دسته‌ها

مه پاش دامداری
مه پاش دامداری چیست؟
فوریه 25, 2022
پمپ کارواش سه فاز
پمپ کارواش سه فاز چیست ؟
مارس 30, 2022
پمپ کارواش ایتالیا

معرفی پمپ کارواش ایتالیا

شرکت صنعتی اینتر پمپ ایتالیا در سال ۱۹۷۷ شروع به طراحی و ساخت پمپ های پیستونی کرد . این شرکت از اولین تولید کنندگان پمپ کارواش ایتالیا می باشد. این شرکت با تغییرات قابل توجه در طراحی و ساخت پمپ پیستونی باعث تغییراتی شد. این کمپانی توانست این پمپ را بسیار کم صدا کرده و در افزایش قدرت آن موثر واقع شود. پمپ کارواش اینتر از بهترین مدل های پمپ ایتالیا می باشد.

انواع پمپ کارواش برتولینی

برند برتولینی دو محصول زیر را روانه ی بازار کرده است.

  1. پمپ های کوپله مستقیم
  2. پمپ های کوپله شاسی شده

از مهم ترین نمونه های پمپ های پیستونی بتولینی میتوان به مدل های زیر اشاره کرد:

  1. پمپ کارواش برتولینی سری CA
  2. پمپ برتولینی RA
  3. پمپ برتولینی TM
  4. پمپ برتولینی WM
  5. و…

پمپ کارواش ایتالیا پرقدرت ، کم صدا و حرفه ای

هرساله با افزایش تجربه و علم این شرکت به تولید محصولات جدید تر و با کیفیت تر می پردازد.

انواع پمپ برتولینی از نظر فشار نیز به مدل های زیر تقسیم می شوند:

  1. پمپ برتولینی ۱۱۰ بار
  2. پمپ برتولینی ۲۰۰ بار
  3. پمپ برتولینی ۳۰۰ بار
  4. پمپ برتولینی ۴۰۰ بار

        و…

برای افزایش فشار دستگاه ابعاد آن افزایش می یابد . مواد به کار رفته در هر پمپ بسته به محل کاربرد آن متفاوت می باشد. از انواع پمپ برتولینی در صنایع شیمیایی و گاز و صنایع برش و طراحی سنگ و دیگر موارد صنعتی بهره گرفته می شود. این مدل ها جهت کارواش صنعتی به کار برده می شوند.از این پمپ ها در تولید انواع مه پاش نیز استفاده می شود.

پمپ کارواش ایتالیا ، برند اینترساختار پمپ پیستونی

در پمپ پیستونی با درآورده شدن پیستون های داخل سیلندر یک میلنگ که نیروی حاصل از کار موتور را به پیستون ها منتقل می‌کند. این عمل فشار بسیار زیادی را در پمپ ایجاد می کند. از خصوصیت این پمپ ها می توان به دبی بسیار پایین و فشار بالا اشاره کرد . از این نمونه پمپ ها در ساخت انواع سمپاش و کارواش استفاده می شود.

دستگاه پمپ واترجت از نمونه پمپ کارواش ایتالیا می باشد. این دستگاه سیستم های حفاظتی بسیار قدرتمند و پیشرفته را دارا است . این عامل دستگاه و قطعات تشکیل دهنده آن را از نوسانات شدید ناشی از برق، نشتی آب و عوامل دیگر حفاظت می کند. جنس بدنه و شاسی دستگاه با کیفیت و اغلب از جنس استیل می باشد. استیل بودن این وسیله موجب افزایش ایمنی در برابر عوامل خورنده می شود . برخی دیگر از ویژگی های پمپ واترجت کارواش که آن را در مصارف های مختلف از مدل های مشابه خود نظیر کارواش صنعتی تک فاز متمایز می کند به شرح زیر می باشد:

اینتر پمپ سری ۴۷

این دستگاه حداکثر دبی ۳۰ لیتر بر دقیقه و حداکثر فشار ۲۵۰ بار تولید می کند . الکتروموتور با قدرت ۱۵ اسب بخار را می توان با آن کوپل کرد.

اینتر پمپ سری ۶۶

جهت استفاده در فشار بالا . این دستگاه فشار را تا ۵۰۰ بار تحمل می کند.

اینتر پمپ سری HT

این پمپ  می تواند دمای آب را تا ۸۵ درجه سانتیگراد تحمل کند. فشار تولیدی این پمپ ۲۵۰ بار می باشد.

نمونه ای از پمپ کارواش ایتالیااینتر پمپ سری SS

از این نمونه پمپ برای پمپ اسمز معکوس ، پمپ پیستونی برای صنایع غذایی، صنایع شیمیایی و دارویی به کار برده می شود. جهت استفاده از پمپ در سیالات تهاجمی و خورنده  پمپ SS  بسیار مناسب می باشد.  این پمپ پیستونی دارای ۵ نوع مختلف از ۵ تا ۱۵۰ لیتر بر دقیقه و فشار حداکثری ۲۵۰ بار است.

ویژگی های پمپ کارواش برتولینی

پیش از پیشرفت در زمینه ی ساخت و طراحی پمپ عواملی همچون پر سر و صدا بودن ، وزن سنگین ، قیمت بالا و نگهداری آن را به همراه داشت . شرکت پمپ ایتالیا ، برتولینی با تولید پمپ کارواش در ابعاد متفاوت و تغییر در ساخت آن مشکلات آن را رفع کرد . این تغییرات موجب تحولی عظیم در صنایع و بهبود کارکرد شد .

از دیگر ویژگی های استفاده از این نوع پمپ کارواش می توان به موارد زیر نیز اشاره نمود:

  1. طول عمر و کیفیت بالا
  2. کارکرد بدون ارتعاش و روان
  3. موجود بودن لوازم یدکی
  4. راندمان بالا
  5. فشار بالا
  6. کاهش میزان مصرف آب

دیدگاه ها بسته شده است