه سیستم‌های‌ جدیدی در کارواش‌ صنعتی وارد بازار شده است؟
ژانویه 4, 2021
پمپ کارواش تک فاز
کارواش صنعتی چیست؟
ژانویه 10, 2021
تایمر آبیاری

تایمر آبیاری

تایمر آبیاری چیست؟

تایمر آبیاری یکی از پرکاربرد ترین و بی نظیرترین محصولاتی می باشد که امروزه در آبیاری بسیاری از فضاها از آن استفاده می شود و شما نیز می توانید با توجه به بودجه و انواع بسیار مختلف این محصول، یکی از بهترین و مناسب ترین آن را از همین فروشگاه تهیه و خریداری کنید. لازم است بدانید که استفاده از این محصول، می توانید یک سری از مهمترین و اصلی ترین مزیت ها را به دنبال داشته باشد.

تایمر آبیاری یا همان شیر آب تایمر دار ، با اتصال خود به شیر آب به شکل مستقیم، می تواند برنامه آبیاری شما را اجرا کند. شما می توانید برنامه دلخواه و مورد نظر خود را به راحتی در این دستگاه اعمال کرده و به این شکل فضاهای سبز مورد نظرتان را آبیاری کنید. لازم است بدانید که دستگاه مذکور نیروی و انرژی مورد نظر خود را از باتری قلمی تامین کرده و شما بایستی در برخی از مواقع آن عملکرد آن را چک کنید و در صورت به اتمام رسیدن عمر باتری ها، اقدام به تعویض آنها داشته باشید.

استفاده از تایمر آبیاری می توانید یکی از بهترین روش های هوشمند سازی آبیاری برای فضاهای مختلف از جمله باغچه ها، باغ ها و بوستان ها باشد. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد راهنمای خرید و نحوه عملکرد این دستگاه توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

Figure 1تایمر آبیاری

نحوه عملکرد شیر آب تایمر دار چگونه است؟

از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی که سبب شده است تا بسیاری از افراد استفاده از شیر آب تایمر دار را در اولویت های خود قرار دهند، عملکرد بسیار بی نظیر و آسان این دستگاه می باشد. شما می توانید بدون نیاز به ابزار یا دانشی، به راحتی این دستگاه را بر روی شیر آب مورد نظرتان نصب کرده و تنظیمات دلخواه را نیز بر روی آن انجام دهید. افراد می توانند برای اطلاعات بیشتر در خصوص نصب و استفاده از این محصول به دفترچه راهنمای آن مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید.

لازم است بدانید که این دستگاه از قسمت های بسیار مختلفی تشکیل شده است و هر کدام از این قسمت ها نیز وظیفه ی به خصوصی را ایفا می کنند. از مهمترین قسمت های تشکیل دهنده این محصول می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  •  بدنه و دکمه ها
  •  جا باتری
  •  شیر سلونوئیدی
  •  قسمت الکترونیکی

هر چقدر کیفیت طراحی و ساخت این قسمت ها بالا باشد، عمر دستگاه مذکور نیز بیشتر بوده و شما می توانید به مدت طولانی از آن استفاده کنید. برای هوشمند سازی باغچه خودتان این فرصت استثنایی و بی نظیر را از دست ندهید و هم اکنون اقدام به خرید محصول مذکور داشته باشید. همچنین جداسازی باتری های این دستگاه بسیار راحت بوده و شما می توانید در صورت نیاز، اقدام به تعویض آنها داشته باشید.

Figure 2انواع تایمر آبیاری

نکات مورد توجه در خرید شیر آب تایمر دار

اگر شما نیز قصد دارید تا یکی از بهترین و باکیفیت ترین انواع شیر آب تایمر دار را در اولین فرصت به وجود آمده تهیه نمایید، بهتر است به یک سری از مهمترین و اصلی ترین آیتم ها و موارد توجه بسیار ویژه ای را داشته باشید تا بتوانید یکی از باکیفیت ترین و مرغوب ترین این تجهیزات را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید. از مهمترین نکات مورد توجه در خرید تایمر آبیاری و مه پاش می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • شیر آب تایمر دار ی را انتخاب کنید که از طول عمر باتری بسیار بالایی برخوردار باشد که معمولا با کیفیت ترین این باتری می توانند به مدت یک سال کارایی لازم را داشته باشند.
  • حتما از فروشگاه های قابل اعتما اقدام به خرید و تهیه مورد نظرتان داشته باشید تا بتوانید محصول اصل و مرغوبی را تهیه کنید.

لازم است بدانید که این محصول امروزه از اهمیت بسیار زیادی در میان خریداران برخوردار بوده چرا که دیگر نیازی برای کنترل سیستم آبیاری باغچه خود نداشته اند و می توانند با تنظیم کردن این دستگاه، فرایند آبیاری را رها کرده به کارهای دیگر خود مشغول شوند چرا که این دستگاه بعد از به اتمام رسیدن زمان آبیاری خود، به شکل اتوماتیک قطع شده و شیر آب قطع می گردد؛ که این امر می تواند در هزینه های آبیاری و مصرف آب نیز بسیار مقرون به صرفه عمل نماید.

Figure 3خرید تایمر آبیاری

راهنمای خرید تایمر آبیاری

علاقه مندان می توانند مرغوب ترین انواع تایمر آبیاری را از همین فروشگاه پیش روی خود به شکل آنلاین تهیه و خریداری کنید. شما نیز می توانید این فرصت را مورد توجه قرار داده و با بررسی هر یک از محصولات عرضه شده در ویترین فروشگاه ما، بهترین و مناسب ترین آن را مورد خرید قرار دهید.

البته می توانید قبل از خرید تایمر آبیاری، آبپاش هانتر در خصوص قیمت و هزینه های خرید این محصول نیز اطلاعات مورد نیاز را جویا شوید. شما همچنین می توانید در صورت داشتن هرگونه سوالی با همکاران ما در تماس باشید و از این طریق اطلاعات لازم را به دست آورید.

دیدگاه ها بسته شده است