دسته کارواش صنعتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

دسته‌ها

آبپاش هانتر
خرید فواره مخفی هانتر
دسامبر 23, 2020
دسته کارواش
دسته کارواش
دسامبر 29, 2020
دسته کارواش

دسته کارواش

در مقدمه ی مطلب مربوط به دسته کارواش صنعتی باید این را بگویم که گسترش جامعه آماری صنایع مختلف و کسب و کارهای گوناگون که در طی سال های اخیر برای افراد به ارمغان آورده شد ؛ باعث شد تا توجه به نظافت و تمیزی به عنوان یک اصل مهم و ضروری به شمار آید. زیرا سطح زمین، اتصالات، تجهیزات و … در اماکن مختلف به مرور زمان و استفاده زیاد دچار آلودگی می شوند و نیاز به نظافت و ایجاد پاکیزگی دارند.

عدم توجه به این فرایند ممکن است در دراز مدت موجبات ایجاد رسوب و جمع شدن آلاینده ها و کثیفی ها را فراهم آورد که در این صورت کارایی و عملکرد تجهیزات را با مشکل رو به رو می سازد. کارواش های صنعتی از آن دسته ماشین هایی هستند که با توجه به پیشرفت روز افزون صنایع و مدرنیته شدن تکنولوژی توسعه یافته و خود را مدرن کرده اند و توانسته اند خدمات گسترده و مختلفی را به کاربران خود ارائه هند.

کارواش صنعتی به دستگاه های مکانیزه و ابزارهای کارآمدی گفته می شود که از آن در جهت از بین بردن انواع آلودگی های سطحی و عمیق سطوح، تجهیزات و دستگاه ها استفاده می شود.

این دستگاه با بهره گیری از قطعات و تجهیزات تشکیل دهنده خود قادر است آب را با فشار بسیار بالا بر روی سطوح مختلف پاشیده و اماکن مختلف را عاری از انواع آلودگی ها سازد. یکی از وسایل بسیار ضروری و مهم کارواش های صنعتی که بدون آن تقریباً بخش عظیمی از فعالیت های نظافتی مختل می شود دسته کارواش صنعتی است.

دسته لانس کارواش صنعتی

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با دسته کارواش صنعتی و کاربردهای آن آشنا شوید.

معرفی دسته لانس کارواش

دسته کارواش صنعتی یکی از اجزای اصلی در کارواش یا واترجت های صنعتی می باشد که از آن در جهت انتقال آب پرفشار از شیلنگ فشار قوی به نازل پاشش ها استفاده می شود.  این وسیله یکی از ضروری ترین اجزای کاربردی در کارواش صنعتی است که نقش بسیار مهمی را در سهولت و تسریع روند شست و شو و نظافت ایفا می کند.

بدنه آن از جنس مقاومی ساخته شده  که عموماً در تماس مستقیم و مداوم آب و مواد شوینده دچار سایش نمی شود. از این رو همواره دارای طول عمر مفید بوده و از مواد مقاوم و ضد خوردگی طراحی و تولید می شود.

به طور کلی استفاده از دسته لانس کارواش صنعتی به دلیل افزایش طول و اندازه استانداردی که دارد امکان دسترسی و نظافت نقاط ناهموار و دور از دسترس را برای کاربران خود فراهم می آورد.

در یک بیان ساده تر و قابل فهم دسته کارواش صنعتی یکی از قسمت های مهم و ضروری کارواش صنعتی است که در پیشبرد کارها و امورات نظافتی به دستگاه کارواش کمک شایانی می کند که به واسطه یک عدد تفنگ یا گان به شیلنگ کارواش متصل می شود. در واقع دسته لانس کارواش  قسمت انتهایی لوله خروجی کارواش است که وظیفه کنترل آب های پرفشار کارواش های صنعتی را برعهده دارد.

معمولاً این دسته ها به شکل لوله های مستقیم طراحی و تولید می شوند که بر مبنای طول و نوع سری آن طبقه بندی می شوند. به حداقل رساندن انرژی مصرفی کاربر، کاهش مصرف آب و مواد شوینده و همچنین ارائه نتیجه مطلوب و قابل انتظار از مهم ترین ویژگی های دسته کارواش صنعتی به حساب می آید. پمپ کارواش برتولینی

دسته لانس کارواش

مزایای استفاده از دسته لانس کارواش

به طور کلی استفاده از دسته کارواش صنعتی در عملیات نظافت و شست و شو تاثیر بسزایی در بالا بردن توان و قدرت دستگاه همچنین ارتقا کیفیت و مطلوبیت پاکیزگی دارد.

اگر بخواهیم درباره مزایای استفاده از دسته لانس کارواش صنعتی توضیح دهیم باید این‌گونه بگوییم که این وسیله با کارایی منحصر به فرد خود، متناسب با انواع عملیات نظافتی طراحی می شود که راندمان کاری و میزان بهره وری دستگاه را در حد بسیار بالایی افزایش می دهد.

معمولاً توجه به نوع و حجم آلودگی ها، سطوح مختلف و نیز نیازهای نظافتی محیط مختلف می تواند راهنمای بسیار مناسبی برای انتخاب دسته لانس کارواش باشد و سهولت و سرعت در فرایند شست و شو را افزایش دهد. پمپ کارواش صنعتی از دیگر مزایای استفاده از این وسیله کاربردی می توان به زیر اشاره کرد:

  • کیفیت و مرغوبیت بالای دسته کارواش
  • وزن سبک و کاربرد آسان
  • ظاهر زیبا و کاربر پسند
  • برخورداری از سیستم پوشش ایمن که آن را در برابر انواع عوامل مختلف مانند سوختگی محافظت می کند
  • مرغوبیت بدنه این دسته موجبات افزایش طول عمر و ممانعت از زنگ زدگی دستگاه را فراهم می آورد.
  • استفاده از این دسته نظافت و شست و شوی سطوح مختلف را در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می دهد
  • کیفیت بالا و هزینه های پایین و مقرون به صرفه از دیگر مزایای استفاده از دسته کارواش صنعتی به شمار می آید.
  • پمپ برتولینی 

دیدگاه ها بسته شده است