دسته‌ها

شیر برقی هانتر
راهنمای خرید شیر برقی هانتر
می 5, 2022
پمپ کارواش برتولینی
دلایل محبوبیت پمپ کارواش برتولینی
می 17, 2022
پمپ کارواش صنعتی

پمپ کارواش صنعتی

بهترین قیمت پمپ کارواش صنعتی

در صورتی که هدف از حضور افتخار آمیز شما در این وب سایت، اتخاذ بهترین روش خرید پمپ کارواش صنعتی و اطلاع از بهترین قیمت پمپ کارواش صنعتی می‌باشد، با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید. با این حال، پیشنهاد می‌کنیم جهت آشنایی هر چه بهتر با انواع پمپ کارواش صنعتی، تا انتهای مطلب، ما را همراهی بفرمایید:
به طور کلی پمپ های کارواش محدود به نوع خاصی نبوده و در انواع مختلف، خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تولید و در بازار عرضه می‌شود. هر یک از این پمپ‌ها از مزایا و معایب مختص به خود برخوردار بوده و متناسب با کاربردی خاص، طراحی و تولید شده‌اند. پمپ‌های صنعتی از جمله رایج‌ترین پمپ‌های کارواشی بوده و استفاده از انواع با کیفیت این پمپ در صنایع، بسیار حائز اهمیت می‌باشد. قیمت این پمپ‌ها نیز محدود به طیف خاصی نبوده و بسته به کیفیت آن، در طیف قیمتی مختلفی عرضه می‌شود.

کاربرد پمپ کارواش

به دلایل زیبایی شناسی، مقرراتی، محیطی، بهداشتی، کیفیت خدمات، انتظارات کاربر و… بسیاری از وسایل نقلیه یا وسایل حمل و نقل، باید به طور مرتب شسته شوند. پمپ‌ کارواش از جمله ابزارهای تولیدی جهت تامین این نیاز بازار می‌باشد. لازم به ذکر است که استفاده از این پمپ‌ها محدود به مصارف تجاری و صنعتی نبوده و در مصارف خانگی نیز جهت شستشوی بسیاری از سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ماهیت پمپ صنعتی

پمپ کارواش صنعتی، نمونه‌ای از پیشرفته‌ترین انواع پمپ کارواش موجود در بازار است که کارکرد اصلی آن مربوط به انتقال و جابه جایی انواع مختلفی از سیالات(در حجم و غلظت‌های بسیار بالا) از مکانی به مکان دیگر می‌باشد. از مهمترین مشتریان مربوط به این پمپ‌های صنعتی، می‌توان به مراکز صنعتی و تجاری مختلف از جمله صنایع ساخت و ساز اشاره داشت. هر یک از این صنایع، متناسب با نوع کاربرد مدنظر خود، نوعی از این پمپ‌ها را مورد استفاده قرار می‌دهند. نوع ویژه این پمپ‌های صنعتی، دارای پمپ آب پروانه برنجی است که جهت برخی از کاربردهای ویژه و اختصاصی در صنایع مختلف طراحی گشته است.

پمپ کارواش صنعتی
انواع پمپ صنعتی

به طور کلی، پمپ‌ کارواش صنعتی(که به آن‌، پمپ‌ بزرگ نیز گفته می‌شود) را می‌توان بر اساس نحوه و نوع حرکت، به دو نوع، پمپ‌های جابه جایی مثبت و همچنین پمپ‌های گریز از مرکز طبقه بندی نمود. شباهت این دو دسته از پمپ‌های صنعتی در این است که هر دو نوع پمپ، به منظور انتقال مستمر آب از یک نقطه به نقطه‌ای دیگر طراحی شده‌اند. در ادامه به شرح کامل این دو نوع پمپ صنعتی پرداخته می‌شود:

پمپ‌های آب گریز از مرکز( نوعی از پمپ‌های سانتریفیوژ):

مکانیسم عملکردی این نوع از پمپ‌ها، عمل گریز از مرکز است که طی این عملکرد، پروانه‌های چرخان موجود در داخل پمپ، آب را گرفته و با استفاده از نیروی گریز از مرکز، به ایجاد فشار در آب و همچنین تخلیه آب می‌پردازند. به نمونه از این پمپ‌های صنعتی می‌توان به پمپ‌های لجن کش، پمپ‌های سانتریفیوژ عمودی و افقی، پمپ‌های فاضلاب، پم‌های کف کش و … اشاره داشت.

پمپ‌های جابه‌جایی مثبت(نوعی از پمپ‌های دوار):

مکانیسم عملکرد این نوع از پمپ‌های صنعتی، مبتنی بر یک نیروی مکانیکی می‌باشد. به این صورت که پمپ مورد نظر، با استفاده از نیروی مکانیکی، به انقباض و گسترش دیافراگم خود می‌پردازد. این فرایند جهت آبرسانی میزان مشخصی از جریان، طراحی گشته و در سیالات متحرکی با ویسکوزیته بالا (همانند سیالاتی که ممکن است محتوی مواد جامد نیز باشند) مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که پمپ‌های جابه جایی مثبت نسبت به پمپ‌های نوع اول و سانتریفیوژ، خروجی آب با فشار بالاتری را برای کاربر فراهم ساخته و از این نظر بسیار قابل توجه می‌باشند. به نمونه‌ای از این پمپ‌ها می‌توان به پمپ‌های دنده‌ای، بشکه کش، پریستالتیک، پمپ‌های پیستونی و … اشاره داشت.

ارزان‌ترین قیمت پمپ کارواش صنعتی

لازم به یادآوری است که این مجموعه، سالیان متمادی است که به صورت تخصصی در راستای عرضه و توزیع پمپ های کارواش برخوردار از بالاترین کیفیت و خروجی، فعالیت داشته و همواره به مشتریان خود این اطمینان را می‌دهد که با خرید پمپ‌های صنعتی این مجموعه، نه تنها به باکیفیت‌ترین پمپ‌های بازار دسترسی خواهند داشت، بلکه از نظر قیمتی نیز محصولاتی خوش قیمت‌تر را خریداری خواهند کرد! بر همین اساس، پیشنهاد می‌کنیم، پس از بررسی قیمت پمپ کارواش صنعتی در این مجموعه، یک ارزیابی از محصولات به عمل آورده و سپس متناسب با کاربرد و نوع نیاز خود، فرایند خرید خود را تکمیل نمایید.
کارشناسان این مجموعه نیز به صورت تمام وقت در اختیار شما بوده و در صورت مواجه شدن با هر گونه چالشی در طی فرایند خرید و نیاز به ارائه اطلاعات در زمینه قیمت پمپ کارواش صنعتی، آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشند.

پمپ کارواش صنعتی

دیدگاه ها بسته شده است