راهکارهای تغییر نام قبض برق و چگونه قبض برق را به نام خود کنیم

دسته‌ها

علت کم و زیاد شدن فشار پمپ آب خانگی
علت کم و زیاد شدن فشار پمپ آب خانگی
نوامبر 24, 2023
راهنمای خرید جارو آب و خاک صنعتی
راهنمای خرید جارو آب و خاک صنعتی
دسامبر 4, 2023
راهکارهای تغییر نام قبض برق و چگونه قبض برق را به نام خود کنیم

راهکارهای تغییر نام قبض برق و چگونه قبض برق را به نام خود کنیم

هنگام خریداری ملک جدید یا تغییر نام خانوادگی دانستن راهکارهای تغییر نام قبض برق و چگونه قبض برق را به نام خود کنیم ضروری است. برای این منظور با شرکت توزیع نیروی برق تماس بگیرید تا به شما در مورد فرایند تغییر نام راهنمایی دهند. همچنین می‌توانید پس از ارائه مدارک احراز هویت، شماره همراه جدید خود را در سامانه بروز رسانی کنید.

مراحل تغییر نام قبض برق با مراجعه به سایت شرکت برق

یکی از ساده ترین پاسخ‌ها به سوال راهکارهای تغییر نام قبض برق و چگونه قبض برق را به نام خود کنیم، مراجعه به صفحه اصلی سایت شرکت برق است. در مرحله بعد روی بخش ” معرفی خدمات الکترونیک” و پس از آن ” تغییر نام ” کلیک کنید. پس از ثبت درخواست، نه تنها مراحل انجام کار از طریق پیامک به شماره تلفن همراهتان ارسال می‌شود بلکه می‌توانید در بخش پیگیری خدمات الکترونیکی سایت شماره پیگیری و کد ملی خود را وارد کنید تا کلیه مراحل درخواست را رویت کنید. در صورتی که در مورد مراحل ثبت سوالی دارید، می توانید در ساعات اداری با اپراتورهای سامانه ۱۵۲۱ تماس بگیرید. همچنین می‌توانید با مراجعه حضوری به شرکت اداره برق، دفاتر پيشخوان خدمات دولت یا دفاتر پستي نسبت به تغییر نام قبض خود اقدام کنید.

سایت شرکت برق

سایت شرکت برق

مدارک لازم برای تغییر نام قبض برق

  • اصل كارت ملي برای تغییر نام قبض برق
  • اصل يا كپي آخرین قبض مصرفی
  • تسویه حساب بدهی برق
  • فرم تكميل شده كروكي محل سکونت
  • برگ مصدق خلاصه معامله ملک یا اصل سند مالكيت حاوی اطلاعات نام مشترك قبلي و نام متقاضي جديد
  • اصل قولنامه هاي كاغذي و اوقافي به همراه اصل تعهد محضري

هزینه تغییر نام قبض های برق

راهکارهای تغییر نام قبض برق و چگونه قبض برق را به نام خود کنیم به نوبه‌ی خود هزینه‌ای ندارند. تغییر نام قبض برق با ارائه‌ی اسناد رسمی و مورد تایید شرکت برق به راحتی انجام می‌شود.

فشار ضعیف دیماندی۵۱۲۴۵ ریال
ولتاژ اولیه دیماندی۷۳۲۰۵ ریال

 

سه فاز آمپری۲۹۲۸۰ ریال
تک فاز آمپری۱۴۶۴۰ ریال

 

روش‌های پیگیری پس از ثبت درخواست تغییر نام قبض های برق

۱- تماس تلفنی

جهت پیگیری وضعیت درخواست تغییر نام قبض برق، کسب اطلاعات بیشتر راجع به قبض برق و سایر خدمات مربوطه با شماره تلفن های اداره برق مذکور در جدول زیر تماس بگیرید. شماره پرونده یا شماره مشتری توسط کارشناسان مربوطه از شما پرسیده و مرحله‌ی پردازش درخواستتان اعلام خواهد شد.

شماره‌ی مراکز تلفنی مربوط به اداره برق:

عنوانسامانه تلفنی
ارائه‌ی خدمات صورتحساب قبض برق، فروش و پس از فروش انشعاب۱۵۲۱
راهنمایی در مورد اعلام خاموشی و امور فوریت های برق۱۲۱
ارائه خدمات بازرسی و پاسخگویی به شکایات۸۵۱۲۱

 

تغییر نام قبض برق

تغییر نام قبض برق

۲- مراجعه حضوری

در صورت عدم دریافت اطلاعات کامل و واضح از شرکت برق یا نیاز به توضیحات بیشتر در مورد راهکارهای تغییر نام قبض برق و چگونه قبض برق را به نام خود کنیم، به صورت حضوری به شرکت برق مراجعه کنید و درخواست خود را توضیح دهید. کارشناسان اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار می‌دهند، وضعیت پیگیری را بررسی می‌کنند و به شما در مورد سوالاتتان توضیحات ارائه می‌دهند.
ارسال پست الکترونیکی یا فکس: برای پیگیری وضعیت درخواست تغییر نام قبض برق، از طریق اطلاعات تماس موجود در وب سایت شرکت برق ایمیل یا فکس درخواست پیگیری وضعیت را ارسال کنید. وضعیت درخواست شما در پاسخ به ایمیل یا فکس شما ارسال خواهد شد.

۳- برقراری ارتباط با شرکت‌ برق از طریق پلتفرم‌های آنلاین

امکان ارتباط از طریق پلتفرم‌های آنلاین نیز برای شما فراهم است. برای این منظور به پنل مشتریان وب سایت شرکت برق مراجعه و درخواست خود را ثبت کنید سپس وضعیت درخواست خود را از طریق همین پلتفرم‌ در بخش” پیگیری وضعیت درخواست‌ها” پیگیری کنید.

نکات مهم در مورد تغییر نام قبض برق

پس از یادگیری راهکارهای تغییر نام قبض برق و چگونه قبض برق را به نام خود کنیم، مدارک، اطلاعات و مستنداتی که توسط متقاضی از طریق سامانه ارسال می‌‌شوند، باید درست و اصل باشند. اوراق درج شده در سامانه توسط متقاضی در زمان بازدید کارشناسان شرکت، با اصول آن‌ها تطابق داده خواهند شد و عدم مطابقت اصول اسناد مذکور، منجر به مردود شدن درخواست می شود. هر فرد خود مسئول صحت و انطباق اطلاعاتی است که در سامانه ثبت درخواست الکترونیک ارسال کرده است. بنابراین بروزرسانی اطلاعات در صورت تغییر، بر عهده‌ی خود شخص می‌باشد.

اصول و آیین نامه تکمیلی تعرفه‌های برق و مقررات مربوط به انشعاب برق از اموری هستند که متقاضی باید متعهد به رعایت آن‌ها شود. همچنین اطلاعات مربوط به کد پیگیری و رمز اختصاصی باید به خوبی نگهداری شوند و به دیگران ارائه نشوند. احتمال انجام اقدامات کلاهبردارانه از طریق شناسه شما در این سامانه وجود دارد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 20 =