مه پاش صنعتی – مه پاش مرغداری – پمپ مه پاش

مه پاش صنعتی و مه پاش مرغداری را می توان در رده ی انواع مه پاش های پیشرفته ای قرار دارد که کاربرد آن در صنعت فراوان است. انواع سیستم مه پاش صنعتی و نحوه ی کارکرد آن ها را در این مطلب بررسی شده تا راهی برای افزایش کارایی و کاربرد این محصولات در حوزه صنعتی باشد.

مه پاش

مه پاش اوربیت

سیستم مه پاش صنعتی و مرغداری

در مکان های صنعتی اغلب از مه پاش رای خنک کردن محیط استفاده می کنند. گرم شدن محیط سبب کاهش کارایی نیروی انسانی شده و تاثیری سوء بر عملکرد دستگاه ها و ماشین آلات این حوزه خواهد گذاشت. از این رو استفاده از مه پاش گاه غیر قابل اجتناب بوده و در برخی مواقع حتی در طول فصل زمستان نیز الزامی است.

لزوم و ضرورت استفاده از سیستم مه پاش صنعتی باعث شده تا در این مطلب به معرفی یکی از انواع مه پاش بپردازیم.

معرفی مه پاش مرغداری

مه پاش مرغداری  چیست و به کار گیری آن چه مزایای دارد؟ در خرید این نوع از مه پاش ها لازم است چه نکاتی را در اولویت قرار دهیم؟ در ادامه در نظر داریم اطلاعات مفیدی در این زمینه ارائه داده و راهنمایی کاملی برا برای خرید بهترین کیفیت مه پاش مرغداری در اختیار کاربران عزیزمان قرار دهیم. با ما در همراه باشید

مه پاش مرغداری با گسترش مرغداری صنعتی توانسته است جایگاه وسیعی به دست آورد. این محصول را از مراکز معتبر خریداری کنید تا از کیفیت آن مطمئن باشید زیرا هرگونه سهل انگاری در این زمینه سبب ایجاد خسارت قابل ملاحظه ای می شود. به طور تقریب سیستم مه پاش ۱۷ سال پیش وارد ایران شده است و در صنایع و زمینه های مختلف کاربران توانسته اند، از آن بهره مند شدند این محصول انواع مختلفی دارد که هر کدام با توجه به قابلیت و ویژگی های منحصر به فرد در زمینه ی متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. نمونه های اولیه این نوع از مه پاش با توجه به مکانیسمی که داشتند کارایی کافی نداشته و غیر استاندارد بوده اند ولی امروزه پیشرفت تکنولوژی سبب ایجاد مه پاش مرغداری با کارایی فوق العاده عالی شده است به همین دلیل می توان با اطمینان کامل از کارایی آن استفاده کرد. البته به طور جدی تاکید می شود که مراکز معتبر را هدف قرار دهید.  علت اصلی به کار گیری مه پاش مرغداری در مرغداری ها ن است که رطوبت کافی ایجاد شود و از این طریق بتوان مانع اتلاف مرغ ها باشیم.  به کارگیری آن در بسیاری از مواقع جزو الزامات است در غیر این صورت شما حق  پرورش مرغ در چنین سال هایی را نخواهید داشت.

مه پاش مرغداری

مزیت به کارگیری مه پاش مرغداری

به کار گیری مه پاش مرغداری دارای مزایای بسیاری می باشد به همین دلیل توانسته است در مدت زمان بسیار کوتاه توجه بسیاری را جلب کند. به منظور خرید مه پاش مرغداری می توانید همین اکنون گزینه ی خرید آنلاین مه پاش مرغداری را در اولویت قرار داده و این محصول را بدون اتلاف زمان خریداری کنید. به کارگیری مه پاش مرغداری آز آنجا که در سالن های نگهداری مرغ در مرغداری صنعتی فضای کافی موجود نیست بسیار کارساز می باشد.  زیرا زمانی که رطوبت به مقدار نیاز باشد در این صورت دمای بدن مرغ ها افزایش نمی یابد و از سوی دیگر وجود رطوبت مطلوب از ایجاد برخی از بیماری ها نیز جلوگیری می کند. البته بهره مندی از مه پاش مرغداری مزایای بسیاری دارد که می توان موارد زیر را نام برد:

  • افزایش رشد
  • افزایش  راندمان بالای تولید
  • کاهش گرد و غبار در سالن
  • کاهش دمای بدن پرنده
  • ایجاد شرایط مطلوب در فصل های گرم
  • کاهش استرس گرمایی
  • جلوگیری از درگیری میان طیور
  • مکمل تهویه هوا
  • ایجاد هوای مناسب به منظور تنفس مرغ ها
  • مقاوم ساختن بدن پرنده در برابر بیماری ها
  • برطرف کردن بوی نامطبوع

با استفاده از مه پاش مرغداری می توانید از سلامت مرغ ها موجود در سالن ها مطمئن باشید. البته در نظر داشته باشید یک مه پاش خراب  و بی کیفیت می تواند خسارت های بسیاری به همراه داشته باشید به همین دلیل این نوع از محصولات را از مراکز معتبر خریداری نید. ما به عنوان یکی از فروشگاه های پیشرو در زمینه ی فروش مه پاش مرغداری مفتخر آن هستیم که در همه ی این سال ها توانسته ایم با خدمات عالی رضایت کاربران خود را به دست آوریم.

عدم استفاده از مه پاش مرغداری می تواند خسارت های بسیاری به همراه داشته باشد. همانطور که در بخش های قبلی خاطر نشان کردیم، رطوبت کافی یکی از مهمترین شروط سالن های نگهداری مرغ است در غیر این صورت بیماریهای مختلف می تواند مرغ ها را تهدید کند. در فصل های گرم سال، محیط رطوبت خود را از دست می دهد به همین دلیل نیازمند به کار گیری مه پاش مرغداری می باشیم. عدم استفاده ی آن می تواند خسارت های زیر را به همراه داشته باشد:

  • کاهش  میزان وزن گله های گوشتی
  • کاهش تخم
  • دهیدراته شدن جوجه ها
  • کاهش آب بدن آنها
  • ایجاد چسبندگی در جوجه ها
  • کاهش رشد
  • کاهش تولید
  • کاهش سود
  • افزایش حرارت بدن پرنده
  • له له زدن در روزهای گرم
  • بوجود آمدن هوای خشک
  • شوک دمایی
  • بی قراری

با توجه به توضیحات یاد شده مشخص می شود که مه پاش مرغداری تا چه اندازه در یک سالن نگهداری مرغ ضروری است. اگر چه برای خرید آن لازم است هزینه ای را پرداخت کنید ولی ارزش این را دارد زیرا در این صورت مطمئن هستید که هیچ گونه خطری مرغ ها را به دلیل کاهش رطوبت تهدید نمی کند. زمانی که دمای بدن پرنده بیشتر می شود، پرخاشگر شده و این امر می تواند عارضه های مختلفی از جمله خود خواری به همراه داشته باشد.  همین اکنون می توانید مه پاش مرغداری مد نظر خود را سفارش دهید و در کوتاهترین مدت زمان آن را دریافت کنید.

مه پاش مرغداری قیمت

مه پاش مرغداری باکیفیت

در خرید مه پاش مرغداری در نظر داشته باشید که کیفیت آن یکی از مهمترین فاکتورها باشد زیرا اگر محصولی در مرغداری غیر اصل و بی کیفیت خریداری شود نه تنها هزینه ی صرف شده به باد خواهد رفت، بلکه ممکن است خسارت های بسیاری از طریق اتلاف مرغ ها به وجود آید. از آنجا که در حین خرید امکان ویژه در اختیار ما موجود نیست که بتوانید از کارایی محصول مطمئن باشیم به همین دلیل پیشنهاد ما آن است که تنها گزینه مناسب برای خرید محصول با کیفیت این می باشد که شرکت های معتبر را هدف قرار دهید. یک شرکت و مرکز معتبر به منظور کسب سود کم، هرگز با فروش محصولات بی کیفیت اعتبار خود را زیر سوال نخواهد برد. توجه کنید که مه پاش های مختلفی در بازار موجود است و شما باید نمونه هایی را خریداری کنید که مناسب سالن های مرغداری است.

خرید مه پاش مرغداری

به منظور خرید مه پاش مرغداری اینک گزینه ی خرید آنلاین مه پاش مرغداری را برای شما  عزیزان فعال کرده ایم، به راحتی می توانید آن را با مراجعه به بخش فروش وب سایتمان سفارش دادید. اطلاعات کامل در مورد مشخصات انواع مختلف از مه پاش ها درج شده است . در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با ما همراه باشید و راهنمایی را به دست آورید.

هر یک از نمونه های مه پاش مرغداری موجود در لیست فروش ما دارای کیفیت و کارایی عالی بوده و توسط کارشناسان ما مورد تایید می باشد. با ما محصول مرغوب را به قیمت مناسب خریداری کنید. عدم استفاده از مه پاش مرغداری می تواند خسارت سنگینی به همراه داشته باشد. البته در خرید آن توجه کنید محصولی با کارایی مطلوب را در اولویت قرار دهید. زیرا سودجویان بسیاری در بازار هستند که به منظور فروش محصولات تقلبی خود، معمولا هزینه ی کمتری را درخواست می کنند تا از این طریق بتوانند توجه خریدار را به دست آورند. به منظور جلوگیری از هرگونه خسارت ایجاد شده به دلیل کاهش میزان رطوبت حتما از مه پاش مرغداری استفاده کنید. لازم به ذکر است به وجود این نوع  از سیستم ها از آنجا که شرایط مطلوبی برای نگهداری مرغ ها ایجاد می کند، توانسته است کیفیت تولید را نیز افزایش دهید. تحت هیچ شرایطی از انتخاب و بکارگیری مه پاش مرغداری پشیمان نخواهید بود. البته در بسیاری از مواقع استفاده از این نوع از سیستم ها جزو الزامات اصلی است.

پمپ کارواش صنعتی

پمپ کارواش مه پاش مرغداری – پمپ مه ساز مرغداری

قیمت مه پاش مرغداری

قیمت پیشنهادی برای خرید مه پاش مرغداری با توجه به نوع و کارایی آن متفاوت است. البته پارامترهای دیگری نیز می تواند قیمت این نوع از سیستم ها را تحت کنترل قرار دهد. به منظور اطلاع از هزینه ی درخواستی می توانید با ما با شماره های موجود در تماس باشید و راهنمای لازم را به دست آورید. جهت ارائه ی خدمات کاربر پسند در تلاش آن هستیم که هزینه های مطلوبی برای خرید مه پاش مرغداری در اختیار کاربران ارائه دهیم. از جمله پارامترهای تاثیر گذار در قیمت مه پاش مرغداری می توان موارد زیر را نام برد:

  • کیفیت
  • کااریی
  • ظرفیت
  • استانداردهای موجود

هر کدام از عوامل یاد شده می تواند به مقدار قابل ملاحظه ای در قیمت نهایی مه پاش مرغداری تاثیر گذار باشد. در نظر داشته باشید هرگاه این نوع از سیستم ها به قیمت بسیار پایین تر از استانداردهای بازار به شما پیشنهاد شد در این صورت به کیفیت آن مشکوک باشید زیرا دلیلی وجود ندارد که یک محصول مرغوب به قیمت ارزان  و کمتر به فروش برسد.

باید و نبایدهایی در مورد مه پاش مرغداری

مه پاش مرغداری قابلیت این را دارد که سال ها ی نگهداری مرغ را ضدعفونی کند. به منظور به کارگیری مطلوب آنها سعی کنید حتما سرویس های دوره ای این سیستم ها را در اولویت قرار دهید و در صورت ایجاد هرگونه مشکل در کارایی آنها حتما با افراد با تجربه و کاردان در تماس باشید.

با قرار دادن مواد ضدعفونی کننده در مخزن مه پاش مرغداری می توانید به راحتی باکتری و هر گونه قارچ موجود بر روی بدن و پر مرغ ها را از بین ببرید. این امر یکی از مهمترین قابلیت های استفاده از سیستم های مه پاش نوین می باشد.  نمونه های مختلفی را می توانید در وب سایتمان مشاهده کنید و با توجه به ظرفیت و کارایی که مد نظر دارید، محصول دلخواه را خریداری کنید. مکانیسم های مختلفی در کارایی این نوع از سیستم ها در نظر کی گیرند ولی در حالت کلی کار با آنها بسیار آسان است و اطلاعات لازم در اختیار شما قرار داده می شود. با ما محصول مناسب و با کیفیت را به قیمت معقول خریداری کنید. اعتماد شما، سرمایه ما است به همین دلیل در تلاش آن هستیم که بتوانیم با ارائه ی محصولات و سیستم هایی با کارایی عالی، رضایت کامل شما را به دست آوریم.

مه ساز مرغداری

مه پاش صنعتی 

کارخانجات باز استفاده از سیستم  مه پاش نشان دهنده ی افزایش کیفیت کار می باشد. همچنین مه پاش های صنعتی در دامداری و مرغداری ها نیز استفاده می شود و به راندمان و بازدهی کار کمک می کند.

سیستم مه پاش پروانه ای یکی از انواع مه پاش صنعتی است که می توان با استفاده از آن ذرات آب را به اندازه حداقلی رساند.

در این سیستم که دارای منبع آب است، آب بر روی دیسکی منتقل می گردد. انتقال آب روی دیسک دوار که همانند پروانه در هر ثانیه پنج بار می چرخد، سبب ریز کردن قطر ذرات آن می گردد. مه پاش  از طریق نیروی گریز از مرکز عمل کرده و به دلیل سرعت زیاد به ریز شدن قطر ذرات آب کمک فراوانی می کند. در این حالت ذرات آب به صورت پودر در آمده و به بیرون از این سیستم پرتاب می شوند.

در کنار دیسک دوار در مه پاش صنعتی، یک بخش حلزونی و دارای سوراخ است که قطرات بزرگ آب را از دور خارج می کند. در واقع هنگامی که ذرات آب به صورت پودر شده در می آیند، ممکن است خطایی در تولید پودر وجود داشته باشد و برخی قطعات به صورت درشت باشند. از این رو این سیستم قطره گیر از خروج این قطرات بزرگ آب جلوگیری می کند.

در نهایت در سیستم مه پاش صنعتی، پروانه ای قرار دارد که آب را به بیرون از سیستم منتقل کرده و هوا را با آن مخلوط خواهد نمود. فشار شکن نیز وظیفه ای همانند سیستم قطره گیر دارد با این تفاوت که در قسمت عقبی دستگاه قرار گرفته و می تواند قطرات خارج شده بزرگ را از دور خارج نماید. در این حالت کارایی مه پاش صنعتی پروانه ای افزایش یافته و می توان به راحتی مه خارج شده از این سیستم را دریافت کرد.

لوازم مه پاش مرغداری

جهت اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۹۸۹۲۳۱

۰۲۱۳۶۶۱۵۵۷۰

ویژگی های سیستم مه پاش صنعتی 

رطوبت ساز ها هر کدام بر اساس انواع مختلف و عملکرد آن ها تقسیم می شوند و همین امر سبب شده تا هر کدام ویژگی ها و مزایای مختلفی داشته باشند.

از مشخصات بارز و کارآمد مه پاش فیتینگی ، طول عمر بسیار زیاد می باشد. در واقع این مه پاش از جنس گالوانیزه تهیه شده و به دلیل مجاورت همیشگی با آب، ضد زنگ است. برای افزایش کیفیت آن از یک لایه رنگ استفاده شده که روی گالوانیزه گرم کشیده می شود. رنگ در دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد در کوره روی این سیستم قرار می گیرد و از این رو امکان زنگ زدگی و یا تخریب قطعات آن به حداقل ممکن خواهد رسید.

مه پاش گاوداری

استهلاک پایین نیز یکی دیگر از ویژگی های سیستم مه پاشی صنعتی پروانه ای است که باعث افزایش عمر دستگاه می گردد. قدرت این سیستم سبب شده تا در موارد صنعتی و سالن های بسیار بزرگ کارآمد و مفید باشد و همچنین مصرف پایین انرژی برق آن باعث راندمان بهتر شده است.

هزینه ی نگه داری این دستگاه پایین بوده و نیاز به تعویض قطعات آن وجود ندارد. نصب و راه اندازی ساده نیز می تواند از مزایای این سیستم باشد.

لوازم مه پاش صنعتی پروانه ای را می تواند در فصول گرم سال برای خنک کردن محیط های صنعتی استفاده نمود. همچنین این سیستم قابلیت اتصال به سنسور های کنترل دما را نیز دارد و به همین علت به صورت خودکار در زمان مناسب قطع و وصل خواهد شد.

از آنجا دیسک و سایر اجزای به کار گرفته شده در این سیستم کیفیت و مقاومت بالایی دارند، لذا در مقابل سختی آب و املاح و ذرات جامد معلق در آن هیچ تغییری نکرده و از این رو می توانند به عنوان یک سیستم کارا در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار گیرند مه پاش مرغداری.

اندازه و ظرفیت مه پاش 

بسیاری از تولید کنندگان انواع مه پاش سعی در افزایش کیفیت و کارایی این محصول دارند. از این رو آن را در ظرفیت ها و اندازه های مختلفی تولید می کنند که می تواند نتایج شگفت انگیزی را به دنبال داشته باشد. اهمیت این سیستم در مراکز صنعتی را می توان با توجه به اندازه ای مختلف تولید شده ی آن بررسی نمود. با استفاده از این روش هزینه ی کمتر و متناسب با نوع کاربری دستگاه، مشتریان باید بپردازند و لذا تنوع بیشتر انتخاب را مطابق با نیاز های خریداران به دنبال خواهد داشت.

مه پاش ضد عفونی

تونل مه پاش ضد عفونی