تمیزی پارکینگ ها با استفاده از پمپ‌کارواش‌صنعتی

دسته‌ها

دسته لانس کارواش
دسته لانس کارواش چیست؟
ژانویه 22, 2021
کارواش مکانیز یا اتوماتیک
مزیت های کارواش مکانیز یا اتوماتیک؟
ژانویه 31, 2021
پمپ‌کارواش‌صنعتی

پمپ‌کارواش‌صنعتی

پمپ‌کارواش‌صنعتی برای تمیز کردن سطوح از اهمیت ویژه ­ای برخوردار است زیرا به شدت در معرض دید است و زیبای محل را از بین می­برد. از جمله قسمت­های که نیاز به شستشو دارد کف پارکینگ­ها است ، پارکینگ­ها در اثر رد لاستیک­ها ، روغن­ها ، زباله­ ها ، گرد و غبار و … دچار کثیفی می­شوند که نیاز به تمیز کردن دارند. در گذشته برای تمیز کردن پارکینگ­ ها از آب و سطل و نهایتا از شلنگ آب استفاده می­کردند بزرگترین ایرادی که این روش دارد زمان انجام آن طولانی است از طرفی کیفیت شستشو با این روش پایین است از همه ی اینها اگر بگذریم هزینه تمیز کردن با روش سنتی بالا می­باشد.

اما راهکار چیست؟ آیا شما هم دنبال روشی هستید که سریع بتوانید پارکینگ را با هزینه کمتری تمیز کنید؟ باید بگویم همزمان با پیشرفت علم ، پمپ‌کارواش‌صنعتی تولید شد که وسیله کاربردی در شستشو می­باشد این وسیله نقش بسزایی در شستشوی پارکینگ­ها دارد ما در این مقاله قصد داریم هر آنچه که لازم است در مورد تمیزی پارکینگ­ها با استفاده از پمپ‌کارواش‌صنعتی را بدانید را توضیح دهیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

پمپ‌کارواش‌صنعتی

پمپ کارواش وسیله ای است که به کمک موتور آب را با فشار بالای از نازل خارج می­کند پمپ کارواش­ها به دو نوع تقسیم می­شوند پمپ کارواش خانگی و پمپ‌کارواش‌صنعتی ، که تنها تفاوت آنها در میزان قدرتشان می­باشد همانطور که از نامشان مشخص است به مراتب پمپ کارواش خانگی نسبتا از قدرت پایین­تری نسبت به مدل صنعتی خود دارد. بیشترین کاربرد پمپ کارواش­های خانگی در ملک­های شخصی و محیط­های کوچک است اما برای تمیز کردن پارکینگ­های عمومی یا پارکینگ­ های بزرگ مانند پارکینگ­ های آپارتمان­ها و برج بهتر است از پمپ کارواش صنعتی استفاده کنید باید بگویم بیشتر مدل­های آن از برق سه فاز برخوردار می­ باشند که قدرت بالای دارند و آب را با فشار بالای به بیرون می­دهند.

پمپ‌کارواش‌

اجزای تشکیل دهنده پمپ‌کارواش‌صنعتی

پمپ کارواش از موتور ، موتور الکتریکی ، پمپ ، نازل و شیلنگ تشکیل شده است که موتور الکتریکی وظیفه تامین قدرت را به عهده دارد که اکثرا در مدل­های صنعتی موتور الکتریکی سه فاز می­باشد. پمپ نیز با حرکت رفت و برگشت خود باعث می­شود آب کم فشار به آب پر فشار تبدیل شود. آب که نقش اساسی در شستشو دارد به همین دلیل باید در کارواش­ها از شیلنگ باکیفیتی استفاده کرد شیلنگ وظیفه تحمل جریان آب فشار قوی را دارد.

اجزای تشکیل دهنده پمپ‌کارواش‌صنعتی

مزایای استفاده از پمپ‌کارواش‌صنعتی

همانطور که گفتیم کف و دیواره پارکینگ­ها در اثر تردد خودروها و سایر عوامل کثیف می­شود که علاوه بر اینکه جلوه بدی به محیط می­دهد در سلامتی ریه نیز تاثیر دارد که باید تمیز شود بهترین وسیله ای که می­توان در شستشو و تمیزی پارکینگ­ها استفاده کرد پمپ‌کارواش‌صنعتی می­باشد که مزایای زیر را دارد:

  • قدرت شویندگی قوی : در روش های قدیمی یا از شیلنگ آب استفاده می­کردند یا سطل آب ، که علاوه بر اینکه زمان بر می­باشد قدرت تمیز کنندگی آنها پایین میباشد که سطوح به خوبی تمیز نمی­شوند اما در کارواش صنعتی چون آب با فشار بالای بیرون می­آید به شدت و با قدرت بالای سطوح را تمیز می­کند مخصوصا اگر سطح پارکینگ چرب باشد به روش معمولی پاک نمی­شود اما با کمک این وسیله کاربردی (کارواش صنعتی) چون با فشار بالای آب را بیرون می­دهد سطوح چرب را با قدرت بالایی پاک می­کند.
  • بالا بردن دوام سطح پارکینگ : وقتی مواد آلاینده در سطح می­ماند به لابه لای بتن­ها و مواد ساخته شده سطح می­رود که به هیچ وجه با روشهای قدیمی غیر استاندارد قابل پاک شدن نیست اما با کارواش صنعتی چون فشار آب بالا است به خوبی پاک می­کند. لازم به توضیح است که اگر این مواد شسته نشوند و باقی بمانند به مرور زمان باعث تخریب سطوح پارکینگ می­شوند که ممکن است هزینه­ های سنگینی برای شما به وجود بیاورند.
  • مصرف آب پایین : خیلی از افراد بر این تصور­اند که این روش مصرف آب بالای را همراه دارد اما باید بگویم استفاده از کارواش صنعتی در صرفه جویی آب کمک شایانی می­کند چون آب را با فشار بالا و سرعت بالای به بیرون می­دهد درنتیجه میزان آب مصرفی در این روش خیلی پایین است.

ویژگی های دیگر پمپ کارواش

اما استفاده از پمپ‎‌کارواش‌صنعتی مزایای دیگری نیز دارد که از اهمیتی زیادی برخوردارن در اینجا به چند مورد دیگر اشاره میکنیم:

  • نیاز به نیروی انسانی کم : استفاده از پمپ‌کارواش‌صنعتی نیاز به افراد زیادی برای تمیز کردن ندارد حتی به وسیله یک نفر امکان شستشو وجود دارد.
  • صرفه جویی در زمان : مدت زمان شستشو پارکینگ با کارواش صنعتی خیلی پایین­تر از روشهای دیگر است در نتیجه به کمک این ابزار با سرعت بالایی شستشو انجام می­شود و در اتلاف زمان صرفه جویی می­شود.
  • کاربری راحت : باید بگویم برای شستشو پارکینگ با کارواش صنعتی نیاز به آموزش خاصی ندارد و از پیچیدگی خاصی برخوردار نیست و به راحتی هر فردی می­ تواند به تنهایی از آن استفاده کند.

پمپ‌کارواش‌صنعتی

نتیجه :

برای اینکه پارکینگ تمیزی داشته باشیم بهتر است از پمپ‌کارواش‌صنعتی یا پمپ برتولینی استفاده کنیم چون با فشار و قدرت بالای آب را بیرون می­دهد که در تمیز کردگی پارکینگ تاثیر بسزایی دارد و سرعت شستشو به کمک این وسیله بسیار بالا می­باشد.

 

دیدگاه ها بسته شده است