دانستنی هایی درباره نوآوری در صنعت کارواش

دسته‌ها

کف کش استریم
آوریل 12, 2019
سیستم مه پاش نازلی
سیستم مه پاش نازلی
دسامبر 10, 2020
کارواش صنعتی

پمپ کارواش صنعتی

جدیدترین تکنولوژی کارواش شستشوی خودروها

 

همه آنچه که قرار است درباره نوآوری در صنعت کارواش صنعتی بدانید. بدون شک تجهیزات در صنعت کارواش را می توان یک خلاقیت مدرن و بی بدیل در زمینه نظافت و شست و شوی فشار قوی خودروها دانست که طیف وسیعی از خدمات حرفه ای و پیشرفته را در اختیاران کاربران این صنعت می گذارد. در حقیقت نوآوری در این صنعت و درخشش متریال های به کار رفته در آن موجب هرچه بهتر و سریع تر انجام دادن عملیات مربوط به نظافت خودروها می شود. ما در این بخش از مطلب خود تصمیم داریم هرآنچه را که مربوط به جدیدترین تکنولوژی کارواش شستشوی خودروها است در اختیارتان قرار دهیم.

حرف های در مورد نوآوری در صنعت کارواش

درباره نوآوری در صنعت کارواش چه می دانید؟ همگام شدن با زمان و فناوری های پیشرفته یکی از موارد حائز اهمیتی است که مورد توجه بسیاری از کسب و کارها است و این چیزی است که در رابطه با نوآوری در صنعت پمپ کارواش نیز به خوبی صدق می کند. در حقیقت چنین کسل و کاری خود را با گذشت زمان، تغییر در تجهیزات و همچنین پیدایش متریال های جدید سازگار نمود و در این راستا توانست خود را به شاهکاری منحصر به فرد در زمینه جدیدترین تکنولوژی کارواش شستشوی خودروها تبدیل سازد. طراحی و ساختار این دسته از تجهیزات به گونه ای است که آخرین فناوری های روز دنیا در آن به کار گرفته شده که از این لحاظ از دقت و سرعت عمل بالا و نیز دوام بسیار زیادی برخوردار هستند.

نوآوری در صنعت کارواش با چه ویژگی هایی همراه است؟

نوآوری در صنعت کارواش به معنای واقعی یعنی خلاقیت و استفاده از لوازم کارواش با آخرین متدهای روز دنیا است و این می تواند مهم ترین شاخصه برای این صنعت تعریف شود. در واقع متریال ها و تجهیزات ساخته شده در انواع کارواش های صنعتی و… با کیفیت و مرغوبیت بالا،رعایت اصول مهندسی و نیز سازگار با عوامل محیطی گوناگون تولید شده اند. به همین دلیل است که از آن ها برای نظافت و شست و شوی انواع خودروهای مختلف اعم از ماشین های سبک و سنگین استفاده می شود.

سازندگان تجهیزات  کارواش با تحقیق و توسعه به منظور بهبود طراحی محصولات، نوآوری در صنعت کارواش و به اثبات رساندن عملکرد آن ها سعی بر آن دارند که رضایت و استقبال مشتریان خود را جلب نمایند. باید گفت که این دستگاه مکانیزه قابلیت و توانایی منحصر به فردی همچون عبور دادن جریان آب پرفشار در دمای ۹۰ تا ۱۰۰ درجه سانتی گراد را از خود نشان دهد.

تجهیزات جانبی چه جایگاهی در نوآوری صنعت کارواش دارند؟

به جرات می توان گفت افزودن تجهیزات جانبی یکی از بهترین راه حل‌ها در نوآوری در صنعت کارواش به حساب می آید. در واقع افزودن این تجهیزات به علاوه آنکه موجبات به‌روزرسانی سیستم کارواش های صنعتی را فراهم می آورند همچنین سبب افزایش بازدهی دستگاه و در نتیجه سودآوری مجموعه تولید کنندگان و عرضه کنندگانش نیز خواهند شد. در ادامه مطلب شما را با برخی از این تجهیزات جانبی آشنا خواهیم ساخت:

آرک های مخصوص فوم پا

یکی از تجهیزات جانبی که به عنوان خلاقیت و نوآوری در صنعت کارواش صنعتی تلقی می گردد آرک های مخصوص فوم پا می باشند. در واقع این تجهیزات فوم های ویژه نظافت و شست و شو هستند که با غلظت و خواص منحصر به فرد بالا، تجربه ای بی نظیر را برای کاربران خود به ارمغان می آورد. به علاوه آنکه آرک های مخصوص فوم پا دارای جلوه های بصری بسیار جذاب می باشند که به شکل و شمایل آبشاری زیبا بر روی خودروها سرازیر می گردند. این نوآوری در صنعت کارواش نه تنها در هنگام شست و شو تمامی بدنه خودرو را پوشش می دهد بلکه با نظافت عمیق و تأثیرگذار خود حسی متفاوت از نو شدن را به مشتریان خود القا می کند.

پمپ کارواش

تجهیزات کارواش صنعتی

برس های جدید

برس های جدید در انواع کارواش های صنعتی به عنوان کلیدی ترین متریال در نوآوری در صنعت کارواش محسوب می شود. عملکرد صحیح و هوشمندانه این دسته از تجهیزات، دستیابی به بهترین نتیجه در اتمام فرایند نظافت برای کاربر میسر می سازد. نکته قابل توجه در رابطه با برس های جدید این است که در شرایطی که زمان تعویض آن ها فرارسد می توان به مدل های نوآورانه جدید جایگزین نمود. وزن استاندارد، عملکرد صحیح و تطابق با ساختار و فرم بدنه خودرو از شاخصه های بارز برس های جدید به عنوان جدیدترین تکنولوژی کارواش شستشوی خودروها محسوب می شود.

سیستم  پاشش واکس عقب

یکی دیگر از تجهیزات که به عنوان جدیدترین تکنولوژی کارواش شستشوی خودروها و به عبارتی نوآوری در صنعت کارواش معرفی شد تجهیزات جانبی به نام سیستم پاشش واکس عقب است. چنانچه کاربر قصد انجام سریع و مؤثر عملیات را داشته باشد می تواند در مسیر فرایند نظافت خودرو خود برنامه خشک کنی و واکس زدن را هم اضافه کند. به این ترتیب این نوع از نوآوری در صنعت پمپ کارواش هم به حرکت بر روی خودروی مربوطه فرایند شست و شو و واکس را انجام داده و در مسیر بازگشت سطح بدنه را نیز کاملاً خشک می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =