استفاده از پمپ کارواش صنعتی (واترجت) در شستشوی کف مرغداری ها؟

دسته‌ها

جاروبرقی صنعتی
صفر تا صد آشنایی با انواع جاروبرقی صنعتی
فوریه 15, 2021
مه پاش در گاوداری
استفاده از مه پاش در گاوداری
فوریه 21, 2021
پمپ کارواش صنعتی

پمپ کارواش صنعتی

مهمترین ویژگی پمپ کارواش صنعتی (واترجت) برای شستشوی کف مرغداری ها؟

پمپ کارواش صنعتی(واترجت) از جمله تجهیزات بسیار کاربردی و نیز با ارزش در صنایع مختلف است، که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد، استفاده از این ابزار به صطلاح جدید و نیز مهم به خصوص در حوزه های شستشو و نظافت می تواند مزیت های بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد.

پمپ کارواش

شستشوی کف مرغداری ها با استفاده از پمپ کارواش صنعتی (واترجت)از مهمترین کاربردهای این ابزار است. آنها به راحتی با فشاری که ایجاد می کنند، تمام کثیفی ها را از روی زمین پاک می کنند، سرعت عمل آنها در مقایسه با ابزار های سنتی قابل مقایسه نیست.

رعایت نکات بهداشتی تا حد ممکن در مرغداری ها عملکرد آنها را تضمین می کند. به عنوان مثال، حفظ سطح بهداشت بالا در مرغداری ها ضمن کاهش خطرات بهداشتی و کاهش هزینه های دارویی، عملکرد دام و طیور را نیز بهبود می بخشد. نظافت بیشتر در مرغداری ها با استفاده از پمپ های کارواش تا حد زیادی زنجیره های عفونت را می شکند و از شیوع بیماری های عفونی در بین طیور جلوگیری می کند.

پمپ کارواش صنعتی

استفاده از واترجت در مرغداری ها

سیستم های فشاری شوینده الکتریکی به خصوص پمپ کارواش صنعتی(واترجت)در طیف گسترده ای از دبی و فشار طراحی شده اند. می توان از آنها برای مشاغل سبک، متوسط و سنگین استفاده کرد. استفاده از آنها به خصوص در مرغداری ها کاملاً آسان است. به سادگی یک شلنگ آب یا یک دسته لانس کارواش مخصوص به آنها وصل کنید، یک ماده شوینده اضافه کنید و آن را به جریان برق وصل کنید. تنها محدودیت چنین سیستم هایی این است که فقط می توان از آنها در مکان هایی که منبع انرژی الکتریکی(برق) در دسترس است استفاده کرد. البته این موضوع نیز به نوعی با موتورهای برق جبران می شود، و بستگی به بودجه خریداران دارد که از چه نوع سیستمی استفاده کنند.

با این حال، اگر ساختمان شما خارج از محدوده برق قرار دارد می توانید از مدل های دیزلی که با استفاده از بنزین کار می کنند استفاده نمایید بدون اینکه نگران جریان برق باشید. مزیت آن نسبت به انواع دیگر این است که عملکرد آنها بسیار مقرون به صرفه است و به طور سنتی قیمت کمتری دارند. شما می توانید با مراجعه بازار محصولات صنعتی و یا مراکز فروش اینترنتی، انواع مختلفی از پمپ کارواش صنعتی(واترجت) را برای شستشوی کف مرغداری پیدا کنید.البته بهتر است قبل از خرید حتما از ویژگی های هر کدام یک از سیستم ها آگاه شوید و سپس با مدل های دیگر آنها را مقایسه کنید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین سیستم را برای شستشوی کف مرغداری خود خریداری کنید.

کاربرد مهم پمپ کارواش صنعتی؟

سیستم های شستشوی کف مرغداری ها اصطلاحاتی هستند که معمولاً به پمپ کارواش صنعتی(واترجت) مخصوص اطلاق می شود، آنها به عنوان ابزاری برای شستشوی سطوح مختلف استفاده می شوند. استفاده از پمپ های فشاری آب یک روش برای تمیز کردن سطوح مختلف در مرغداری ها است، که فقط به انرژی و نیروی آب متکی است تا اثر تمیز کردن آن را بدست آورد. در اصل از چنین ابزارهایی برای از بین بردن، آلودگی های ناشی از مرغ ها و نیز آلودگی گرد و غبار در محیط های کاملا بهداشتی استفاده می شود.

شستشوی کف مرغداری ها

استفاده از پمپ کارواش صنعتی(واترجت) شستشوی کف مرغداری این مزیت را دارد که روغن و چربی را به همراه رسوبات نمکی از سطح زمین خارج می کند. این نکته مهم بعلاوه از بین بردن میکروب های موجود در کف زمین مهمترین کاربرد پمپ های کارواش در مرغدار ها است.

در سال های گذشته شستشوی کف مرغداری ها به صورت دستی و سنتی انجام می شد که یک کار سخت و دشواری بود و این کار در مرغداری های بزرگتری حتی روزها به طول می کشید و گاهی به دلیل خطاهای انسانی به درستی انجام نمی شد. اما با گذشت زمان و پیشرفت های به وجود آمده در زمینه شستشوی کف مرغداری ها، پمپ کارواش صنعتی(واترجت) وارد حوزه مرغداری ها شد. این وسیله همانطوری که در ابتدای مطلب گفته شد، با ورود به این حوزه انقلاب بزرگی به وجود آورد و کار تمیز کردن و نظافت مرغداری ها را به سریع ترین زمان ممکن کاهش داد.

نمونه های واترجت

پمپ کارواش صنعتی(واترجت) را می توان در مدل های مختلف تهیه کرد، از پمپ های دستی کوچک تا پمپ های بزرگ که باید با یک وسیله نقلیه آنها را جابجا کرد. هر کدام یک از آنها از مزیت ها و معایب مخصوص به خود را دارند و برای اهداف خاصی طراحی و تولید شده اند. شما می توانید متناسب با نیاز و بودجه خود از میان آنها بهترین پمپ(واترجت) را انتخاب کنید تا کار شستشوی کف مرغداری شما به بهترین حالت ممکن انجام شود.

شستشوی مرغداری ها

مراکز مختلفی در کشور وجود دارد که پمپ های کارواش مختلف را به صورت اینترنتی و حضوری عرضه می کند. شما با مراجعه به این مراکز می توانید با توجه به هدف خود خرید کنید. البته اگر در این زمینه تخصص نداشته باشید، پیشنهاد می کنیم با افراد متخصص در زمینه پمپ های کارواش(واترجت) مشورت کنید، آنها شما را به خوبی راهنمایی می کنند و اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار می دهند.

 

برای خرید لوازم مه پاش مرغداری کلیک نمایید 

دیدگاه ها بسته شده است