مه پاش صنعتی و صفر تا صد آن

دسته‌ها

کارواش صنعتی
کارواش صنعتی و نگاهی کوتاه بر ساختار آن
دسامبر 21, 2021
تجهیزات کارواش صنعتی
فروش انواع تجهیزات کارواش صنعتی
دسامبر 29, 2021
مه پاش صنعتی

صفر تا صد مه پاش صنعتی

پیشرفت تکنولوژی موجب شده که امروزه در زمینه ها و صنایع مختلفی مانند دامداری، کشاورزی و باغداری از شیوه‌ های گوناگونی جهت آبیاری و نگهداری از محصولات استفاده شود. مه پاش صنعتی به عنوان یکی از پرکاربردترین وسایل در این صنایع به شمار می ‌رود. سالن های پرورش قارچ، مرغداری، دامداری و بخش ‌های مختلفی از کشاورزی به منظور حفظ رطوبت و خنک کردن محیط می توانند از قابلیت های مه پاش های صنعتی بهره ببرند.

این نوع سیستم رطوبت ساز با ایجاد بخار غلیظ می تواند نقش موثری در زدودن گرد و غبار و ایجاد مواد مغذی در محیط داشته باشد. علاوه بر این برای از بین بردن آفات گیاهی در کشاورزی و باغداری می توانید از این سیستم به بهترین شکل بهره ببرید.

مه پاش صنعتی
در کنار این موارد، صنایع و مشاغلی مانند دامداری و مرغداری در فصول گرم سال با کمبود رطوبت و همچنین بالا بودن دما مواجه می شوند. در این شرایط سیستم های صنعتی مانند مه پاش به خوبی می ‌تواند نیازهای فعالین در این حوزه را برطرف کند. با ما در مجموعه بازرگانی ایران پمپ همراه باشید تا اطلاعات کافی به شما در مورد مه پاش های صنعتی ارائه دهیم.

ویژگی های سیستم رطوبت ساز

در سالن های صنعتی بزرگ به همراه مرغداری ها و فضاهایی مانند گلخانه ها با استفاده از سیستم های مناسب، می توانید عملکرد بهینه آن ها را تضمین نمایید. امروزه سیستم رطوبت ساز به خوبی می تواند بدون خرابی دستگاه ها و تاسیسات، فرآیند خنک کاری را برای شما انجام دهد. در کنار مواردی که بیان کردیم، امروزه در فضاهای باز نیز می توانید از کاربردهای مه پاش صنعتی بهره ببرید.

معمولاً در فضاهای بسته برای تأمین رطوبت لازم جهت رشد و نگهداری حیوانات و گیاهان و همچنین کاهش دما، در موارد مختلف می‌ توان از مه پاش استفاده کرد. عملکرد سیستم رطوبت ساز به گونه ای است که آب موجود را به شکل ذرات معلق درآورده و با خنک سازی محیط از طریق تبخیر ذرات آب می تواند عملکرد مناسبی داشته باشد. توجه داشته باشید که این نوع  سیستم رطوبت ساز قابلیت عملکرد ایده‌ آل و خنک سازی هوا تا ۱۰ درجه سانتیگراد را برای شما خواهد داشت.

اجزای مه پاش

برای عملکرد یک سیستم مه پاش صنعتی، اجزای مختلفی دست به دست هم داده تا شما بتوانید نیازهای خود را در شرایط مختلف برطرف سازید. مه پاش صنعتی از یک پمپ پیستونی با فشار بالا و اندازه های مختلف تشکیل شده است.

در کنار این بخش شما جهت کنترل فشار آب و همچنین میزان خروجی پمپ از یک شیر تنظیم فشار بهره خواهید برد. شیر تنظیم فشار به کار رفته باید متناسب با اندازه نازل مه پاش انتخاب شود. از سایر قطعات به کار رفته در آن می توان به فیلتر آب، نازل های مه پاش، شلنگ های پرفشار، سختی گیر و سایر قطعات مورد نیاز اشاره نمود.

مزایای استفاده از سیستم رطوبت ساز

همانگونه که بیان کردیم در مکان های مختلف شما می توانید از ویژگی های عملکردی مه پاش بهره ببرید. با توجه به اینکه در صنایع مختلف مانند دامداری، کشاورزی، گلخانه و سایر مکان های صنعتی شما نیاز به خنک کاری هوا دارید، مه پاش صنعتی به بهترین شکل می تواند شرایط ایده آلی برای شما به وجود آورد.
در کنار این ویژگی، برای افزایش رطوبت محیط در مکان ‌های مختلف سیستم رطوبت ساز عملکرد ایده آلی برای شما خواهند داشت. آبیاری گل و گیاه با استفاده از این سیستم به خوبی در دسترس شما قرار دارد.
نوع عملکرد مه پاش صنعتی به گونه ای است که در دامداری ها، گلخانه، پرورش دام، رستوران ها، کافه و باغ و فضاهای سبز می توان از عملکرد آن بهره برد.

خرید سیستم مه پاش صنعتی با کیفیت بالا

امروزه برندهای مختلف با ارائه انواع خدمات و محصولات سعی در رفع نیازهای کاربران دارند. با این وجود چنانچه قصد خرید و استفاده از مه پاش صنعتی در مکان های گوناگون را دارید، سعی کنید موارد مختلفی را بررسی کرده تا بتوانید یک سیستم کاربردی را انتخاب نمایید. سیستم خریداری شده توسط شما باید از قوی ‌ترین پمپ برخوردار بوده و نازل های خریداری شده نیز متناسب با مکان مورد نیاز شما انتخاب شوند. در کنار این موارد، اتصالات موجود و سایر قطعات باید به گونه ای انتخاب شوند که در فضای به کار رفته عملکرد مناسبی داشته باشند. چنانچه قصد خرید سیستم رطوبت ساز و استفاده در مکان های گوناگون را دارید، می توانید از خدمات ما در مجموعه بازرگانی ایران پمپ بهره ببرید.

ارائه خدمات مه پاش های صنعتی
سخن پایانی

مجموعه ما در زمینه فروش انواع تجهیزات صنعتی مانند مه پاش به شما کمک می کند تا جهت انتخاب و خرید بتوانید از مشاوره های ما بهره ببرید. چنانچه قصد خرید مه پاش صنعتی با کیفیت بسیار بالا و عملکرد مناسب را دارید، ما در مجموعه بازرگانی ایران پمپ این محصول را با قیمت مناسب به شما عرضه می کنیم.

دیدگاه ها بسته شده است