برنامه فصل آبیاری خود را تنظیم کنید

دسته‌ها

اجرای سیستم آبیاری اتوماتیک
آوریل 9, 2018
اطلاعاتی درباره پمپ آب
اکتبر 20, 2018
کنترلر آبیاری هانتر PRO-C

کنترلر آبیاری هانتر PRO-C

برنامه فصل آبیاری

اکثر مردم متوجه نمی شوند که چمن دارای نیازهای مختلف آبیاری وابسته به طول زمانی در سال و فصل مربوطه است.{ برنامه فصل آبیاری } در طول فصل بهار ، چمن و گیاهان نیاز زیادی به آب برای کمک به رشد آنها دارند. در فصل تابستان، آنها نیاز به آب بیشتری دارند تا بتوانند رشد خود را در ادامه فصل بهار بتوانند ادامه بدهند و آب اضافی باعث می شود گیاه را در گرمای تابستان نگه دارد.

در نهایت در اواخر تابستان و نزدیک شدن به فصل پاییز، گیاهان و علف ها نیاز به آب کمتری دارند زیرا گرما کاهش می یابد و گیاهان برای رفتن به مرحله زندگی زمستانی خود آماده می شودند . { برنامه فصل آبیاری }

بر خلاف خرس و موجودات دیگر که با انتظار ، صبر و شکیبایی برای زندگی جدید بهار از طریق سرما در زمستان می خوابند . گیاهان به همان حالت خواب زمستانی نمی خوابند؛ بنابراین، آنها نیازی به ذخیره آب در پاییز ندارند.

بنابراین ما زمان های آبیاری را باید برای جبران این نیازها و صرفه جویی در منابع ارزشمند آب تنطیم کنیم.{ برنامه فصل آبیاری }

سنسور رطوبت خاک هانتر HUNTER SOIL-CLIK

در اینجا یک جدول است که در شرایط بسیار ساده و پایه نوشته شده است ، مقادیر زمان نسبی را نشان می دهد، همینطور این جدول به میزان بارش و طول زمانی روز و شب و زمان اجرای این تایم بندی مرتبط هست .

ماه مرداد

ماه اردیبهشت۳۰
ماه خرداد۳۴
ماه تیر۳۰
ماه مرداد و شهریور۴۰
ماه مهر۲۵
۳ ماه زمستان و انتهای پاییزالگوی مشخصی ندارد .

این یک توصیه کلی است، بنابراین برای مشاوره دقیق تر، در صورت خریداری کنتلر های هوشمند از بزرگانی ایران پمپ تماس بگیرید برای گرفتن مشاوره درباره ی نحوه تنظیم کنترل کننده  .{برنامه فصل آبیاری}

در اینجا نحوه اجرای سیستم آبیاری اتوماتیک خود را بیاموزید.

 

بازرگانی ایران پمپ توصیه می کند از یک کنترلر هوشمند استفاده کنید که زمان های آبی را به طور خودکار براساس اطلاعات هواشناسی تنظیم می کند یا می توانید با استفاده از یک گوشی هوشمند یا رابط وب به راحتی تنظیم کنید.

نمایندگی هانتر آمریکا HUNTER : فروش و واردات انواع تجهیزات آبیاری هانتر آمریکا ، شامل : آبپاش هانتر – آبپاش مخفی شونده هانتر – کنترلر هانتر – شیر برقی هانتر – سنسور هانتر و … می باشد . کیفیت و قیمت مناسب واردات محصولات آبیاری هانتر باعث محبوبیت این برند و رونق بسیار آن در ایران شده است .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 19 =