نظافت آسان و بدون دردسر با پمپ کارواش پمپاک

دسته‌ها

تایمر آبیاری
تایمر آبیاری برای درختان آنها را سرسبزتر میکند؟
ژانویه 14, 2022
تایمر آبیاری
تایمر آبیاری؛ هوشمند سازی آبیاری باغچه
فوریه 1, 2022
پمپ کارواش پمپاک

پمپ کارواش پمپاک

نظافت آسان و بدون دردسر با پمپ کارواش پمپاک

پمپ کارواش پمپاک یکی از محصولات شرکت پمپاک است. این محصول تولید کشور ایتالیا می‌باشد که البته به سایر کشورهای مختلف جهان از جمله ایران نیز صادر می‌شود. پمپاک در زمینه‌ی واردات محصولات باکیفیت ایتالیایی بیش از یک دهه سابقه دارد. تمامی محصولات وارداتی این شرکت از نظر مصرف انرژی (برق و آب) طول عمر و روش استفاده‌ی آسان در حالت بهینه قرار دارند. همچنین این محصولات به دلیل ویژگی‌هایی چون قیمت مناسب، وزن کم و کیفیت بالا بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.
انواع پمپ کارواش، قابلیت‌ها و موارد استفاده‌ی آن ممکن است برای بسیاری از افراد آشنا نباشد. در این مقاله سعی شده است چند نکته‌ی دانستنی در مورد کارواش سیار و کاربردهای این دستگاه، بیان شود. اگر شما نیز جزء آن دسته از کسانی هستید که قصد خرید کارواش سیار را دارید و می‌خواهید درباره‌ی این وسیله اطلاعاتی داشته باشید مطالعه‌ی این مطالب برایتان مفید خواهد بود.

پمپ کارواش بنزینی
کارواش سیار و انواع آن چیست؟

کارواش سیار یک وسیله‌ی بسیار کاربردی جهت نظافت و از بین آلودگی‌ها بر روی سطوح مختلف است. انرژی مصرفی این وسیله ممکن است از طریق برق، دیزل یا بنزین تأمین شود. می‌توان گفت کاروش‌های سیار سوختی قدرت و کارایی بهتری را از خود نشان می‌دهند و می‌توانند نظافت را در سطوح پیشرفته‌تری انجام دهند.
از طریق کارواش سیار نظافت سریع‌، آسان و با کیفیت بهتری انجام می‌پذیرد.

کارواش‌های سیار‌ که پمپ کارواش پمپاک نیز یک نوع از آن می‌باشد با استفاده از جریان و فشار قوی آب می‌توانند در انواع آلودگی‌ها نفوذ کرده و آنها را از بین ببرند. به عبارتی کیفیت نظافت با استفاده از کارواش سیار بسیار بیشتر از نظافت از طریق روش‌ سنتی می‌باشد. زیرا فشار متمرکز و قوی آب قادر است پیوندهای شیمیایی آلودگی‌ها را ضعیف کرده و موجب نابودی آن‌ها شود.
کارواش‌های سیار علاوه بر از بین بردن آلودگی‌ها، به‌دلیل حمل آسان و قابلیت تمیز کردن نقاط دور از دسترس بسیار حائز اهمیت است.

کارواش سیار با قابلیت حمل آساندر یک دسته‌بندی کارواش‌های سیار را می‌توان به دو نوع کارواش سیار آب گرم و آب سرد تقسیم کرد. کارواش‌های آب گرم قابلیت تمیز کردن انواع آلودگی‌های چرب و چسبنده را دارند. دسته‌بندی دیگری از کارواش‌های سیار وجود دارد که در آن می‌توان به کارواش‌های صنعتی و کارواش مصارف خانگی اشاره نمود. با این حال هر کدام از این انواع در طرح‌ها و مدل‌های متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. یکی از برندهای بسیار پر طرفدار پمپ کارواش پمپاک است. این مدل از کارواش‌های سیار با تنوع طرح و کارایی در بازار موجود می‌باشد. در ادامه به معرفی این مدل و انواع آن خواهیم پرداخت.

پمپ کارواش‌های سیار پمپاک
انواع پمپ کارواش پمپاک

پمپ کارواش پمپاک شامل انواع پمپ‌های پیستونی، کفشورهای اتوماتیک، مخازن تحت فشار، جاروبرقی‌های صنعتی، الکتروموتور و دیزل ژنراتور می‌باشد. برند پمپاک کارواش‌های خود را در دو دسته‌ی کلی کارواش آب سرد و کارواش آب گرم تولید نموده است. همچنین انواع مختلف کارواش پمپاک جهت استفاده و کاربردهای گوناگون در بازار موجود می‌باشد.
مدل‌های مختلف کارواش‌های پمپاک برای کاربردهای متنوعی تولید شده‌اند. برای نمونه می‌توان به کارواش‌های بنزینی و برقی اشاره کرد. کارواش‌ بنزینی بهترین گزینه برای شستشو و نظافت مکان‌هایی است که دسترسی به برق در آن‌ها وجود ندارد.
در مدل‌های مختلف پمپ کارواش پمپاک، موتور، دمای آب شعاع کارکرد، متراژ شیلنگ و قدرت خروج فشار آب و میزان جریان آب (دبی) متفاوت است.

کاربردهای مختلف واترجت یا کارواش‌های سیار

واترجت یا کارواش‌های سیار مصارف گوناگونی دارند. از جمله می‌توان به شستشوی خودرو، نمای ساختمان‌ها، حیاط و محوطه‌ها، نرده‌ها و مواردی از این قبیل اشاره کرد. در تمامی این موارد نظافت با روش سنتی وقت‌گیر، زمان‌بر و گاها بدون کیفیت است. که از طریق کاروش‌های سیار می‌توان کار نظافت را با سریع، آسان و مقرون‌به صرفه‌ انجام داد.

سرعت و دقت

یکی از دلایل برتری نظافت با کارواش سیار نسبت به روش‌های سنتی صرفه‌جویی در زمان و هزینه است. قدرت فشار و جریان آبی که از شیلنگ این دستگاه خارج می‌شود حتی سخت‌ترین آلودگی‌ها را نیز در زمان بسیار کمی از بین خواهد برد که با شیلنگ معمولی هرگز امکان پذیر نمی‌باشد.

نظافت نمای ساختمان‌ها با کارواش‌های سیار
دسترسی آسان به هر نقطه از سطح

در برخی موارد شستشو با روش سنتی به دلیل دور از دسترس بودن برخی نقاط سخت و خسته کننده است. برای نمونه برخی قسمت‌های نمای ساختمان یا قسمت‌های زیرین خودرو را نمی‌توان به آسانی با دست و ابزارهای معمول شستشو داد. در این موارد اگر از کارواش‌های سیار استفاده شود دسترسی به هر نقطه و در نهایت نظافت آن مکان به آسانی امکان‌پذیر خواهد بود.

از بین بردن سخت‌ترین آلودگی‌ها با پمپ کارواش پمپاک

از دیگر کاربردهای حائز اهمیت کارواش‌های سیار از جمله پمپ کارواش پمپاک می‌توان به قابلیت این دستگاه در حذف سریع و آسان سخت‌ترین آلودگی‌ها حتی آنهایی که مدت طولانی بر روی سطح مانده‌اند اشاره نمود. جریان و فشار قوی آب قادر است حتی انواع خزه‌هایی که در بین کاشی‌ها به وجود می‌آید و غالبا از بین بردن آن‌ها دشوار است را از بین ببرد.

قیمت پمپ کارواش پمپاک ایتالیا

انواع پمپ کارواش پمپاک با توجه به کارایی و قابلیت‌هایی که دارد با قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسد. در سایت ایران پمپ انواع مدل‌های پمپ‌ کارواش صنعتی و خانگی موجود می‌باشد. جهت اطلاع از قیمت و خرید اینترنتی پمپ کارواش صنعتی پمپاک می‌توانید با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

دیدگاه ها بسته شده است