دسته‌ها

پمپ کارواش صنعتی در شستشوی نمای ساختمان ها
استفاده از پمپ کارواش صنعتی در شستشوی نمای ساختمان ها
مارس 14, 2021
مه پاش صنعتی
۶ دلیل مهم استفاده از مه پاش صنعتی در گلخانه
مارس 20, 2021
پمپ کارواش صنعتی

پمپ کارواش صنعتی

شناخت و بررسی کارواش صنعتی؟

واترجت یا کارواش صنعتی از تجهیزات تحت فشار بسیار پیشرفته در صنعت شستشوی است که قابلیت ها و مزیت های بسیار زیادی را شامل می شود. اگر قصد خرید این محصول را دارید به دنبال یک سیستم شستشوی تحت فشار استاندارد و کامل باشید که استفاده از آن آسان و کارآمد باشد، در عین حال به اندازه کافی قدرتمند برای مقابله با سخت ترین کثیفی ها و آلودگی ها را نیز داشته باشد.

واترجت
معمولا واترجت یا کارواش صنعتی از قطعات مختلف تولید می شود که مهمترین آن پمپ کارواش است، این قطعه که هسته اصلی کارواش را تشکیل می دهد فشار موجود برای به جریان انداختن مایعات را ایجاد می کند. شما می توانید متناسب با نیاز خود مدل های گرانتر و یا ارزان تر را خریداری کنید. معمولا مدل های جدید امکانات بسیار خوبی دارند و به راحتی و به صورت اتومات کار شستشو را انجام می دهند.

قطعات واترجت

تفنگ فشار شویی یا همان دسته لانس از دیگر قطعات اصلی روی کارواش صنعتی است که اجازه می دهد تا فشار خروجی آب یا سایر مایعات را بر اساس نیاز تنظیم کنیم. معمولا بر روی دسته لانس چهار تنظیم وجود دارد: یک تنظیم اتومبیل، این نوع تنظیم مخصوص شستن ماشین طراحی شده است.

تنظیم بعدی برای شستن محیط چوبی، نرده ها و موارد مشابه به خصوص برای سطوح عمودی است. تنظیم دیگر مخصوص محیط های بتنی که برای تمیز کردن بزرگراه ها و روسازی ها و به طور معمول سطح افقی در نظر گرفته می شود. همچنین تنظیم دیگر برای استفاده از مواد شوینده در نظر گرفته شده است تا کاربر به راحتی کار شستشو را انجام دهد.

کارواش صنعتی
واترجت ها را می توان بهترین نوع کارواش های صنعتی در بازار دانست که یک جریان چرخشی با دقت بسیار بالا را ایجاد می کند تا فشار مناسبی برای پاک کردن آلودگی های لجباز و آلودگی سطوح سخت داشته باشد.

این نوع از کارواش ها برای تمیز کردن سطوح سخت مانند آجر و بتن ایده آل هستند. البته به غیر از این می توان از کارواش صنعتی برای تمیز کردن، خودروی شخصی، تمیز کردن استخرهای آب، تمیز کردن حیاط، تمیز کردن سرویس های بهداشتی، تمیز کردن کف پارکینگ ها، تمیز کردن لوازم کثیف خانگی و تجاری استفاده کرد.

مهمترین ویژگی واترجت یا کارواش صنعتی؟

کارواش صنعتی یک سیستم شستشوی مناسب و قوی است که کلیه ابزارهای مورد نیاز شما را برای هر کاربردی فراهم می کند. این وسیله قدرت تمیز کردن سخت ترین لکه ها و آلودگی ها را دارد و علاوه بر این خدمات مختلف دیگری نیز را به شما ارائه می دهد.

البته اگر می خواهید در کمترین زمان و به بهترین حالت ممکن شستشوی خود را انجام دهید بهتر است از نازل توربو جداگانه برای کارواش صنعتی خود استفاده کنید. اتصال نازل توربو با جریان چرخشی با دقت مشخص برای از بین بردن آلودگی و لکه گیری سرسخت از سطوح سخت حدودا ۳۰٪ سریعتر از نازل های استاندارد موجود در بازار است.

واترجت

نحوه خرید

خریداران برای قیمت کارواش صنعتی مناسب می توانند به مراکز عرضه کننده این نوع از محصولات صنعتی در سراسر کشور مراجعه کنند تا از نزدیک با مدل های جدید واترجت و با ویژگی های هر کدام از آنها آشنا شوند. شناخت کامل مشخصات یک واترجت قبل از خرید به شما کمک می کند تا بتوانید انتخاب صحیحی داشته باشید و بهترین نوع این محصول را برای صنعت خود خریداری کنید.

اگر تخصص و مهارت کافی در انتخاب واترجت را ندارید می توانید از مشاوره رایگان برخی از شرکت ها در این زمینه استفاده کنید یا اگر از نزدیکان شما در این زمینه مهارت دارد بهتر است با او مشورت کنید. به غیر از این شما می توانید برای شناخت بهتر این تجهیزات مقالات منتشر شده در همین وب سایت را مطالعه کنید.
واترجت یا کارواش صنعتی می تواند در هزینه های مصرفی شما تاثیر بسیار خوبی بگذارد، آنها کمترین میزان مصرف آب را در میان سایر تجهیزات شستشو دارند و به طور قابل توجهی مصرف آب ر را در هر شرایطی کاهش می دهند.

مدل های جدید کارواش

برخی از مدل های به روز تر و جدیدتر آنها حتی مجهز به مخازن تصفیه آب هستند و آب مصرف شده را بعد از استفاده تصفیه کرده و به مدار مصرف بر می گرداند. البته از نظر قیمت آنها نسبت به سایر مدل ها کمی گرانتر هستند، ولی ارزش خرید را دارند.

واترجت یا کارواش صنعتی از نظر مصرف انرژی برق نیز بسیار کم مصرف است، و می تواند در کاهش مصرف انرژی تاثیر خوبی بگذارد. آنها با کمترین میزان انرژی بیشترین بازده را دارند. شما می توانید این نوع از سیستم های حرفه ای شستشو را با حداقل قیمت از نمایندگی های فروش خریداری کنید.
اگر از سیستم های سنتی و قدیمی شستشو خسته شده اید و نیاز به یک وسیله و ابزار حرفه ای شستشو دارید که بتواند به بهترین شکل ممکن کار نظافت و شستشوی را حتی در شرایط سخت انجام دهد، بهتر است از واترجت یا کارواش صنعتی استفاده کنید.

کارواش های صنعتی

دیدگاه ها بسته شده است