مه پاش خانگی و مه پاش صنعتی و تفاوت آنها

دسته‌ها

آشنایی با انواع لوازم کارواش صنعتی سه فاز
آشنایی با لوازم کارواش صنعتی سه فاز و مزایای آن
ژانویه 2, 2022
تایمر آبیاری در وقت مسافرت
تایمر آبیاری در وقت مسافرت
ژانویه 10, 2022
مه پاش

مه پاش

تفاوت مه پاش خانگی و  صنعتی

پیشرفت تکنولوژی و ساخت تجهیزات صنعتی موجب شده که امروزه بتوانید جهت ایجاد فضایی دلچسب، خنک سازی فضای منزل و ایجاد رطوبت در خانه از مه پاش خانگی بهره ببرید. علاوه بر این در بسیاری از مواقع برای از بین بردن ذرات معلق در هوا و همچنین ایجاد منظره های زیبا و رویایی می توان از این سیستم بهره برد.

نوع طراحی و ساخت مه پاش خانگی به گونه ای است که نسبت به مدل های صنعتی تفاوت هایی خواهد داشت. مدل خانگی این سیستم بدون استفاده از الکترو پمپ جهت کاربردهایی که بیان کردیم می تواند عملکرد ایده ‌آلی برای شما داشته باشد.

مه پاش خانگی
در عین حال مدل صنعتی با استفاده از یک الکتروپمپ و کمپرسور فشار قوی می تواند قدرت پاشش و همچنین فشار بسیار بالایی ایجاد نماید. معمولاً از این سیستم در محیط های وسیع مانند گلخانه های بزرگ، معادن، کارخانه ها و برای انجام اموراتی مانند کشاورزی بهره برده می شود. توجه داشته باشید که این مدل مه پاش نسبت به مدل خانگی کیفیت و مقاومت بسیار بالاتری در تجهیزات خود خواهد داشت.

مه پاش خانگی چیست؟

به منظور ایجاد فضای خنک و دلنشین در فصل تابستان و همچنین برای ایجاد رطوبت جهت رشد گیاهان و افزایش شادابی در محیط منزل می توان از یک سیستم به نام مه پاش بهره برد. این سیستم که به عنوان ارزان ترین نوع مه پاش شناخته می شود بدون نیاز به پمپ و با استفاده از شیر آب معمولی می تواند شرایط موجود را برای شما ایجاد نماید.

مه پاش صنعتی چیست؟

در طرف مقابل و برای معرفی نوع صنعتی این سیستم می ‌توان بیان کرده که با استفاده از یک کمپرسور بسیار قوی و با فشار بالا می تواند ذرات ریز را جهت پاشش در محیط های مختلف تولید نماید. نوع عملکرد این سیستم به گونه ای است که در دامداری ها، گلخانه های بزرگ، معادن و کارخانه ها جهت ایجاد رطوبت، پاکسازی و همچنین ایجاد دمای مناسب عملکرد چشمگیری خواهد داشت.

مه پاش فن دار
تفاوت غبارپاش ها

همانگونه که عنوان کردیم مدل خانگی این سیستم بدون استفاده از الکتروپمپ می‌ تواند در فضایی کوچک، جهت فراهم کردن رطوبت، برای رشد گیاهان و همچنین دمای مناسب کاربرد داشته باشد. ساختار این سیستم به گونه‌ ای است که از چند قطعه به نام اتصالات نازل به همراه یک نازل تشکیل شده و می تواند بر روی دیوار نصب شود.
متناسب با نوع نازل انتخاب شده در بالکن و نورگیر علاوه بر مکان ‌های بیان شده می ‌توان از این دستگاه استفاده کرده و با بهره مندی از نازل ‌های خاص شرایط مورد نیاز برای شما ایجاد خواهد شد.

مه پاش صنعتی و قدرت بالای آن

در طرف مقابل مه پاش های صنعتی قرار دارند که با استفاده از یک الکتروپیک در فضای بسیار گسترده تر، عملکرد مناسبی برای شما خواهند داشت. قدرت بسیار بالایی که این سیستم دارد می تواند آب را با فشار بسیار بالاتر در مقایسه با نوع خانگی برای شما به سمت نازل ارسال کرده و از شلنگ های بزرگی جهت پاشش بر روی سطح مورد نظر بهره خواهد بود.

مکانهایی که از غبارپاش استفاده میشود

علاوه بر مکان‌ هایی که بیان کردیم امروزه در رستوران ها، آبمیوه گیری ها و همچنین مکان هایی مانند سالن های پرورش قارچ می توان از این سیستم استفاده نمود.
تفاوت دیگر مه پاش خانگی و صنعتی به سرعت و قدرت خنک کنندگی آن ها بر می ‌گردد.

نوع صنعتی به بهترین شکل می تواند برای شما بوی نامطبوع را دفع کرده و جهت دفع حشرات نیز عملکرد مناسبی خواهد داشت. در نهایت طول عمر بیشتر و دوام و عملکرد فوق العاده از دیگر تفاوت های این دو سیستم به شمار می‌ روند.

قیمت و خرید مه پاش صنعتی و خانگی

بدون شک با توجه به ویژگی ها و شرایطی که برای شما بیان کردیم قیمت این دو سیستم نشان می دهد که مدل صنعتی نسبت به نوع خانگی دارای قیمت بیشتری خواهد بود.

با توجه به کاربرد مه پاش صنعتی که در موارد مختلف می ‌تواند نیازهای شما را برطرف کند، این سیستم با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار داده می شود. چنانچه قصد خرید انواع مدل های خانگی و صنعتی را دارید ما در مجموعه بازرگانی ایران پمپ خدمات گسترده ای در این زمینه به شما ارائه خواهیم داد. برای خرید این سیستم ها در ظرفیت های مختلف و با کیفیت بسیار بالا می توانید از محصولات ارائه شده توسط ما دیدن نمایید.

دیدگاه ها بسته شده است