دسته‌ها

واترجت یا پمپ کارواش صنعتی
پاک کردن رنگ سطوح با استفاده از واترجت یا پمپ کارواش صنعتی
فوریه 6, 2021
آبیاری گلدان ها
برنامه زمان دهی منظم برای آبیاری گلدان ها داشته باشیم !!
فوریه 12, 2021
تمیز بودن ماشین

تمیز بودن ماشین

۸ دلیل مهم برای تمیز بودن ماشین؟

تمیز بودن ماشین یک مزیت بسیار عالی و جذاب برای دارندگان آن است، هیچ چیزی جذاب تر از داشتن یک ماشین تمیز برتری ندارد. خواه ۱۰ سال یا ۱۰ روز وسیله نقلیه خود را داشته باشید، بدیهی است که می خواهید آن را همواره به ظاهر روز اولش تمیز و جذاب نگه دارید. در اینجا ۸ دلیل مهمترین برای تمیز بودن یک وسیله نقلیه بی عیب و نقص آورده شده است.

 تمیز بودن ماشین

 

  • احساس رضایت- رانندگی با ماشین تمیز همیشه به شما احساس خوبی خواهد داد
  • اسید باران – وقتی باران می بارد، لک می زند و بهتر است آن را تمیز کرد تا به ماشین آسیب نرساند
  • نمک جاده – می تواند به مناطقی از ماشین آسیب برساند که نمی توانید آن را ببینید
  • غرور در مالکیت – به نظر تمیز بودن ماشین بهتر از کثیف بودن آن است
  • چرخ های تمیز – ظاهر نهایی یک ماشین را به شدت جذاب تر نشان می دهند
  • از سرمایه گذاری خود محافظت کنید – تمیز بودن ماشین ارزش مالی آن را همواره حفظ می کند
  • روحیه – ماشین به ظاهر تمیز می تواند روحیه افراد را بالا ببرد
  • بیماری- تمیز بودن خودرو می تواند از بیماری های زیادی جلوگیری کند

عناصری که مانع تمیزی ماشین هستند

اگر به فکر تمیز کردن خودروی خود نباشید عناصر می توانند صدمه زیادی به آن وارد کنند، وقتی می گوییم “عناصر”، منظور ما نمک، خورشید، گرد و غبار، شیره درختان، فضولات پرندگان و … است. اگر برای کار خود با ماشین رفت و آمد می کنید، ماشین شما باید روزانه با این چالش ها کنار بیاید. واقعیت این است که این عناصر با گذشت زمان می توانند صدمات زیادی به وسایل نقلیه شما وارد کنند.

کارواش صنعتی

سلامتی شما و تمیز بودن ماشین

شاید فکر کنید سلامتی شما فقط به خوردن سالم، ورزش کردن و محدود کردن استرس خلاصه می شود. اما این طور نیست، بخش مهم دیگری از حفظ سلامتی تمیز نگه داشتن فضای اطراف و عاری از باکتری است. این قضیه می تواند مربوط به خانه، میز کار شما و همچنین تمیز بودن ماشین و هر نوع وسیله نقلیه شما باشد.

البته به این موضوع توجه کنید که دفعه بعدی که خودروی خود را شستید، فقط قسمت بیرونی خودرو را نشویید و برای کار بعدی خود حتما داخل خودرو خود را نیز تمیز کنید. برای پاک کردن فضای داخلی، فرمان، کنسول، دستگیره درها و داشبورد چند دقیقه وقت بگذارید. با توجه به مدت زمانی که شما و خانواده در وسایل نقلیه خود صرف می کنید، تمیز نگه داشتن آن از داخل و خارج از اهمیت زیادی برخوردار است.

توجه داشته باشید که اتومبیل های تمیز از نظر مصرف سوخت کمتری دارند. این یک واقعیت جالب است: تمیز بودن ماشین باعث می شود در هر سه کیلومتر چند لیتر کمتر از ماشین های کثیف سوخت مصرف می کند. با توجه به قیمت بنزین، این کار برای شما پس اندازها خیلی خوبی جمع می کند. بنابراین باعث می شود که وسیله نقلیه خود را بشویید و از آرامش مورد نیاز در پمپ بنزین لذت ببرید.

کارواش

 

کارواش چه تاثیری بر تمیز بودن ماشین دارد؟

تمیز بودن ماشین آرزویی است که همه دارندگان ماشین دوست دارند به آن دست پیدا کنند، راه ها و روش های بسیار زیادی وجود دارد که شما می توانید از آنها استفاده کنید، اما مهمترین، راحت ترین، با صرفه ترین روش استفاده از کارواش های مکانیزه است. شما با خیال راحت می توانید ماشین کثیف خود را به کارواش برده و تمامی قسمت های آن را با استانداردهای روز دنیا تمیز شستشو دهید.

البته شما می توانید از کارواش های خانگی و یا صنعتی کوچک نیز برای شستشوی ماشین و تمیز بودن ماشین خود استفاده کنید، آنها از قیمت مناسبی برخوردار هستند و شما می توانید به راحتی با آنها ماشین خود را در هر موقعیتی تمیز کنید.

کارواش های خانگی و صنعتی کوچک طوری طراحی شده اند که آب را با سرعت و فشار مناسب از خود خارج می کنند تا آلودگی های روی ماشین ها را در سریع ترین زمان ممکن پاک کنند. آنها از قطعات زیادی تشکیل شده اند و همانند کارواش های بزرگ به راحتی به شما کمک می کنند تا ماشین شما تمیز شود.

شستشوی ماشین

رابطه ی تصادفات با تمیز بودن ماشین

توجه داشته باشید که ماشین های تمیز نسبت به ماشین های کثیف در جاده ایمن ترند. ممکن است زیاد روی آلودگی وسیله نقلیه خود فکر نکنید. با این حال، رانندگان دیگر احتمالاً ماشین کثیف شما را به عنوان یک خطر احساس کنند. معمولا ماشین های کثیف در شرایط نامناسب رانندگی برای دیگران کمتر دیده می شود. و همین عامل خطر تصادف را بیشتر می کند.

نکته دیگری که اکثر رانندگان متوجه آن نمی شوند این است که برخی از قطعات مکانیکی وسیله نقلیه آنها در برابر خاک و کثیف آسیب پذیر است. هرچه این قطعات تمیزتر باشند، عملکرد وسیله نقلیه شما با بازده بیشتری انجام می شود. بنابراین به جای اینکه امنیت دیگران را به خطر بیندازید، با تمیز بودن ماشین خود از خود و دیگران مراقبت کند.

 

برای اطلاع از قیمت پمپ کارواش کلیک نمایید 

دیدگاه ها بسته شده است