دلایل محبوبیت پمپ کارواش برتولینی

دسته‌ها

پمپ کارواش صنعتی
بهترین قیمت پمپ کارواش صنعتی
می 11, 2022
آبپاش مخفی شونده هانتر
محصولی بی نظیر به نام آبپاش مخفی شونده هانتر
می 23, 2022
پمپ کارواش برتولینی

دلایل محبوبیت پمپ کارواش برتولینی

انواع پمپ کارواش به خصوص پمپ کارواش برتولینی، محصولات خاص و قوی به حساب می آیند. این محصولات می توانند در دسته بندی های مختلفی هم به فروش برسند. قدرت نهایی که شما قرار است از انواع پمپ کارواش دریافت کنید، تحت تاثیر یک سری عوامل خاص متغیر است.

ولی، شما باید بدانید که اصلی ترین و مهم ترین دلیل محبوبیت این محصول، دارا بودن مدل های متنوع است. کیفیت ها و مدل های متنوع، باعث می شود تا این محصول برای همه فعالیت ها مناسب باشد. البته، شما باید به این نکته هم توجه کنید که شرکت برتولینی تاریخچه ای قوی در زمینه ساخت پمپ کارواش دارد. در ادامه این شرکت را با هم بررسی می کنیم

بررسی شرکت برتولینی

شرکتی که می تواند در پشت پرده انواع پمپ به خصوص پمپ کارواش برتولینی را تولید کند نیز همین اسم را دارد. شرکت برتولینی برای اولین بار در سال ۱۹۱۸ تاسیس شد. یعنی چیزی بیش از ۱۰۰ سال از عمر این برند می گذرد. نام اولین این شرکت هیدرومکانیکال بوده که در زمینه ساخت پمپ فعالیت می کرد ولی نه پمپ کارواش. این شرکت برای اولین بار مدل های خاصی از انواع پمپ رفت و برگشت را طراحی کرد.

این پمپ ها برای سمپاشی زمین های کشاورزی کاربرد داشتند. با محبوبیت و معروفیت این پمپ ها، کشاورزان به استفاده از آنها روی آوردند. جالب است بدانید که منبع اولیه این شرکت کشور ایتالیا می باشد.

شرکت برتولینی و صنعت کارواشی

پس از گذشت چندین سال و دریافت تخصص در زمینه ساخت پمپ توسط این شرکت، به مرور زمان شرکت برتولینی تصمیم گرفت که به صنعت کارواشی وارد شود. پمپ کارواش برتولینی یکی از قوی ترین مدل های پمپ به حساب می آید که قدرت بالایی را به شما ارائه می کند. این محصولات به مرور زمان کوچک تر و کم صدا تر شدند. تا این که این شرکت به عنوان یکی از قوی ترین تولید کنندگان پمپ کارواش و پمپ انتقال آب تبدیل شد.

پمپ کارواش برتولینیقطعات موجود درون پمپ برتولینی

در یک پمپ کارواش به خصوص پمپ کارواش برتولینی، یک سری قطعات استاندارد و رایج وجود دارد که این قطعات به صورت مستقیم عملکرد را مدیریت می کنند. در لیست زیر شما می توانید یک سری از این قطعات را مشاهده کنید.

• بدنه های یک تکه یا چند تکه : این بدنه ها می توانند کل محیط درونی را تحت پوشش قرار دهند.

• موتور: موتور می تواند همه فعالیت های مهم را انجام دهد. هنگامی که آب از طریق مخازن مخصوص به پمپ وارد می شود، پمپ فشار آب را زیاد کرده و آن را از قسمت خروج، به بیرون هدایت می کند.

• پمپ: یکی از مهم ترین قسمت های دستگاه به حساب می آید و می تواند جنس های مختلفی هم داشته باشد. معمولا از چند پیستون مختلف تشکیل شده است.
• شیلنگ: این محصول شاید کاربرد مهمی داشته باشد چرا که بدون آن شما نمی توانید ماشین خود را بشویید. شیلنگ ها می توانند آب را با فشار خیلی زیاد از درون خود خارج کنند.

پمپ کارواش قوی
نحوه عملکرد انواع پمپ کارواش برتولینی

همانطور که گفته شد شرکت برتولینی یکی از قوی ترین شرکت های فعال در زمینه توسعه انواع پمپ به حساب می آید. محاسبات فیزیک و انجام آزمایش های اولیه کاملا درون همین شرکت صورت میگیرد. آنها ۰ تا ۱۰۰ محصولات خود را تولید می کنند. حال این سوال به وجود می آید که نحوه عملکرد پمپ کارواش برتولینی چگونه است؟ این پمپ ها می توانند با فشار زیاد، آب را از درون خود خارج کنند. آنها یک جریان آب معمولی و ثابت را دریافت کرده و فشار آن را تا حد بسیار زیادی بیشتر می کنند. آبی که از پمپ ها خارج می شود، فشار و قدرت خیلی زیادی دارد.

عملکرد پمپ کارواش

پمپ ها با استفاده از اجزای تشکیل دهنده خود فشار آب را زیاد می کنند. هنگامی که آب برای اولین بار از طریق محور های ورودی به درون پمپ وارد می شود، در اولین مرحله به موتور اصلی می رود. در موتور با استفاده از جریان هوا و قوانین فیزیک، فشار آب زیاد شده و سپس از قسمت های خروجی به بیرون هدایت می شود. شاید این امر خیلی سریع و سر راست به نظر برسد. ولی شرکت های تولید کننده انواع پمپ زحمت های خیلی زیادی را برای طراحی یک سیستم به این دقت و کیفیت کرده اند.

دیدگاه ها بسته شده است