آبیاری اتوماتیک گلدان بهتر است یا دستی؟

دسته‌ها

معرفی کف کش راد تولید ایران و کاربرد های آن
معرفی کف کش راد تولید ایران و کاربرد های آن
مارس 6, 2023
کف کش راد، محصولی کاملا ایرانی
کف کش راد، محصولی کاملا ایرانی
مارس 16, 2023
آبیاری اتوماتیک گلدان بهتر است یا دستی؟

آبیاری اتوماتیک گلدان بهتر است یا دستی؟

معرفی آبیاری اتوماتیک گلدان

سال های زیادی است که دیگر از روش های قدیمی و سنتی برای نگهداری از زمین های کشاورزی و باغ ها استفاده نمی شود. این هوشمندی حتی به گلدان ها نیز رسیده است و گلدان های خانگی یا گلخانه ای نیز با روش های اتوماتیک آبیاری می شوند. به این منظور از لوازم و ابزار آلات مختلفی می توان استفاده نمود که در ادامه چند مورد از آن ها معرفی می کنیم.

با خریداری تایمر آبیاری و استفاده از آبیاری اتوماتیک دیگر نگران خراب شدن گیاهان خود در اثر کم و زیاد شدن آب دردسترس آن ها نخواهیم بود. علاوه بر این در صورت رفتن به مسافرت یا داشتن شغل های پر فعالیت می توانیم از نظر آبیاری گلدان ها و گیاهان خود خیالی راحت و آسوده داشته باشیم. این تنها یکی از مزایای بی شمار آبیاری‌ هوشمند است.

آبیاری گلدان بدون دخالت نیروی انسانیمزایای آبیاری اتوماتیک گلدان

مزایا و برتری های آبیاری اتوماتیک گلدان بر همگان ثابت شده است. سود اقتصادی فراوان از جمله نتایج جایگزین کردن آبیاری هوشمند به جای آبیاری دستی می باشد. فعالیت انسانی طی این روش آبیاری کمتر است. به طور مثال دیگر نیازی به حمل شلنگ های بلند نیست. فشار آب نیز در این روش قابل تنظیم و کنترل است. در ادامه به صورت تخصصی تر مزایای آبیاری اتوماتیک را معرفی می کنیم:

• صرفه جویی در مصرف آب: در صورتی که آب در بازه های زمانی مشخص و به مقدار کافی در اختیار گیاه قرار بگیرد می توانیم تا حد زیادی در مصرف آب صرفه جویی کنیم. لوازم هوشمند آبیاری این امر را برای کشاورزان فراهم کرده اند. با استفاده از تایمر آبیاری می توانیم مشخص کنیم که در چه زمانی چه‌ حجمی از آب در اختیار گیاه قرار بگیرد.

• صرفه جویی در هزینه ها: یکی دیگر از مزایای آبیاری اتوماتیک گلدان ها عدم نیاز به کارگر و نیروی انسانی به منظور آبیاری است. در نتیجه این امر کشاورزان از نیروی کار بی نیاز می شوند و هزینه های آن ها تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.

• تولیدات بهتر و باکیفیت تر: در صورتی که با توجه به نیاز گیاه و با سرعت مطلوب به آن آب برسد، گیاه رشد بهتری داشته و محصول نهایی ارگانیک و شاداب تر است. بنابراین کشاورزان در جهت داشتن تولیدات بهتر و بیشتر می توانند از آبیاری دستی دست کشیده و به سمت آبیاری هوشمند روی بیاورند.

آبیاری همزمان گلدان ها با لوازم هوشمندآشنایی با لوازم هوشمند آبیاری گلدان

به منظور آبیاری اتوماتیک گلدان نیاز است تجهیزات و لوازم هوشمند را از مراکز معتبر خریداری کنیم. آیتم های مورد نیاز برای آبیاری اتوماتیک تنها چند قلم است که هر یک از آن ها قیمت معقول و مناسبی دارند. اولین و اصلی ترین لوازم هوشمند آبیاری، تایمر آبیاری می باشد. این تایمر ها انواع مختلفی داشته و در دو نوع باطری خور و برقی موجود هستند. تایمر ها از بخش های مختلفی تشکیل شده اند که اصلی ترین بخش آن ها قسمتی است که مربوط به تنظیمات تایمر می باشد.

لوله آبیاری یکی دیگر از لوازم مورد نیاز طی آبیاری اتوماتیک گلدان می باشد. همچنین برای تکمیل شدن سیستم باید از قطره چکان نیز استفاده کنیم. تمامی این آیتم ها با همکاری یکدیگر طبق نیاز گیاه آب را در اختیار آن قرار می دهند. ممکن است در ابتدا تصور کنیم که خرید این محصولات هزینه بر است. واقعیت چیز دیگری است. استفاده از سیستم هوشمند برای آبیاری طی طولانی مدت سود اقتصادی بسیاری را برای کشاورزان و مصرف کنندگان به همراه می آورد.

تایمر های آبیاری هوشمند و اتوماتیک با کیفیتخرید و قیمت لوازم آبیاری اتوماتیک گلدان

قیمت لوازم مربوط به آبیاری اتوماتیک گلدان به دو عامل اصلی بستگی دارد. اولین عامل درجه بندی کیفی لوازم می باشد. محصولات با کیفیت تر با قیمت و بهای بالا تری به فروش می رسند. دومین عامل روش خرید می باشد. برای دستیابی به این محصول دو روش اصلی وجود دارد. روش رایج تر و عام تر، خرید حضوری و مراجعه به مراکز فروش راه اندازی شده توسط نمایندگی ها می باشد.

در روش فوق ما می توانیم بدون واسطه محصولات مورد نظر را از فروشندگان دریافت کنیم. بدیهی است در چنین شرایطی قیمت نهایی محصولات برای ما بسیار مطلوب تر تمام می شود. روش دیگر خرید آنلاین یا غیر حضوری از وب سایت های فروش می باشد. در این شرایط مشتریان هیچگونه اتلاف وقت نداشته و به راحتی می توانند ویژگی های محصولات مورد نظر را مطالعه کرده و از قیمت آن ها مطلع شوند.

افراد پس از اطمینان از امنیت سایت و درگاه پرداخت می توانند محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند. در هر دو روش بهتر است مشتریان با فروشندگان یا مشاوران فروش ارتباط بر قرار کنند. در این صورت آن ها برند های مختلف این محصول را بهتر شناخته می توانند خرید مطمئن تر و پر سود تری را تجربه کنند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 1 =