مشخصات فنی آبپاش مخفی شونده فضای سبز هانتر Ps Ultra

دسته‌ها

آشنایی با روش نصب آبپاش مخفی شونده هانتر (Hunter)
آشنایی با روش نصب آبپاش مخفی شونده هانتر (Hunter)
می 29, 2024
تفاوت میان پمپ کارواش صنعتی با خانگی
تفاوت میان پمپ کارواش صنعتی با خانگی
ژوئن 18, 2024
مشخصات فنی آبپاش مخفی شونده فضای سبز هانتر Ps Ultra

مشخصات فنی آبپاش مخفی شونده فضای سبز هانتر Ps Ultra

امروزه جهت آبیاری فضاهای سبز و باغچه ها ابزار های گوناگونی تولید و در بازار عرضه می شوند. به طور کلی آبپاش ها جزء کاربردی ترین ابزار های این حوزه هستند. از این رو تصمیم گرفتیم در این مقاله به طور جامع و خلاصه در مورد مشخصات فنی آبپاش مخفی شونده فضای سبز هانتر مطلبی ارائه دهیم.

آبپاش مخفی شونده فضای سبز هانتر چه نوع ابزاری است و چه کاربردی دارد؟ مشخصات فنی آبپاش مخفی شونده فضای سبز هانتر چیست؟ پاسخ تمام این سوالات در بخش های بعدی این مقاله داده شده است.

آبپاش مخفی شونده هانتر Ps Ultra چه نوع ابزاری می باشد؟

آبپاش مخفی شونده فضای سبز هانتر Ps Ultra یکی از مدل های فوق العاده معتبر شرکت آمریکایی هانتر است که جهت آبیاری فضاهای سبز و باغچه ها از آن استفاده می کنند. این نوع آبپاش به دلیل ویژگی های فنی مخصوصی که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. در بسیاری از فضاهای سبز و باغ ها آبپاش مخفی شونده هانتر Ps Ultra جهت آبیاری جزء انتخاب های اول می باشد. آبپاش مخفی شونده هانتر Ps Ultra در دو مدل ثابت و مخفی شونده ارائه می شود.

آبپاش مخفی شونده فضای سبز در اندازه ها مختلف

آبپاش مخفی شونده فضای سبز در اندازه ها مختلف

ویژگی های آبپاش مخفی شونده فضای سبز هانتر به طور خلاصه در بخش زیر لیست شده اند:

همانطور که از نام آبپاش مخفی شونده هانتر پیدا است مهم ترین ویژگی این آبپاش مخفی بودن آن می باشد. به این گونه که تمام لوله ها و سر آبپاش به صورت کاملا مرتب در زیر خاک و در لابه لای گیاهان مخفی می شود. داشتن این ویژگی باعث می شود نصب این مدل آبپاش ها به ترکیب ظاهری فضای سبز و یا باغچه آسیبی نرسد.

دارا بودن سیستم اتوماتیک آبیاری از ویژگی های دیگر این آبپاش است. این آبپاش را می توان بر آبیاری اتومات تنظیم کرد. هنگام روشن شدن آبپاش به صورت اتوماتیک به بالا حرکت می کند و پس از انجام عملیات آبیاری به صورت اتوماتیک بر حسب تایم تعیین شده خاموش می شود. پس از خاموش شدن آبپاش دوباره به حالت مخفی خود باز می گردد.
آبپاش مخفی شونده هنگام آبیاری به صورت متناوب بالا و پایین می رود و جهت آبیاری خود را به صورت منظم تغییر می دهد. این ویژگی باعث شده جلوه ای زیبا به فضای سبز و یا باغچه داده شود.

قابلیت تعویض شیوه ی پاشیدن آب و کمان آبپاش در آبپاش مخفی دهنده هانتر وجود دارد. تنظیم شیوه ی آبیاری به شما در تنظیم محدوده ی آبیاری کمک می کند.
به جرئت می توان گفت که آبپاش مخفی شونده هانتر نسبت به ویژگی هایی که دارد با قیمت بسیار مناسبی در بازار عرضه می شود.

مشخصات فنی آبپاش مخفی شونده هانتر چیست؟

آبپاش مخفی شونده هانتر در عین سادگی مشخصات فنی پیچیده مخصوص به خود را دارد.

نمونه های دیگر آبپاش مخفی شونده

نمونه های دیگر آبپاش مخفی شونده

از جمله این مشخصات می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

قابلیت تنظیم قطاع آبپاشی از صفر درجه تا سیصد و شصت درجه در این نوع آبپاش وجود دارد. این قابلیت به شما امکان انتخاب یک محدوده خاص جهت آبیاری را می دهد.

پوشش این مدل از آبپاش ها بسیار مقاوم است و دوام خوبی دارد.

از نظر میزان ارتفاع، آبپاش مخفی شونده هانتر ۱۸ سانتی متر طول دارد که ۱۰ سانتی متر آن متعلق به بدنه ی آن است. قطر خارجی آبپاش نیز به اندازه ۳ سانتی متر می باشد.

۴ نوع نازل در این مدل از آبپاش ها وجود دارد. شما بنا بر سلیقه و نیاز موقعیت می توانید نوع آبپاشی را انتخاب کنید. این نازل ها به چهار رنگ مختلف تفکیک شده اند و هر رنگ ویژگی های نازل را تعیین می کند. رنگ های نازل ها عبارتند از: قرمز a10 ، سبزa12 ، مشکی a15 و خاکستری a17

در ابتدای ورودی سیستم آبیاری فیلتری جهت جلوگیری از ورود ناخالصی ها وجود دارد.

میزان عبور دبی آب از این دسته آبپاش ها به طور معمول از ۸ لیتر تا ۲۰ لیتر در یک دقیقه است.

معمولا آبپاش مخفی شونده هانتر از یک متر تا هفت متر و نیم متر اطراف خود را آبیاری می کند. شعاع پاشیدن آب توسط آبپاش بنا به میزان شدت آب و تنظیمات وارد شده تعیین می شود.

شدت بارش آبپاش مخفی شونده از ۳۰ میلیمتر شروع می شود و تا ۴۵ میلیمتر بر ساعت نیز می رسد.

نازل های آبپاش مخفی شونده هانتر به صورت مجزا از دستگاه اصلی ارائه می شوند. هنگام انتخاب نازل مورد نظر می توانید آن را بر روی بدنه ی اصلی نصب کنید و سپس عملیات آبیاری را انجام دهید.

موارد مصرف آبپاش مخفی شونده

موارد مصرف آبپاش مخفی شونده به مکان خاصی محدود نیست. در هر کجا که به آبیاری نیاز باشد می توان از آبپاش مخفی شونده هانتر استفاده کرد. به طور معمول می توانیم از این آبپاش در آبیاری فضاهای‌سبز وسیع و کوچک استفاده کنیم. همچنین در باغچه ها نیز این نوع آبپاش ها کاربرد دارند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 3 =