دسته‌ها

دستگاه پمپ کارواش صنعتی
نکات مهم در خرید دستگاه پمپ کارواش صنعتی
فوریه 24, 2021
تایمر آبیاری خانگی
تایمر آبیاری خانگی چیست و چه کاربردهایی دارد ؟
مارس 2, 2021
کارواش خانگی

کارواش خانگی

بهترین کارواش خانگی و انواع آن؟

در حال حاضر چیزی بهتر از یک کارواش خانگی برای شستن و تمیز کردن منزل و همچنین شستن خودروی شخصی در خانه وجود ندارد. برای محافظت از وسیله نقلیه خود و نگه داشتن آن به بهترین شکل، باید مرتباً آن را بشویید.

این کار باعث می شود که ماشین شما در طولانی مدت دچار فرسودگی نشود، در نتیجه ارزش مالی و نیز ایمنی ماشین شما حفظ می شود، بنابراین ماشین شما همیشه از نظر ظاهری تمیز و جذاب دیده می شود. به شرطی که از تکنیک مناسب و ابزار مناسب استفاده کنید، البته در عصر حاضر شستن ماشین و نیز شستشوی حیات، استخر آب و … در خانه به راحتی انجام می شود و جای نگرانی وجود ندارد.

انواع کارواش خانگی

کارواش خانگی یا به اصطلاح دستگاه واترجت کاربرد فراوانی در خانه ها دارند، و شستن ماشین تنها بخش کوچکی از کار این دستگاه پر کاربرد است. این نوع از تجهیزات صنعتی کوچک به کمک پمپ صنعتی، آب را با فشار زیاد از مخزن خود خارج می کنند و همین امر باعث حذف کثیفی ها و آلودگی های سخت از روی زمین، ماشین و هر جایی که نیاز به شستشو دارد می شود.

نیازمندان به چنین تجهیزاتی می توانند این محصول پر کاربرد را در مدل های مختلف تجاری و صنعتی و نیز خانگی خریداری کنند. آنها در حجم های کوچک و بزرگ و بر اساس اهداف مختلف طراحی و تولید می شوند. شما می توانید متناسب با نیاز و بودجه خودتان چنین دستگاه هایی را از بازار صنایع خانگی خریداری کنید.

بهترین کارواش خانگی

برندها و طرح های مختلفی از بهترین کارواش خانگی در بازار وجود دارد که همگی کیفیت مناسب و قدرت فوق العاده خوبی دارند. خریداران می توانند از مراکز فروش معتبر و ارزان قیمت خرید خود را با اطمینان و اعتماد انجام دهند. البته بهتر است قبل از خرید با مدل های مختلف بهترین کارواش خانگی و نیز با کاربرد هر کدام از آنها آشنا شوید و مشخصات هر کدام از برندها را بررسی کنید تا در انتخاب کارواش خانگی دچار اشتباه نشوید.

کارواش خانگی ارزان قیمت

مهمترین کاربرد بهترین کارواش خانگی عبارت است از:

  • نظافت و شستشوی استخر آب به خصوص در مناطق شمالی کشور
  • نظافت و شستشوی نمای بیرونی ساختمان در صورت کثیف شدن
  • نظافت و شستشوی نرده و فنس
  • شستشوی خودروی شخصی و پارکینگ
  • شستشوی سرویس های بهداشتی و حمام در خانه
  • نظافت و شستشوی تراس ها
  • جرم زدایی و شستشوی سطح زمین
  • از بین بردن و شستشوی رنگ های پوشیده
  • نظافت و شستشوی درب و پنجره های بیرونی
  • آب پاشی گل ها و درختان باغچه در خانه

بررسی مزیت انواع کارواش خانگی ارزان قیمت و با کیفیت؟

کارهای تمیزکاری زیادی وجود دارد که فقط بهترین کارواش خانگی با فشار بالا می تواند آنها را انجام دهد. یک دستگاه شستشوی فشار بالا با آب سرد ابزاری مناسب برای از بین بردن آلودگی های چسبناک، خزه، گلسنگ، فضله پرندگان، لکه های رطوبت، آدامس ها و بقایای مواد غذایی از مسیر راه یا دیوارهای باغ خانه شما است.

بهترین کارواش خانگی

در حقیقت، بدون یک کارواش خانگی با فشار مناسب، مقابله کردن با آلودگی ها و کثیفی های سرسخت و دشوار استرس آور و طاقت فرسا است.

خوب شاید بپرسید از میان برندهای مختلف و متفاوت بهترین کارواش خانگی کدام یک را  باید انتخاب کنیم؟ این انتخاب بستگی به میزان استفاده و تکرار کارهای تمیز کردن شما در خانه دارد. با در نظر گرفتن این عوامل می توانید به راحتی دستگاه مناسب خود را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که “جریان” و “فشار آب” دو فاکتور مهم برای ارزیابی قدرت کارواش های خانگی هستند. جریان مقدار آبی است که در یک واحد معین از زمان به مقطعی می رسد و جریان کثیفی جدا شده توسط فشار را از بین می برد.

با فشار بیشتر بهترین کارواش خانگی، می توانید آلودگی های بسیار چسبناک و یا مخفی کاری ها را از روی زمین پاک کنید (به عنوان مثال در ساختمان یا بخش های صنعتی). به این ترتیب زمان کار با صرفه جویی در مصرف آب و انرژی کاهش می یابد.

بهترین کارواش خانگی

زمان استفاده از کارواش خانگی

چه زمانی از کارواش خانگی آب گرم یا آب سرد استفاده کنید؟ علاوه بر فشار و جریان، بسته به وظیفه ما ویژگی های مهم دیگری نیز باید در نظر گرفته شود. در حقیقت هر کارواش آب سرد و گرم می توانند دبی یکسان، فشار یکسان و توانایی یکسان برای تمیز کردن در داخل و خارج از خانه را داشته باشند.

یک کارواش خانگی آب داغ متشکل از یک موتور الکتریکی متصل به پمپ فشار قوی و یک دیگ بخار می باشد که آب تحت فشار را گرم می کند. سازه این دستگاه نیز قطعات اصلی همچون مخزن دیگ بخار، مواد شوینده و مدار آب برای تغذیه پمپ فشار بالا، یک صفحه کنترل الکتریکی و سایر قطعات (پنکه ، پمپ دیزل) ، و غیره) مورد نیاز را در خود جای داده است.

دمای بالایی که آب می تواند در کارواش های آب گرم به دست آورد، آنها را برای تمیز کردن مناطق کثیف مناسب می کند، به خصوص جایی که روغن و موادی شبیه به آن ریخته شده باد. شما با مراجعه به مراکز فروش می توانید این محصولات را با قیمت مناسب برای خانه خود تهیه کنید.

 برای دیدن انواع پمپ کارواش کلیک نمایید. 

دیدگاه ها بسته شده است