دسته‌ها

پمپ کارواش سه فاز
پمپ کارواش سه فاز چیست ؟
مارس 30, 2022
تایمر آبیاری ارزان
تایمر آبیاری ارزان و نکات مهم استفاده از آن
آوریل 11, 2022
پمپ کارواش 300 بار

پمپ کارواش 300 بار

پمپ کارواش ۳۰۰ بار

امروزه با پیشرفت و افزایش تکنولوژی ، استفاده و کاربرد از تجهیزات و دستگاه های صنعتی بزرگ امری عادی تلقی می شود. برای شست و شوی این دستگاه ها باید از پمپ های کارواش نظیر پمپ کارواش ۳۰۰ بار استفاده شود. با استفاده از پمپ های کارواش صنعتی به سادگی میتوان مخازن و سطوح این دستگاه ها را تمیز کرده و به افزایش کاربرد آنها کمک کنید . برای آشنایی با این دستگاه و مزیت های آن این مطلب را مطالعه نمایید .

شرکت تولیدی پمپ کارواش ۳۰۰ بار

شرکت صنعتی اینترپمپ ایتالیا از ۵ دهه ی پیش شروع به طراحی و تولید پمپ های پیستونی کرد . این شرکت از اولین و بهترین برند های ایتالیایی در زمینه ی تولید پمپ کارواش ۳۰۰ بار می باشد. این برند ایتالیایی با ایجاد تغییرات در طراحی و نحوه ی تولید پمپ پیستونی ، باعث کاهش صدای موتور این دستگاه شد . همچنین توانست قدرت فشار آن را افزایش دهند .

انواع پمپ کارواش تولیدی برند برتولینی

تولیدات برتولینی به طور کلی به دو دسته زیر تقسیم می شوند:
۱٫ پمپ های کوپله مستقیم
۲٫ پمپ های کوپله شاسی شده
این شرکت ایتالیایی در سال های اخیر شروع به تولید مدل های مختلفی از پمپ های پیستونی کرده است . از جمله پمپ های تولیدی این شرکت به موارد زیر می توان اشاره کرد :
۱٫ پمپ کارواش برتولینی سری CA
۲٫ پمپ برتولینی RA
۳٫ پمپ برتولینی TM
۴٫ پمپ برتولینی WM
۵٫ و…
با افزایش علم و تجربه این شرکت به تولید و تغییر پمپ ها می پردازد . با این کار توان خروجی افزایش یافته و کمک به افزایش سودمندی آن می شود.
انواع پمپ برتولینی از نظر فشار به مدل های زیر تقسیم می شوند:
۱٫ پمپ برتولینی ۱۱۰ بار
۲٫ پمپ برتولینی ۲۰۰ بار
۳٫ پمپ برتولینی ۳۰۰ بار
۴٫ پمپ برتولینی ۴۰۰ بار

پمپ کارواش 300 باربا استفاده از شست و شوی صنعتی شما می توانید فشار مورد نیاز خود را در موارد صنعتی را به دست بیاورید . با افزایش فشار شما می توانید به راحتی به شست و شو بپردازید . از جمله موارد استفاده از این دستگاه می توان به شست و شوی نمای ساختمان های بزرگ اشاره کرد.
یکی از پمپ های صنعتی پمپ کارواش ۳۰۰ بار می باشد. این پمپ یکی از محصولات تولیدی برند برتولینی می باشد. این پمپ از فشار و قدرت بالاتری برخوردار بوده و برای استفاده ی صنعتی بسیار پرکاربرد می باشد.

تجهیزات دستگاه

پمپ کارواش ۳۰۰ بار مجهز به موتور الکتریکی سه فاز ۱۱٫۷ اسب بخار می باشد. حداکثر فشار در این دستگاه ۳۰۰ بار می باشد. شست و شوی صنعتی با دبی ۱۵ لیتر در دقیقه فعالیت می کند. در این دستگاه از پمپ ایتالیا برند برتولینی استفاده می شود. جهت گرم شدن آب در این دستگاه ، از مشعل گازوئیلی استفاده می شود. روی بدنه ی این دستگاه نشانگر باک گازوئیلی نصب شده و شما را از داخل پمپ مطلع می سازد .

موارد مصرف پمپ کارواش ۳۰۰ بار :

۱٫ جهت شستشوی خودروهای سنگین و سبک
۲٫ جهت شست و شوی صنعتی
۳٫ جهت شست و شو و خنک سازی در صنایع شیمیایی، صنایع گاز، صنایع غذایی، صنایع برش سنگ و سرامیک
۴٫ جهت شستشوی نمای ساختمان،شیشه،کف پوش ها و …
۵٫ از این پمپ همچنین در از بین بردن رنگ های صنعتی مانند رنگ های اپوکسی بر روی آسفالت استفاده می شود .
۶٫ شستشوی چند نازله
۷٫ جهت شست و شوی مخزن ها

پمپ کارواش ۳۰۰ بار به شما کمک می کند تا سطوحی را که به سختی می توان شست و شو نمود را پاکیزه نمایید . از جمله موارد استفاده از این دستگاه می توان به کاربرد آن به شست و شو در کارواش های ماشین های سنگین و سبک اشاره کرد .

پمپ کارواش 300 بار
مزایای پمپ کارواش ۳۰۰ بار برتولینی :

– فشار بالا
فشار این دستگاه ۳۰۰ بار بوده و باعث افزایش کاربرد آن در مصارف صنعتی می باشد.
– شاسی فلزی مقاوم
جهت یکپارچه شدن تجهیزات این پمپ برای آن شاسی فلزی نصب نموده اند .
– شیر فشار شکن
بر روی پمپ کارواش ۳۰۰ بار شیر فشار شکن وجود دارد . با استفاده از آن می توان فشار خروجی را بر حسب نیاز کم و یا زیاد نمود. این عمل باعث افزایش کاربرد آن می شود.
به این صورت شما می توانید از این پمپ در مصارف خانگی و صنعتی استفاده کنید .

دیدگاه ها بسته شده است