چه سیستم‌های‌ جدیدی در کارواش‌ صنعتی وارد بازار شده است؟

دسته‌ها

سمپاش زنبه ای
سمپاش زنبه ای و معرفی کامل آن
ژانویه 1, 2021
تایمر آبیاری
کاربرد تایمر آبیاری
ژانویه 7, 2021
سیستم‌های‌ جدید در کارواش‌ صنعتی

سیستم‌های‌ جدید در کارواش‌ صنعتی

سیستم‌های‌ جدید در کارواش‌ صنعتی موجب شده که پاکیزه نگه داشتن اتومبیل‌ هایمان بسیار راحت‌تر و آسان‌تر از گذشته‌ها باشد زیرا با سیستم‌های‌ جدید در کارواش‌ صنعتی این کار تقریبا با صرف ۱۰ الی ۱۵ دقیقه انجام می‌گردد. پاکیزگی در مکان‌ها و موقعیت‌های متفاوت همیشه برای همه حائز اهمیت بوده و هست از محیط‌های صنعتی گرفته تا محیط‌های غیر صنعتی که روش‌های زیادی برای لایه ‌برداری و جرم‌گیری ان‌ها وجود دارد. اما معمولا باید انرژی و وقت و هزینه‌ی زیادی برای ان صرف شود به این جهت است که سیستم‌های‌ جدید در کارواش‌ صنعتی روز به روز طرفدار‌های بیشتری پیدا کرده و میزان استفاده از ان‌ها به مرور زمان افزایش پیدا کرده است.

زیرا به غیر از شست و شوی خودرو‌ها می‌توان از ان‌ها برای فعالیت‌های نظافتی در زمینه‌های تجاری و صنعتی استفاده کرد که معمولا واترجت یا همان کارواش صنعتی را در قسمتی از محل مورد نظر به طور ثابت  قرار داده و به وسیله‌ی لوله کشی اب یا محلول مورد نظر را به نقاط متفاوت می‌رسانند و دسترسی به فشار قوی برای مخاطب آسان‌تر می‌شود.

سیستم‌های‌ جدید در کارواش‌ صنعتی به چه صورت است؟

این دستگاه‌های شست و شو دارای کارکردی اسان هستند و نگه‌داری و رسیدگی به ان کار سختی نیست و دارای فشار قوی مرکزی است که طراحی ان توسط متخصصین انجام شده و تمیز کردن سالن‌های بزرگ و کارخانه‌جات و… را امکان پذیر کرده است و از مصرف بیش از حد اب و مواد شوینده و انرژی جلوگیری کرده و موجب بهره‌وری نیروهای انسانی می‌شود.

در استفاده از سیستم‌های‌ جدید در کارواش‌ صنعتی یا پمپ کارواش اینتر این امکان‌وجود دارد که لوله کشی هم زمان به چند نقطه انجام ‌شود و می‌توان با توجه به سلیقه و نیاز مخاطب واترجتی با فشار قوی و یا فوق فشار قوی ویا واترجت اب سرد و اب گرم نصب و استفاده کرد و قابلیت رفع نیازهای گوناگون با هر اندازه از بودجه‌ی کاربر و پشتیبانی از چند کاربر روی یک سیستم را دارد و قابل استفاده و شستو شوی سطح‌های بیرونی و درونی.

یکی از کاربردی‌ترین واترجت‌ها واترجت بخار می‌باشد یعنی عملیات نظافت توسط بخار انجام می‌شود به طوری که اب توسط قسمتی مخصوص از دستگاه به ذره‌های خیلی ریزی تبدیل شده و مانند بخار از ان خارج می‌شود که جدیدا پرطرفدار هم شده و امکان مخلوط کردن محلول را هم با بخار ایجاد می‌کند که قابلیت پاک‌کنندگی قیر و درز‌ها و شکاف‌ها را با کم‌تر از ۳ لیتر اب و علاوه بر شست وشو برای ایجاد سونای بخار هم قابل استفاده است و امکان تو شویی خودرو‌ها بدون باقی ماندن ردی از رطوبت و اب و شستن قسمت‌های الکتریکال و بدنه و کابین و موتور بدون کوچک‌ترین آسیب.

سیستم‌های‌ جدید در کارواش‌ صنعتی

استفاده از سیستم‌های‌ جدید در کارواش‌ صنعتی(واترجت)در مقیاس‌های بزرگ

عملیات گندزدایی و بو زدایی و لایه برداری و ضدعفونی و شست و شوی سطوح در محیط‌هایی همچون محیط‌هایی تجاری و واحدهای صنعتی را به طور هم‌زمان با فشار عملیاتی ۲۵۰ بار توسط سیستم‌های‌ جدید در کارواش‌ صنعتی انجام داد و کارشناسان متخصصان کاربردهای ان را تایید کرده‌اند.

باید توجه داشته باشید هنگام استفاده از واترجت در چند مکان به طور هم‌زمان با افت فشار اب یا همان دبی مواجه خواهید بود که در این صورت نوع و شماره‌نازل‌های خروجی با توجه به میزان دبی خود را تنظیم کرده و عملیات شست و شو را میسر میسازند ولی باز هم دبی بالا از قدرت پمپاژ واترجت می‌کاهد و برای این که به دستگاه اسیبی وارد نشود و همچنین محل مورد نظر به خوبی تمیز شود بهتر است از دو یا چند واترجت استفاده نمایید که در این صورت امکان خاموش کردن یکی از دستگاه‌ها پس از اتمام کار را خواهید داشت که قطعا با کیفیتی مطلوب همراه خواهد بود.

در واترجت صنعتی امکان خروج اب باقی مانده در مسیر انشعابات با استفاده از شیار‌های مخصوص قرار گرفته وجود دارد و همچنین جنس ان‌ها نیز باید از نکات مورد توجه خریداران باشد و بهترین جنس برای واترجت صنعتی جنس استیل می‌باشد برای اینکه هنگام استفاده از ان در شرایط و صنایع خاص مانند صنایع غذایی و داروسازی دچار اسیب و یا زنگ زدگی نشود.

انواع مختلفی از سیستم‌های‌ جدید در کارواش‌ صنعتی در حال حاضر طراحی و تولید و به بازار عرضه می‌شوند و تفاوت چندانی هم با نمونه های خانگی ندارند اما کاربردی‌تر هستند از تفاوت‌های ان‌ها می‌توان به میزان دبی خروجی اب و قدرت پمپاژ اب اشاره کرد که روند نظافت را بسیار سهل و اسان‌تر می‌کند.

قیمت کارواش صنعتی

عوامل متعددی وجود دارند که تعیین کننده‌ی قیمت انواع سیستم‌های‌ جدید در کارواش‌ صنعتی یا پمپ کارواش صنعتی  هستند یکی از این عوامل برقی یا بنزینی بودن ان است زیرا نوع سوختی که دستگاه استفاده می‌کند بسیار در کاربرد ان اهمیت دارد و اگر از نوع برقی ان استفاده کنید باید ان را به برق سه فاز متصل کنید زیرا امکان دارد که با برق‌هایی با فاز کم‌تر دستگاه دچار سوختگی و یا اسیب‌های داخلی می‌شود که می‌تواند منجر به عوض کردن قطعاتی از دستگاه و یا خریدن دستگاهی جدید شود.

در مکان‌هایی که دسترسی به برق ممکن نیست در سیستم‌های‌ جدید در کارواش‌ صنعتی انتخاب نوع سوختی ان بهتر است و جواب‌دهی بهتری دارد این دو دستگاه از نظر قدرت عملیاتی ویژگی‌های متفاوتی دارند و بعضی بر این باور هستند که نوع سوختی ان پر هزینه‌تر است.

استفاده‌ از کارواش بخار

 

برای مشاهده بیشتر تجهیزات کارواش صنعتی کلیک نمایید  

دیدگاه ها بسته شده است