استفاده از پمپ کارواش صنعتی در شستشوی نمای ساختمان ها

دسته‌ها

تایمر های آبیاری
چرا باید از تایمرهای آبیاری در باغچه ها استفاده کرد؟
مارس 11, 2021
پمپ کارواش صنعتی
کارواش صنعتی یا واترجت چیست؟
مارس 17, 2021
پمپ کارواش صنعتی در شستشوی نمای ساختمان ها

پمپ کارواش صنعتی در شستشوی نمای ساختمان ها

استفاده از پمپ کارواش صنعتی در شستشوی نمای ساختمان ها

در دنیای امروزی که همه به دنبال مدرن شدن هستند به کمک وجود مهندسان عمران و معماری ساختمان ها و آپارتمان های شیک و مدرن ظاهر شده است اما مشکلی که وجود دارد با وجود آلودگی های شهری همچون آلاینده های صنعتی ، گرد و غبار و اتومبیل ها باعث کثیفی این ساختمان ها می شوند و به مرور زمان زیبایی آنها را از بین می برند. بنابراین تمام مالکین و شرکت های خدمات نظافتی دنبال روش های برای تمیزی این ساختمان ها هستند باید بگویم برای پاک کردن چنین ساختمان هایی ابزار مدرن و قدرتمند نیز است به جرأت می توان گفت بهترین وسیله برای پاک کردن همچنین ساختمان های استفاده از پمپ کارواش صنعتی در شستشوی نمای ساختمان ها است.

پمپ کارواش صنعتی چیست؟

پمپ کارواش ها بر اساس قدرت به دو نوع خانگی و صنعتی تقسیم می شوند پمپ کارواش صنعتی وسیله ای است که در شستشو از آن استفاده می کنند و از قدرت بالای برخوردار است پمپ کارواش صنعتی با فشاری که به آب می آورد باعث خروج آب با فشار بالا از نازل متصل به شیلنگ می شود. فشار آبی که از پمپ کارواش خارج می شود قابل مقایسه با فشار شیلنگ آب نیست.

پمپ کارواش از موتور ، موتور برقی ، پمپ ، شلنگ و نازل تشکیل شده است این اجزا دست به دست هم می دهند تا آب با فشار بالا را بیرون دهند. لازم به توضیح است تنها تفاوت کارواش های خانگی و صنعتی در میزان قدرت آنها است پمپ کارواش های صنعتی از قدرت بالای نسبت به کارواش های خانگی برخوردار هستند و اکثرا دارای موتور برقی سه فاز می باشند.

پمپ کارواش صنعتی
دلیل شستشوی نمای خانه ها

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم نمای ساختمان ها در معرض آلاینده ها و سایر موارد دچار آلودگی و کثیفی می شوند باید به این نکته توجه کنید که اولین چیزی که از یک ساختمان یا خانه به چشم می آید نمای آن است حال هر چقدر هم هزینه کرده باشید تا از نمای زیبایی برای خانه خود استفاده کرده باشید ولی کثیف باشد به چشم نمی آید و زیبایی آن را از بین می برد حتی می توان گفت نمای بیرونی بیشتر از داخل خانه روی دیگران تاثیر گذار است.

جدا از همه ی اینها کثیفی نمای ساختمان ها به مرور زمان باعث از بین رفتن نمای ساختمان شده و باعث تخریب ساختمان ها می شود در نتیجه شستشوی نمای خانه ها از اهمیت خاصی برخوردار است. همانطور که گفتیم بهترین وسیله پمپ کارواش صنعتی در شستشوی نمای ساختمان ها است. در ادامه مقاله مزایای استفاده از آن را خواهیم گفت.

شستشوی نمای ساختمان هامزایای استفاده از پمپ کارواش صنعتی در شستشوی نمای ساختمان ها

در گذشته برای شستشوی نمای ساختمان ها داربست می بستند و کارگران از طریق آن مشغول به شستن دیوار و نمای ساختمان ها می شدند که از بزرگترین معایب آن خطرناک بودن این روش بود همچنین زمان زیادی برای شستن نیاز بود علاوه بر همه اینها ، این روش هزینه ی بالای را برای مالکین خانه ها همراه داشت. با وجود کارواش صنعتی دیگر هیچ کس توصیه به شستن به روش های دیگر را نمی کند استفاده از پمپ کارواش صنعتی مزایای زیرا را همراه دارد :

  •  عدم رطوبت زدگی : استفاده از پمپ کارواش صنعتی چون به روش مکانیزه با فشار بالا انجام می شود احتمال رطوبت زدگی را به حداقل رسانده این مزیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است مخصوصا در نماهای چوبی که رطوبت در چوب باعث پوسیدگی می شود.
  • کاربری راحت : استفاده از پمپ کارواش صنعتی نیاز به تخصص خاصی ندارد و این امکان را برای کاربران خود ایجاد کرده است به کمک لنس های شستشو از راه دور عملیات شستشو انجام شود حتی نقاطی که دسترسی دست به آنها با روش سنتی امکان پذیر نبود با پمپ کارواش صنعتی امکان شستشو دارد.

دیگر مزیت های پمپ کارواش صنعتی

  •  کاهش هزینه های تمام شده : همانطور که توضیح دادیم این روشن نیاز به داربست ندارد و با کمترین نیرو امکان شستشو را دارد و همین مزیت باعث شده که قیمت تمام شده استفاده از پمپ کارواش صنعتی در شستشوی نمای ساختمان ها پایین تر نسبت به سایر موارد باشد.
  •  ایمنی بالا : چون در این روش داربست نیاز نیست خطر آن پایین بوده و از لحاظ ایمنی ، امنیت کاربران استفاده از پمپ کارواش بالا می باشد.
  •  قدرت شستشوی بالا : پمپ کارواش صنعتی چون آب را با فشار بالای از طریق نازل خارج می کند قدرت شستشوی آن بالا بود و سطوح را از تمام مواد آلاینده ، چربی ها و گرد و غبار پاک می کند.
  •  مواد شوینده مناسب : پمپ کارواش صنعتی این قابلیت را دارد که از شوینده مناسب بر اساس نوع و جنس نمای ساختمان استفاده کنید.

پمپ کارواش صنعتینتیجه گیری :

شستشوی نمای ساختمان ها از اهمیت زیادی برخوردار است چون نما زیبایی یک ساختمان را دو چندان می کند و بیشتر از هرچیزی در دید مردم است. از طرفی نمای ساختمان در اثر تماس با گرد و غبار ، آلاینده ها و سایر موارد دچار کثیفی می شود که هم بر زیبایی آن تاثیر دارد هم به مرور زمان باعث از بین رفتن و فرسوده شدن نما می شود بنابراین باید به دنبال روشی برای شستن آن باشید بهترین روش بنا به دلایلی که در این مقاله گفته شد استفاده از پمپ کارواش صنعتی در شستشوی نمای ساختمان ها می باشد.

دیدگاه ها بسته شده است